Skocz do zawartości

maksss

Zarejestrowani
  • Postów

    360
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Plastikowe :)
  • Lokalizacja
    Krk

Osiągnięcia maksss

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. maksss

    Pierwsze BMW M2

    pożyjemy, zobaczymy, ja mam informacje ze żródła, a nie z internetu czy tv :) w kazdym razie bez spiny kolego :)
  2. maksss

    Pierwsze BMW M2

    Niestety trzeba dlugo czekac, bo produkcja w wiekszosci leci do Usa, a poza tym Bmw bedzie tak jak w przypadku 1M limitowac produkcje - podobno ma byc podobna ilosc sztuk jak 1M, co dobrze wrozy na przyszlosc, bo auta nie beda zbyt duzo tracic na wartosci :) Duzy plus kupna tego modelu jest tez taki, ze import z Usa nie zabije i nie obnizy cen jak w przypadku M3/M4, dlatego ja tez zamowilem i czekam do kwietnia :/ Auta od reki nie istnieja i nie beda istniec, bo salony maja zakaz kupowania M2 na salon, mozna zamawiac tylko bezposrednio do klienta.
  3. Takie czasy kolego sa, ze nikt juz nie robi silnikow ktore zrobia milion km bez remontu. M3 nie jest dla kazdego, tym bardziej dla osoby ktora mysli ze bedzie zmieniac olej co 30 tys km i nic wiecej. Odnosnie mojego auta, sprawdzalem kompresje, bylem na hamowni, spalanie oleju mam w normie, to wyjatek mam rozumiec? :) polecam czytac troche mniej for, a zaczac rozmawiac z ludzmi ktorzy takie auta uzytkuja na codzien. Owszem awarie sie zdarzaja, jak w kazdym aucie. S65 na tle s62 czy s85 to bardzo malo awaryjny motor, nie jest bez wad, ale przy odpowednim traktowaniu bedzie zyl dlugo i szczesliwie, tak jak kazdy silnik. Co do przebiegow, to jakis czas temu na mobile de bylo s65 z przebiegiem od nowosci ponad 270 tys km. Owszem takie przebiegi to rzadkosc, ale nikt nie kupuje m3 do jazdy w dlugie trasy. Polskie przebiegi to wiesz jak mozna traktowac, ale widze ze to wierzysz ;) Jakbym mial tak myslec i czytac jak to rozne silniki maja wady i awarie to musialbym jezdzic rowerem :) Koniec OT.
  4. Super ze sie zdecydowales, mocno kibicuje :) body to nie problem, swap rowniez, jeszcze jak zrobisz w dkg - tutaj troche jest zabawy z elektronika to bedzie ogien, tylko zastanow sie czy chcesz s65 bo przeciez "takie awaryjne" :P
  5. wiekszych glupot dawno nie czytalem...sam posiadam s65 i ma w tej chwili 113 tys km i chodzi jak zegarek :) napewno nie mozna robic tak jak Bmw zaleca, czyli zmiany olejow co 20-30 tys km + na dzien dobry wymiana panewek i jest spokoj. Jesli bedziemy sie trzymac ponizszych wytycznych, to silnik bedzie nam sluzyl bardzo dlugo: - spokojny rozruch i wlasciwe zlapanie temperatury zanim zaczniemy wariowac - zmiany olejow co 8-10 tys max - wymiana panewek co 100 tys km - to jest ten "duzy" remont silnika - czesci okolo 2 tys zl z Aso + robocizna jeden dzien pracy warsztatu. i to wszystko, s65 to jeden z ostatnich naprawde udanych motorów, jeśli chodzi o Bmw.
  6. Odswiezenie bedzie potrzebne bez dwoch zdan, jeszcze nie widzialem nowego auta z salonu, ktore byla idealne, zawsze sie cos znajdzie :) Co do trwalosci, to jak w PL warunkach powloka wytrzyma 1,5 roku, max 2 lata to bedzie naprawde sukces, pamietaj ze o powloke trzeba dbac, zadna nie lubi agresywnej chemii, mimo ze przed nia chroni.
  7. Ja mialem u siebie w E90 KW V3 i jakbym mial jeszcze raz zakladac zawieszenie gwintowane to tylko KW. Auto lezalo na ziemi, a zawias tak pracowal, ze zadnej przycierki kola o nadkole nie bylo, nie mowiac o tym jak swietnie wybieralo nierownosci, mimo ze ustawione bylo na bardzo twarde. W E46 mialem gwint Bilsteina i nigdy wiecej..mega beton, totalnie nie do auta na codzien.
  8. Dokladnie Prima Amigo robi swoje :) Michal na wiosne musimy jakis nowy wosk polozyc, moze czerwona Victoria ? :) Mam klienta, ktory taka kombinacje stosuje Pirma + Victoria Red i jest ogien z d.. :D Sesje swietne :)
  9. Zeby 335d realnie objezdzalo m3 musi miec plus 400km, zmodzone 335i z jb4, wiekszym coolerem na 400km robi m3 z rolki od 60-200 jak chce, pozniej troche ta roznica sie zaciera, wiec 335d sila rzeczy musi miec plus 400, dieslowslie konie to nie te same konie co w benzynie niestety, ale cos za cos :)
  10. Totalnie nieogarniety kierownik w tej m3 bialej albo cos nie tak z tym autem, bo zeby tak zrobic m3 to to 335d musialoby miec z 5 z przodu koni :) a i tak powyzej pewnych predkosci by puchlo, co nie zmienia faktu ze 335d to szybkie auto :)
  11. NIe skonczyl sie, dalej sa spotkania prawie w kazdy czwartek po 21 na terenie Plazy, tam gdzie spotykaja sie klasyki, takze nic nie umiera :)
  12. Od 21.00 jestesmy pod Plaza na parkingu zewnetrznym, bo dzis cieply wieczor :)
  13. Jak ys zalozyl taki zawias i skrecil go nizej to na takich oponach jak piszesz musialbys zaraz wstawiac nowe blotniki :) takie naciagi sa po to tylko, zeby przy wiekszych szerokosciach zrobic rozsadne spasowanie - ja mialem na 9.5 calach opone taka jak kolega na 8.5, a na 11 - 245/30 i mimo ze rant byl odsloniety nie mialem problemu z jazda, wszystko kwestia obycia z jazda autem na glebie ;)
  14. My dzisiaj bedziemy standardowo pod Plaza, w razie deszczu na podziemnym parkingu, mniej wiecej od 21 :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.