Skocz do zawartości

advertiser

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wawa

Osiągnięcia advertiser

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. polecam Conti nie tylko ja: http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=93 http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=101 testowali Bmką :)
  2. mam takie same objawy - kierownica opowiada całą historię drogi... :) ale u mnie sprawa jasna: megaluzy w maglu. co do korygowania, będącego niczym innym jak dokręcaniu przekładni - u mnie mechanik próbował i efektem było nieodbijanie kierownicy choć rzeczywiście luzy zmalały, więc zostawiliśmy jak było. w przyszłym tyg zakładam regenerowaną maglownicę więc mam nadzieję że zacznie się nowa era - auto poprowadzi się jak BMW a nie stara Nysa... :(
  3. no i do tego regenerować to lubią maglownice cieknące a takie z mocnymi luzami niekoniecznie. ja mam straszne luzy i wciąż się nie zabrałem za to na konkretnie. planuje kupić mocno cieknąca za grosze żeby odesłać warsztatowi regenerującemu w zamian za dobrze zregenerowaną, no a moją sobie powiesić na ścianie... :) A jeśli masz stuli mocne to pewnie i drążki i końcówki chętnie Ci wymienią...
  4. advertiser

    330D czy 330Ci ?

    powiem tak: do szybkiej jazdy po wawie wystarczy: 1. brawura połączona z rozsądkiem 2. doświadczenie 3. oczy naokoło głowy + superszybki procesor 3. normalne auto z dobrymi hamulcami, czytaj 320d z jest w sam raz stawiam duże piwo temu kto jest w stanie na trasie np tarchomin - okęcie zrobić róznicę w czasie większą niż minuta, no może dwie ;) i m3 też nie pomoże :) A co do silnika to oczywiście benzyna 3l i nic innego :) pzdr dla wawskich BMW
  5. Hej, znalazłem przekładnię używkę - chciałbym sprawdzić jej stan - da się rozpoznać luzy i stan drążków tak na oko bez montowania do auta? z góry dzięki pzdr
  6. advertiser

