Skocz do zawartości

Jerry

Zarejestrowani
  • Postów

    768
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Jerry

  • Urodziny 20.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530iA Turing 2001r
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Jerry

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Jerry

    528i 96r. tempomat zwariowal

    Zawiesił się tempomat, popsuła się stacyjka, uszkodził się pedał hamulca i rozleciała się skrzynia biegów - auto udało zatrzymać się z prędkości 130km/h dopiero hamulcem ręcznym. Pomimo iż byłem fanem tego serialu to szkoda że ominąłęm ten odcinek, nie wiem jak to się stało. Pozdrawiam.
  2. Sorry ale jacyś dziwni ci twoji mechanicy.
  3. W sumie to dziwne stwierdzenie jak na specjalistów: "wymiana oleju na właściwy może zaszkodzić skrzyni" Przecież dobranie odpowiedniego oleju do danego typu skrzyni ma kolosalny wpływ na jej prawidłowe działanie, było to opisywane na forum setki razy. Pozdrawiam.
  4. A czy mechanicy którzy dolewali ci olej to jacyś specjaliści od skryń automatycznych czy pierwszy lepszy warsztat. Czy oby na pewno dolewali ci olej przy odpalonym silniku, skrzyni w pozycji D i przy odpowiedniej temperaturze? Napisz jaki olej dokładnie jest teraz wlany.
  5. "olej był spalony, cooler chłodzenia oleju był zarąbany" - zapewne twoje auto padło ofiarą wyznawców że oleju w automatycznej skrzyni się nie wymienia :D - takie właśnie są skutki.
  6. Też zastanawiam się nad podładowaniem akumulatora przez złącze pod maską. Czy można w ten sposób efektywnie naładować akumulator, bez odłączania klem i fizycznego wyciągania akumulatora?
  7. Jak wyeliminujesz usterkę to PDC zacznie działać, nie ma potrzeby kasowania błędów komputerem.
  8. A na co liczysz czekając? :duh: Chyba nie sądzisz że się samo naprawi, czekając narażasz się na jeszcze większe koszty jak już ci kolega napisał.
  9. Ciągły sygnał przez kilka sekund i mruganie diody podczas załączania PDC - w taki sposób sygnalizowana jest awaria systemu PDC. Powodów niedziałąjącego systemu może być wiele i szukanie usterki bez podpięcia auta pod komputer jest bez sensu, tym bardziej że wszystkie czujniki "cykają". U mnie pomimo iż było słychać "cykanie" każdego czujnika, system nie działał - powodem była przetarta wiązka przy którymś z czujników. Diagnoza komputerowa wskaże ci dokładnie przy którym czujniku szukać usterki.
  10. Przeczytaj regulamin forum. Naucz się tytułować wątki i obsługiwać wyszukiwarkę. Odpowiedź na twoje pytania dawno jest na tym forum. Mechanika poszukaj w dziale POLECANE WARSZTATY. - Prędkościomierz - ABS - Ekonomizer - Nie pokazuje chwilowego spalania na komputerze (l/100km) - I pytanie czy to normalne że przy zatankowaniu auta do pełna pokazuje że paliwa wystarczy na przejechanie 540 Km ??? Za takie usterki odpowiedzialny może być czujnik ABSu lub sam sterownik. - Nawiew Pali bezpiecznik NR.9 - Rozładowuje akumulator Za takie usterki odpowiedzialny może być tzw. JEŻ czyli opornica dmuchawy - Pali się wymiana klocków chociaż są dobre Klocki może i są dobre ale czujnik wymiany klocków pewnie już nie. Pozdrawiam.
  11. Tylko że jak kupisz nową to problem ten pewnie więcej się nie powtórzy, a z używką to nigdy nie wiadomo. Mi też pękła jedna poduszka a po paru miesiącach druga. Kupowałem za każdym razem nowe i od prawie czterech lat mam spokuj. na www.czescidobmw.pl są te poduchy po 735zł. Pozdrawiam.
  12. Zgadzam się i też tak myslę :cool2: No bo te lampki są może właśnie dla tych którzy rozumu nie posiadają :D. Kiedyś słyszałem od mojego mechanika jak przyjechała kobieta z jakimś problemem i on zapytał: kiedy ostatnio wymieniany był olej? Ona na to: no co pan, przecież to nie frytkownica.
  13. Ja też miałem problem ze wspomaganiem w zeszłą zimę. Czasem działało a czasami nie lub ciężko. Powodem było jeszcze coś innego - zatarty krzyżak w kolumnie kierownicy. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Pamiętam że objawiało się to tak że podczas skręcania było czuć jakby wspomaganie działało sekundę i przerwa i tak znowu. Okazało się że ze wspomaganiem było wszystko ok ale właśnie blokował je zatarty krzyżak.
  14. Według moich obserwacji "inspection" zapala się co dwa lata, niezależnie od przejechanych kilometrów. Należy wtedy między innymi wymienić płyn hamulcowy.
  15. adadus na miejscu twojego taty sprzedał bym te auto a ciebie dorzucił w gratisie. Ojciec miałby dwa problemy zgłowy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.