Skocz do zawartości

krecik5

Zarejestrowani
  • Postów

    278
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535d 2005
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia krecik5

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Jeszcze jedno pytanie - założone dziś przedlifty, wygląda na to że poprawnie ogrzewanie niby działa ale no właśnie temperatura na blacie +16 stopni - auto w ciepłej hali od kilku godzin, po uruchomieniu silnika dość szybko lusterka są ciepłe, czyli ogrzewanie działa. A czy to czasem nie miało być tak że grzeją się tylko gdy komputer mówi 'temperatura < 3 stopni celsjusza' lub gdy właczymy ogrzewanie tylnej szyby ? Ściemnianie niby też działa, aż nie jestem pewien czy nie za dobrze bo ściemnia się na chwilę samo zaraz po uruchomieniu stacyjki (w pomieszczeniu półmrok), po czym wraca do siebie, nie jestem teraz pewien bo jakoś nigdy na to przez ostatnie lata nie zwróciłem uwagi, czy normalnie też tak robi czy jednak coś jest popieprzone. Czy może zamienione są masy i dlatego kota dostaje. Niestety po starych kablach zostało mi sie tylko wyrwane wspomnienie, a masy są obie takie same :/
  2. I nie są kompatybilne :) Dziękuję, temat do przymknięcia póki ktoś następny nie będzie pomocy potrzebował.
  3. To potwierdziłeś to co mi się wydawało. Szukam właściwych na allegro, dobrze mi się widzi że: < 2005-09 - dwie wtyczki - podgrzewanie na konektorkach, sterowanie fotochromem z lusterka środkowego < 2005-09 ?? - jedna wtyczka moduł KGM lub może > 2007 po lift - jedna wtyczka moduł KGM ? czyli czy były przedlifty z pojedynczą wtyczką ? Bardziej informacjyjnie pytam dla kogoś kolejnego, ja już zamówiłem drugi komplet wkładów i jutro polutuję może.
  4. Tak właśnie zaczynam dochodzić do tego że się chyba nie uda. Pytanie czy da się zrobić zeby samo podgrzewanie działało, już olewając fotochrom :/
  5. Speed - byłbyś tak miły rzucił okiem W starej wersji 2005 - tam gdzie są cztery kable tak jak na zdjęciu które wrzuciłeś - para we wtyczce do fotochromu i para z konektorkami do grzania wygląda to tak: (po wizycie złodzieja) W lustrach późniejszych jest już wtyczka jedna z czterema kablami. I za chińskiego nikt mi tu w serwisach okolicznych nie jest w stanie tego dobrze podłączyć, jedno lustro już spaprali :/ podłączając 12v na stałe pod fotochrom, oczywiscie 'panie, zepsute lusterko pan dał' Czy w schemacie który masz jest może rozpiska napięć między żyłami ? Bo dojście teraz która masa (są dwa czarne kabelki) jest od fotochromu a która od ogrzewania jest trudne. Teoretycznie podłączyłem się tylko pod środkowe piny - 2 i 3 - temperatura < 3 stopni więc ogrzewanie działa samo, napięcie 12v między żyłami - te idące wg. mnie na podgrzewanie i - po włączeniu stacyjki nowe lustro natychmiast zaczeło się sciemniać, na szczęscie wróciło do żywych. Zgłupiałem
  6. własnie odkryłem i studiuje jak by nie skróty w nazwie tematu to bym pewnie znalazł przed napisaniem ;) chwilowo temat tu do przymknięcia, jutro rozbiore i zawioze do dorobienia większej kulki, zobaczymy co mi z tego wyjdzie.
  7. Naprawiał ktoś z was to ustrojstwo - siłownik wyskakuje z kulki Nowy element niekupowalny za normalne pieniądze a 1/10 wartości samochodu na taki elment nie wydam ;) Używany kupiłem rok temu i teraz znów wyskakuje więc drugiej używki już kupować nie będę bo długo nie pochodzi :/ Może komuś udało się wykombinować działający sposób naprawy ?
  8. A nie uruchomiło Wam sie wypalanie DPFa ? Przy tym przebiegu może jest juz przytkany i procedura wypalania uruchamia się podejrzanie często. Objaw - własnie taki ze obroty zaczynaja trochę inaczej iśc 'niż zwykle', plus odgłos jak by tłumik miał dziurę gdzieś na rurach.
  9. Czy mógłby mi ktoś przypomnieć jak zaradzić komunikatowi No navigation disk w naszej nawigacji (e60/professional) w momencie kiedy mam obecnie w aucie mapę ori w wersji 2009, a chcę przetestować tę nową mapę 2014. W jednym aucie działa wszystko bez problemu, w drugim po 5 minutach pokazuje sie komunikat ze brak dysku navi. Kołata mi się w pamięci ze przy przejściach z mapy tej właśnie 2009 na nowsze wersje nie można było przeskakiwać o więcej niż rok albo dwa "na raz", więc być może wystarczy wrzucić mapę 2010/2011 potem 2013 i już 2014 się w końcu załaduje, ale że nie jestem tego pewien, to może ktoś mi to potwierdzi zanim ściągnę pól internetu żeby testować to wszystko ?
  10. a jak to zmierzyłeś ? jak jest nieszczelność to raczej ucieka powietrze tak ze róznica jest 5-10 centymetrów - strona z dziurawą poduszką lezy na ziemi praktycznie tak ze cięzko lewarek włozyć. Choc - poprzednio jak zdechła mi lewa poduszka - to leżały obie strony, teraz przy prawej poduszcze - leżała tylko prawa strona, być moze jakiś zaworek tam jest kierunkowy
  11. Jak rano powietrza brak to chyba nie transport mode tylko nieszczelnosc . ale gdzie to nie wiem inpa ma diagnostyke i pokaze moze w ktorym obwodzie ucieka.
  12. Poduszka wymieniona, wygląda że się uspokoiło - stoi prosto i nie opada już samo, na starej poduszce nie widać jakiejś mega dziury ale dopiero w domu ją sprawdze pod ciśnieniem. Najważniejsze że pomogło... przynajmniej tak się wydaje po kilku godzinach od wymiany :-)
  13. Zrobił bym to... Tylko mnie leżenie w kałuży jakoś nie przekonuje ;-) A tam trzeba te podłoge odkręcić i dopiero jest dostęp :/ Śnieg pada Widok na pracujący wyciąg... Na Zjeżdżających z góry narciarzy... I ja, studiujący manuale i schematy elektryczne w E61, fajny urlop ;/
  14. Nie uda sie rozebrać bez kanału tym razem :-/ Jakaś nieszczelnność jest bo słychać syczenie jak kompresor się uruchomi, ale nie na tyle duża żeby z poduszki zeszło całe ciśnienie do zera, wygląda tak że nie trzyma ciśnienia powyżej jakiejś tam wartości... Po zdjęciu koła jednak jest go tam na tyle dużo że poduszka nie ma luzu i nie daje się wyciągnąć. Zeby to spuścić do zera trzeba się dostać z kanału do rozdzielacza i odkręcić przewód od poduszki z drugiej strony. Nie jest to mega skomplikowane ale w kałuży się tego nie zrobi :/ Jutro przyjedzie nowa poduszka to spróbuję zawalczyć z tematem.
  15. krecik5

    530d Akumulator

    Ja bym zostawił :-) Biorąc 'codzienne' niedomaganie baterii fabrycznej (zostaw auto z radiem na 20 minut i już woła że aku skończone...)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.