Skocz do zawartości

suworow

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia suworow

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. suworow

    Mazowieckie

    Turbinę to ciężko tam będzie zobaczyć, zacznij od obejrzenia silnika czy nie ma gdzieś wycieków oleju (uszczelka pod pokrywą zaworów, pod podstawą filtra oleju i na vacu z tyłu silnika)
  2. Jak doszedłeś, że są odwrotnie siłowniki zamontowane? No przecież doskonale widac na zdjęciu: http://img01-otomoto.sogastatic.pl/C32090825_7.jpg Faktycznie, czarne do góry powinno, mój błąd :cool2:
  3. suworow

    wymiana miski olejowej w 530d

    Nie podniesiesz silnika na tyle, żeby wyjąć miskę, lepszym rozwiązaniem jest postawienie samochodu na podstawkach i odkręcenie belki zawieszenia.
  4. Jeśli nic "po drodze nie wyjdzie" to tylko uszczelka pod głowcię, miskę olejową i uszczelki po wtryski, tłok, olej + filtr(nie wiem kiedy miałeś wymieniany), płyn chłodniczy można spuścić i ewentualnie uzupełnić potem koncentratem.
  5. Można taniej to zrobić, ale to Warszawa więc cenny też inne jak w moim rejonie, a mam pytanko w jakim czasie to zrobi?
  6. Tak jak Panowie wyżej napisali, zmierzenie ciśnienia na tłokach to podstawa , ale podejrzewam, że i tak bez zdjęcia głowicy się nie obędzie, czy mechanik jest naciągacz to nie wiem, zapytaj się Go ile taka usługa kosztuje, napisz i wtedy można coś więcej powiedzieć, silnika całego rozbierać nie trzeba, żeby wymienić tłok. Napewno trzeba zdjąć głowicę i miskę olejową, jeśli ma się odpowiednie narzędzia silnika nie trzeba wyjmować.
  7. Raczej bez zdjęcia kolektora się nie obędzie, nawet przy zdjętym kolektorze trzeba się trochę nagimnastykować.
  8. Kup sobie wreszcie ten samochód i sprawdz ile pali i czy sie psuje TDS.Znajdż mi 530d które pali 10-12l ON. Kolega się radzi i ty kolejny raz jedziesz po tym TDS-ie i mieszasz z gnojem.Zobaczymy co napiszą ci co posiadają ten silnik,których wymieniłem wcześniej. DLA autor postu:nie wtajemniczaj się w te psychiczne sugestie autora(Kamill)tych bredni,najpierw niech kupi jakieś BMW,pojeżdzi ze trzy latka i sie wypowie.Nie pierwszy raz pluje po wszystkim co nie jest 528i+manual--taki ma zamiar kupić od nie wiem kiedy.Ja wole posłuchać opini tych co jezdżą z tym motorkiem kupe czasu. :cool2: Wyjaśnij mi, w którym momencie zmieszał TDS z gnojem, jeszcze Cichego tu brakuje.
  9. suworow

    525 Tds a 530 d

    Skąd twoja wiedza na temat TDS-a,przeczytana w gazecie,czy może zasłyszana,czyli "ktoś miał i tak powiedział"?Może pochwalisz się swoją wersją silnikową,bo w podpisie nie masz,a może jest taka dobra że się wstydzisz(bo ja nie). Posiadasz wogóle jakieś BMW? Sumując każdy jest dobry jak się nie psuje :cool2: Widzę, że uraziłem co niektórych tym stwierdzeniem, więc przepraszam, racja jest taka, że faktycznie jak kto dba tak ma, nawet 530d jeśli ktoś kupi w kiepskim stanie to będzie na nią narzekał. Chwalić się nie mam zamiaru, bo posiadanie BMW nie świadczy o wiedzy o tej marce, w podpisie masz Płock ja jestem z Włocławka nie jest to daleki dystans więc można (jeśli będzie z Twojej strony chęć) sobie podyskutować.
  10. Jeśli dla Ciebie ten wężyk na zbiorniczku jest ok i ten "typ tak ma" to gratuluje, zaraz się dowiem, że tak wychodziło z fabryki :cool2:
  11. suworow

    525 Tds a 530 d

    Nie wiem jakie 525, w temacie podajesz, że TDS, są też 525d na common rail, który wizualnie niczym sie nie różni od 530d, Jeśli faktycznie tak jak piszesz w temacie masz dylemat między 525TDS a 530d to wybór jest tylko jeden (530d). TDS to chyba najgorszy silnik jaki BMW wypuściło, co do awaryjności to wszystko zależy w jakim stanie kupisz, mniemam, że chodzi o model E39.
  12. suworow

    318Ci - problem z e46 coupe

    Będziesz wymieniał filtry i olej, to przy okazji sprawdź gumę idącą od filtra powietrza do przepustnicy, odmę i przewody do niej dochodzące, często w tych silnikach to siada po takim czasie, umiejscowiona jest z tyłu przy kolektorze ssącym od spodu przykręcona na 2 śrubki imbus 5 bodajże.
  13. Ten wężyk wpuść sobie w dół najlepiej między błotnikiem a podłużnicą , to jest taki upust wody ze zbiorniczka, nie masz się czym martwić, ktoś miał fantazję, że tak sobie zawinął, kabel to prawdopodobnie (mogę się mylić) kabel od zmieniarki starszego typu, nie wiem jak długo masz samochód być może ktoś wyjął zmieniarkę, najlepiej po numerze VIN sprawdzić z jakim wyposażeniem samochód wyszedł z fabryki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.