    przkaładnia ,luzy

    hej, jestem na etapie znajdowania rozsądnego rozwiązania problemu dużych luzów na maglownicy. No i niestety muszę powiedzieć że duże luzy wykluczają regenerację, więc przy opcji wysyłkowej typu płacisz za zregenerowana np 800, a odsyłasz im swoją nie dostaniemy zwrotu kasy za naszą. No ale to chyba wciąż ma sens zważywszy na niepewny stan wszystkich używek. No chyba że ktoś by znalazł super cieknącą za małe pieniądze - czytaj mniejsze niż 300 zł. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły będę wdzięczny. pzdr
  7. jeśli gramy o komfort i względny spokój na koleinach to przede wszystkim 205/50 zamiast 225/45 - zmieniłem niedawno i naprawdę różnica jest olbrzymia. Co do marki to polecam testy http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=93 http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=101 - ujęli mnie narzędziem testu ;) Kupiłem contisport 3 i jestem bardzo zawowolony pzdr
  8. pewnie juz nieaktualne ale znalazłem taka listę u Castrola: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=8&sector=1&category=6&subset=127&vehicle=2230
  9. część była po niem część po ang z tematu głównego to zastanawiam się czy wymieniając te skrzynię wymienili też od razu poduszki pod nią. wibruje mi buda i planuje wymianę wszystkich poduszek więc może nie wszystkich :) pozdrówka
  10. co do przekladania opon w aso i czyszczenia i woskowania - to jest standard nawet w serwisie fiata. (mycie czyszczenie itp) co do "exchange transmision" to jeżeli ma to być w j. angielskim to powinni użyć innego określenia na wymianę . może w poniedziałek, podjade do serwisu załatwić swoje sprawy to z czystej ciekawości zapytam się o wymiane skrzyni u ciebie (podałes w drugim watku swoj VIN) mam nadzieję, że szkopy podadzą mi dane z twojego auta bez dowodu rejestracyjnego. zastanawia mnie co się stało, że skrzynia padła, co się musiało dziać :!: fajnie :) co do zdobycia historii napraw to ja tylko zadzwoniłem do Bawarii Motors i za chwile miałem faksem całą historię :) ja też się nad tym zastanawiałem skąd taka akcja ale z wydruków nie udało mi się tego wyczaić.
  11. faktycznie wg vin masz 2.0 d automata z 2003 roku, nadal mi nie daje spokoju to że piszesz, że wymienili skrzynie plus turbo w serwisie. pisałeś że było to w 2007 roku. cena tego serwisu to okolo 6 tys ojro, a wartosc auta w tamtym czasie to sadze jakies 8-10 tys euro, czyli nie ma sensu ekonomicznego... klient byłby idotą gdyby wymieniał skrzynie plus turbo za taką kasę w serwisie. samo turbo to rozumiem, ale skrzynie? :doh: cos pisałes, że miałes faxa od ASO, jak możesz to zapodaj kod naprawy to moze jakoś to rozwiażemy, sprawa skrzyni bardzo mnie nurtuje bo to pierwszy przypadek o jakim slysze w 2.0d już tak zgaduję może kolowi pociągnęło olej przez turbo silnik wszedł na obroty i rozwalilo skrzynie, aż strach pomyśleć co turbo może zrobić w automacie!! :shock: nie mogę znaleźć tej paczki wydruków :( skrzynia na pewno jest nowa - przed zakupem zdejmowałem osłonę i widziałem czyste wręcz nalepki :) jedyne co pamiętam co a listy napraw którą mi przysłali z ASO to exchange transmision ;) co do bezsensu ekonomicznego to na owej liscie były też kwiatki typu przekładka opon w ASO czy czyszczenie tapicerki i woskowanie... ...niemcy :clap:
  12. to to jestes do przodu jakies 4-5 tys zeta :D masz automata w 2.0 D i padł ci po 160 tys km? :shock: jeżeli tak to jesteś pierwszym, od kogo słyszę żeby automat w 2.0 D padł :shock: gdzie był wymieniany ? jeżeli był wymieniany razem z turbo w ASO to raczej nie miało to sensu ekonomicznego - czyli nie było to w ASO auto kupiłem z przebiegiem 175 a do 165 było serwisowane w ASO w Niemczech, i tam tez wstaili turbo i przekładnie - też się trochę zdziwiłem ale bardziej ucieszyłem że mam nową skrzynię :)
  13. na szczęście przy 160 tys była wstawiona turbina i nowa skrzynia aut :dance: także to mam nadzieję mam z głowy to byl zresztą główny argument za kupnem :D
  14. no tak dla siebie, dla siebie ale wolałbym wymieniać to co trzeba a nie to co mechanik będzie chciał wymienić (zarobić) albo to co mi się wydaje... co do stuków to trudno mi rozpoznać czy to poważne czy tylko jestem przeczulony. Gość na badaniu technicznym u Fusa powiedział że dobrze by wymienić tuleje olejowe przedniego wahacza - kojarzycie o co chodzi? bo ja myślałem że tuleje to są gumowe.
  15. niedawno po miesiącach poszukiwań kupiłem fajny ezp. e46 320d 2003 touring wybieram się na przegląd ale po przeczytaniu tematu o warsztatach jestem trochę przerażony i spodziewam się że nawet w najbardziej polecani fachowcy od razu poczują świeżą krew i zaordynują wymianę połowy podzespołów... czy na dzień dobry wymieniać wszystkie filtry? jak trochę stuka zawieszenie z przodu to od razu nowe? ale co? wibra też spora to nowe poduszki a może podnosić obroty? do oil insp świeci się 12 tyś ale może nie czekać? nie dogrzewa do 90 stopni to nowe termostaty? :mad2: wiem że to naiwne pytania ale ciekaw jestem waszego podejścia. z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.