Skocz do zawartości

wisnia003

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było M54B22 E39 Black - już od 10 lat.
    Jest MOC N54B30 535i 306KM - Silver.
  • Lokalizacja
    b-stok
  • Zawód
    Księgowy

Osiągnięcia wisnia003

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie ma to jak klasa premium :-) Dobrze, że nie wali tym piachem po paskach klinowych i wiatrakach. Może silikonem na grubo potraktować :-)
  2. Moje uszanowanie Panowie. Jakoś nie mogłem znaleźć podobnego tematu. Czy wszyscy po prostu przechodzą nad tym do porządku dziennego. Może tak ma być. Ale u mnie piasek na nadkolach wewnątrz pod maską w dużej ilości raczej irytuje bo wszystko brudzi. Też tak macie? Co z tym można zrobić?
  3. Odgrzeję kotleta bo coraz więcej wiedzy w głowie powoduje zamieszanie. N54B30 E60 306 KM Przebieg 90% miasto - dość często krótkie dystanse. Wymiana co 8-9 tys. Co wybrać SHELL HELIX ULTRA 5w40 LL-04 czy lepiej EUROL FLUENCE 5W30 LL-04? Z góry dzięki,
  4. Dzień dobry jaka cena za te części ? Ostatnie 7 cyfr VIN gdyby coś było trzeba sprawdzić : C166698 Części potrzebne. 1x Uszczelka szczelinowa drzwi przy dachu przednia lewa 51217057507 1x osłona ramy szyby górna drzwi przednie lewe SChwarz shadow line 51337072883 1x uszczelka szczelinowa drzwi przy dachu tylna lewa 51227057509 1x osłona ramy szyby górna drzwi tylne lewe schwartz shadow line 51357072887 1x uszczelka drzwi przednich 51217033787
  5. Odgrzeję bo płynie do mnie E60 LCI. W LCI chyba nie trzeba ciągnąć kabli wystarczy wymienić przełącznik. Z tego co się orientuję ale potwierdźcie proszę. Teraz przełącznik. Mam coś takiego Rozumiem że muszę mieć coś takiego jak tutaj ? https://allegro.pl/oferta/przelacznik-swiatel-bmw-e60-e61-9561216568 I dwa pytania: 1. Muszę kupić z całą listwą bo dojdzie przycisk z prawej strony dla przeciwmgielnych tył? 2. Czy będzie pasowało pre LCI skoro mam LCI ? Z góry wielkie dzięki.
  6. Panowie znalazłem co było jako ostatnie zalane i zalewane od początku do mojego N54B30 535i a było to BMW LL-01 FE 0w-30 (był to chyba Twin Power Turbo BMW). Co teraz zalać ? Shell, Valvo, Motul i w jakiej specyfikacji? Dlaczego Shell, Valvo,Motul? Wymianę planuje co 8 tys. więc wolę taniej a częściej. Ktoś doradzi. Wystarczy trzymać się specyfikacji LL-01 i przejść na 5w40 czy pozostać przy 0w30?? Dzięki za wasz czas i opinie.
  7. Panowie dla mnie to kompletna czarna magia. Ale co mogę osiągnąć (enhanced bluetooth, BMW live czy connected itp itd), co muszę zrobić i czego potrzebuję (co wymienić) dla końcówki VIN: C166698 ?? Bardzo dziękuję za informacje.
  8. A ja odgrzeje kotleta sprzed tygodni i zapytam N54B30 i Valvoline VR1 Racing 5w50?? Te silniki się mocno grzeją. Więc stąd moja dywagacja na temat 5w50. Czy to będzie dobry wybór czy lepiej jednak Shell 5w40 ??
  9. Podłączam się do prośby. Był może ktoś je oglądać ? DESPERADO po telefonie do właściciela odechciało mi się drążyć temat. Kręci się w zeznaniach, żadnej historii, zdjęć, faktur na naprawę. Ogólnie słabo.
  10. Witam serdecznie, Interesuje mnie zakup takiego kompletu https://www.mlperformance.co.uk/products/forge-bmw-n54-chargepipe-with-bov-135i-335i Standardowo 2 Turbo w N54 dają 0,61 bara (czyli 8,8 PSI) + - Tam rekomendują niebieską 10 PSI. Czy dla OEM ciśnienia 8,8 PSI nie będzie to niewłaściwie dobrana sprężyna? Czy jak podniosę moc przez zmianę mapy STAGE1 do 360 KM to ta sprężyna dopiero wtedy się sprawdzi? Czy może dopiero zakładać charge pipe wyżej wymienioną jak będę robił STAGE 1 bo inaczej zrobię krzywdę przy ciśnieniu OEM? Jestem laikiem w temacie więc proszę uprzejmie o nieagresywne traktowanie i tłumaczenie jak krowie na rowie. Dzięki,
  11. Powiedz jeszcze tylko czy mówisz o silniku N54 czy jakimś innym ?
  12. Ok to ja już bez pytania i po przeczytaniu stawiam na SHELL dla specyfikacji LL01 a jak ktoś ma obiekcje to chętnie posłucham :) Dziękuje i pozdrawiam,
  13. Dobrze a wspomniany przeze mnie Mobil 1 i jego następca ? A co z Shell - podobno robi dla BMW oleje i jeśli już go wspomniałeś to który to dokładnie będzie??
  14. feel_x podajesz dwa oleje. Jeden z nich jest BMW LL01 Drugi z nich jest BMW LL04 I nie ma to większego znaczenia przy tym silniku? A jeśli Valvoline to co byście polecili dokładnie? (użytkuję w swoim M54 od 10 lat i sobie chwalę dlatego pytam?) Czy dalej do tego silnika jest polecany Mobil 1 New Life i jego następca, który się trochę zmienił ?
  15. N54 535i 2009 z USA 306 Koni bez modyfikacji - seria. Nie wiem jaka oliwa była zalana. Będzie robione 90% przebiegu w mieście. Krótkie odcinki. Specyfikacja LL01 chyba tam idzie ale co dokładnie polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.