Skocz do zawartości

Ightorn

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ightorn

  • Urodziny 13.09.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520iA 1993
  • Lokalizacja
    Hajnówka [BHA]

Osiągnięcia Ightorn

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiście że instrukcja jest git :cool2: Dodam małe sprostowanie: F2 = F01 - zaznaczona sekcja określa który plik skryptu zostanie wywołany (z katalogu z punktu 1) F2_KNOPF = F01 - /opcjonalnie/ tekst na przycisku na dole ekranu, w przypadku braku tej warości jest wyświetlany tekst z F2 F2_TEXT = F01 - /opcjonalnie/ wyswietlany text w oknie INPA, w przypadku braku tej warości jest wyświetlany tekst z F2 F2_ARCHIV = SGBD_F01 - a to to nie ustaliłem do czego jest używane W między czasie skleciłem program trochę ułatwiający manipulowanie w tych plikach. Plusem jest że wyszukuje od razu pliki konfiguracyjne *.ENG, *.GER, oraz pliki do modułów, więc widać co będzie a co nie będzie działać. http://img89.imageshack.us/img89/65/ag52.jpghttp://img819.imageshack.us/img819/3456/1we8.jpg Jest dopiero zrobiony, więc mogą jakieś błędy wyskakiwać, z czasem będę go dopracowywać. Do pobrania tu: http://chomikuj.pl/mire13/Motoryzacja/BMW/Diagnostyka/kes_INPA,3751100855.exe
  2. To mnie zastrzeliłeś :|, myślałem że da się prościej :wink:. Ale nasuwa się pytanie: Czy dolegliwości silnika od strony mechanicznej (zamulony, przegrzany, jakość oleju...) mogą dawać taki efekt? +/- 1,5% (dokładność miernika), będzie ~1ohm. Chyba że masz dobry miernik. A możecie podpowiedzieć gdzie to jest w INPA, DIS. Ping Sensor, Pulse generator, crankshaft, camshaft - nie znalazłem, albo przeoczyłem. W INPA jest plik MS401.IPO dla M50B20. Coś z wałkami znalazłem w MS410.IPO i MS420.IPO, ale to jest do M52.
  3. ASO BMW też? Ciekawe czy by poradzili? Dokładnie ich nie sprawdzałem, ale mam zamiar uważniej się im przyjrzeć. Nie, ja wszystkiego nie wymieniałem. Posprawdzałem to co się da, wizualnie, miernikiem, programami, od strony przygotowania mieszanki. Kupiłem "na ślepo" czujnik tem. silnika, ale stary zmienia oporność identycznie - pudło :mrgreen: . Trzeba będzie posprawdzać dokładniej i w różnych warunkach. Też tak mam. Chyba tak poprostu jest, zwłaszcza że dalsze elementy przy przepustnicy są czyste.
  4. Tutaj jest podobny wątek: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=84464. Miałem, mam podobnie, tzn: Silnik czasem trzeba było pokręcić żeby odpalić, a czasem normalnie palił. Trochę dziwna praca, i nieco większe spalanie. Pojechałem podpiąć pod kompa i był błąd z lambdą i nie dawała, nie zmieniała napięcia. Wymieniłem lambde, skasowałem błąd, zresetowałem komputer silnika. Teraz jest tak, że lambda ok, nie pokazuje żadnych błędów w modułach (INPA, DIS). Wartości pracy silnika są prawie takie same jak na Twoich screen'ach, wartości z wykrzyknikami też są takie same. Więc albo te silniki tak mają (mój - E34, 520 - M50B20, 24V, vanos, grudzień 1992, sterownik simens), albo pracują w trybie awaryjnym ... Bo nadal mam problem z odpalaniem: - silnik zimny (poniżej ok. -4*C) - odpala normalnie (na dotyk) - silnik zimny (powyżej 0*C) - kręci trochę zanim załapie (2..3 sek.) - silnik ciepły (jerzdżony), niedługo po zgaszeniu - odpala normalnie (na dotyk) - silnik ciepły (jerzdżony), przerwa ponad 15 min. - kręci trochę zanim załapie (2..3 sek.) Czujniki przy silniku - temperatury, temperatury cieczy chłodz. - wykręcałem, sprawdzałem, są ok, zmieniają oporność. Jakby ktoś był zorientowany i trochę nakierował gdzie i czego szukać, na jakie wartości i ich zmianę zwrócić uwagę ( w INPA, DIS) byłbym wdzięczny :D
  5. Chodzi mi o reakcję programu na mysz. Jak kliknę jakiś przycisk w programie, to w sumie nie ma reakcji, dopiero jak ruszę myszą to jest reakcja programu. To typowe? Win XP Pro, SP3 VMWare 5.5.1 Easy DIS v44 PROGMAN v.44
  6. Witam. Mam właśnie BMW REVERSE RDS w e34, jakość jak na moje ucho ok, design też, więc miałem zamiar zrobić podobny manewr. Czy mógłbyś mi trochę podpowiedzieć, ew. jakiś schemat? Tzn. mam trasmiter (usb, SD, line). Rozbebeszyłem go i chcę się wpiąć przez kabelki, i żeby można było nadal korzystać z radia i kasety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.