Skocz do zawartości

ice331

Zarejestrowani
  • Postów

    381
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    okolice Poznania

Osiągnięcia ice331

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. ice331

    Progi stopnie do x6 g06

    Witam Koledzy mam taką prośbę czy ktoś może się spotkał z progami stopniami bocznymi do ww. go modelu czyli X6G06Serwis niestety nie oferuje na dzień dzisiejszy Oczywiście rozmawiamy o jakichś progach które są sprawdzone i będą naprawdę dopasowane i leżały super pozdrawiam i czekam za odpowiedzią
  2. Witam kogo polecicie Koledzy x okolic Poznania na chipa f07 3.0d
  3. Kolego ja wymieniłem te gumki wraz z olejem i filtrem , poprawiło sie działanie skrzyni , objawy miałem takie że przy przełączaniu z biegu 5 na 6 czasami szarpnęło nieraz zdarzyło się to na nizszym biegu , i czasem dłuzszą chwilę trwało przełaczenie na 6 bieg , autko jak pamietam miało przebieg około 170tyś , gumki które wymieniłem nie wszystkie były zjechane do końca
  4. witam chciał bym odgrzebać temat czy po wymianie tłoczków u innych ustały objawy co kolega opisał z 1 postu i jakie zaobserwowali róznice po wymianie tłoczków
  5. to była tylko moja sugestia ze moze filter , wiem ze jak wypne jaką kol wiek wtyczkę zaraz leca błedy , a nie sprawdze u siebie od czego to może być bo mam benzyne
  6. tak się zastanawiam ze jak odepne jaka kol wiek wtyczkę wyskakuje mi błąd np sond , być może masz wywalony filter cząstek stałych
  7. jeżeli masz cos zarysowane do blacy rdza wyjdzie , raczej na klapie nie powinno byc żadnych purchawek , może jakis delikatny przemalunek był , o przód się nie musisz martwic masz alu,
  8. w tych temperaturach wydaje mi się ze jak bys miał walniety termostat auto by nie trzymało temperatury, mi też auto łapie 90 stopni po koło 6km , w miescie moze szybciej ,
  9. termostat patrząc z przodu po lewej stronie na dolnym wężu jak dobrze pamiętam , takie cos dużego z wężami i kabelkami ale po co chcesz ruszać termostat
  10. kolego ja nie mam żadnych błędów i też potrzebuje teraz przejechać około 6 km żeby temperatura skoczyła na około 90stopni , a ksiązkowa temperatura silnika w mieście jak dobrze pamiętam moze siegac nawet wiecej niz 100stopni a co do przepływomierza możesz mieć go lub w jego miejscu mozesz mieć czujnik powietrza zasysanego dwie różne rzeczy
  11. u mnie po wymianie aku i zarejestrowaniu w inpie ładowanie się zmieniało spadło czytaj pare postów wyżej , ale tak poza tym nie ma pojecia co może byc przyczyną dodam ze zakładałem takie samo aku 80A 740
  12. i tak zostaje przy tym żeby sprawdzić aku na przyrządzie pomiarowym
  13. Testem nr. 9 sprawdzisz również napięcie akumulatora tylko na wyłączonym silniku, jeśli napięcie będzie poniżej 12,5 V to znaczy że jest słaby. Kolego guzior2 do końca tak nie jest ja miałem na zgaszonym napięcie 12.5 a ako do wymiany, Kamcio7 podjedz do elektryka lub do gościa co sprzedaje akumulatory ma tester którym Ci to sprawdzi
  14. a ja bym zaczął tak jak pisałem od sprawdzenia aku , też miałem juz nie raz zielona diodę a aku tragedia, właśnie dziś wymieniam swój również ma zielona diodę a jest bardzo słaby, z ciekawości sprawdziłem w ukrytym menu na starym aku ładowanie i na nowym - po dopisaniu w inpie , na starym w postoju około 13.8-14.4 podczas jazdy około 15 , na nowym w postoju około 13.5-13.8 podczas jazdy jeszcze nie sprawdząłem właczone swiatła muzyka itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.