Skocz do zawartości

pawel934

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    trochę starszych i nowszych
  • Lokalizacja
    Warszawa WN

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel934

  1. Ok, ale w przypadku F30 mówimy o dealu sprzed dobrych kilka lat, gdzie były inne stopy procentowe i finansowanie 105% na powiedzmy 3 lata przy niskiej wpłaci było owszem bardzo dobre, ale wciąż możliwe do złożenia na warunkach rynkowych z niską marżą finansującego, może do tego jakieś lekkie dofinansowanie. Jednak tutaj mowa o sumie opłat 100% na 2 lata przy OW 20%, przy dzisiejszych stopach procentowych.. Czy naprawdę to może być realne, że oddzielnie negocjujesz cenę auta jak przy zakupie gotówkowym i dostajesz te powiedzmy 15-20% rabatu, a następnie finansujesz to leasingiem z sumą opłat równą wynegocjowanej cenie samochodu? Bo mi zdecydowanie bardziej to pachnie poświęceniem ceny auta w zamian za superkorzystne finansowanie oderwane od realiów rynkowych.
  2. Oprawić w ramkę i przypiąć na górze forum zamiast zdjęcia w tle 😄 Bo czasem naprawdę ciężko patrzeć jak niektórzy analizują oferty. Ktoś też wyżej pisał o super promocyjnym leasingu na 3er z sumą opłat 100%. Zgaduję, że żeby skorzystać z oferty auto wycenione jest w cenie cennikowej. Zakładając rabat 15%, który korzystając z tej promocji "oddajemy", równie dobrze możemy wziąć leasing na 2 lata z OW 20% (takie parametry promocji) i sumą opłat 117,6%, a biorąc pod uwagę te 20% OW to koszt pożyczonych pozostałych 80% wyniesie 22% na dwa lata. Przy stopie referencyjnej 5,75%. Taka to promocja... No chyba, że leasing 100% liczony jest od ceny już wynegocjowanej i to jakieś dodatkowe dofinansowanie, wtedy oferta petarda - ale moim zdaniem to nierealne.
  3. Piękne zdjęcia 🙂 Podatek 105 € / rok - jego umiarkowana wysokość wynika z pojemności/normy euro? Pamiętam (tyle że sprzed lat) narzekania na wysokie koszty posiadania auta w DE z uwagi na podatek drogowy, taka wysokość chyba nie przeraża..
  4. Mi z rowerami na dachu zanim zacząłem wozić na haku zdarzało się latać 180-200 i też przeżyły 😄 W tym roku byłem na wyjeździe w 4 osoby (ja na hak mam bagażnik tylko na 2 rowery) i miałem 2 rowery na haku i 2 na dachu - z takim kombo też przelotowa była wysoka, ale zużycie paliwa faktycznie rośnie drastycznie. Przy jeździe bez rowerów do 130 jest ok 7l, a ze wspomnianej trasy wyszło prawie 15 (uprzedzając pytania o model/silnik to nie było BMW). Przy 100 km/h faktycznie może nie być wielkiej różnicy, ale ja bym w dalszej trasie chyba nie dał rady.. 🙂
  5. Świetnie się prezentuje 🙂 W następnym aucie gorąco polecam hak - ciszej, brak wyraźnego wzrostu zużycia paliwa, wygodne montowanie rowerów 😄
  6. To może w jakimś najmie jest "pakiet podstawowy" w którym jest w cenie np. pakiet kolorów o których wspomniałeś, bo w cenniku tylko biały i czarny uni są bez dopłaty, a metallici są za dopłatą 🙂 Auto wygląda bardzo fajnie, w ogóle po lifcie moim zdaniem auto bez m pakietu wygląda znacznie lepiej, niż przed liftem.
  7. To się zgadza z zasadą działania klasycznego ogrzewania postojowego, natomiast nie wyklucza tego co napisałem. Działanie ogrzewania postojowego (rozprowadzenie ciepłego powietrza, napęd wiatraków, uruchomienie/wyłączenie ogrzewania postojowego) - do tego właśnie ogrzewanie postojowe bierze zasilanie z akumulatora pojazdu. Samo wytworzenie ciepła jest realizowane przez palnik webasto zasilany paliwem. Nie piszę tego absolutnie żeby się kłócić, a jedynie zaciekawiło mnie jakieś nietypowe rozwiązanie, jednak wszystko wskazuje na to, że to klasyczne rozwiązanie zasilane paliwem.. Z resztą nawet poniżej fragmentu zaznaczonego przez Ciebie jest informacja, że do ogrzewania postojowego potrzebny jest określony poziom paliwa w zbiorniku.
  8. Dziwne, jesteś pewien że te dmuchawy to nie był właśnie silnik (a może raczej palnik) od ogrzewania postojowego? Webasto używa tak niewiele paliwa i jest tak ciche, że w garażu można sie nie zorientować. W 430i cabrio z bieżącego roku które jest w domu na pewno jest klasyczne, spalinowe webasto. Owszem, to nie mild hybrid, ale nie bardzo widzę techniczne różnice w mild hybrid żeby miało być tam jakieś elektryczne ogrzewanie postojowe.. Ciekawe.
  9. Świetnie wygląda, to Tanzanit? Szkoda że tak rzadko widuje się zwykłe specki w tym kolorze bo daje naprawdę dużo :)
  10. koko666, odpowiadając na Twoje pytanie o trasy to zdecydowanie polecam i bez problemu można wygodnie podrożować - na majówkę byłem w Chorwacji i we Włoszech, wróciliśmy na raz 1300 km w tym pierwsze 700 km bez dachu. 430i std zawias 18". Z zamkniętym dachem jest wyjątkowo cicho, to nie cabriolety sprzed 25 lat - mam też E36 cabrio i tam z zamkniętym dachem jest mega głośno. Jazda top down z windshottem też bardzo komfortowa, nam przyjemnie się jechało nawet przy 140 km/h. Polecam wziąć wentylowany fotel (przyjemnie gdy jedziesz bez dachu w słońcu) i ogrzewanie szyi i kierownicy - niektórym się wydaje, że cabrio to tylko auto na 30 stopni ale prawda jest taka że jak ma się grzany fotel, szyję i kierownicę to fajnie jeździć nawet przy kilkunastu stopniach bez dachu. Pakiet asystentów też bardzo polecam. Czas realizacji - auto zamawiane w grudniu odebrane w kwietniu. Też jest hak i asystenci, tylko bez laserów (lampy podstawowe). Jest nawet webasto co w cabrio pewnie nietypowe :D No i kamery 360 a na to niedawno chyba też były jakieś restrykcje. Specka nietpowa bo dość dobrze wyposażona ale bez mpaku :) Pozdrawiam Paweł
  11. jaworq, widzę że podobny styl rowerowy uskuteczniamy :D Ja również zdecydowanie polecam na haku, dzisiaj nie wyobrażam sobie inaczej wozić rowerów. Spokojnie można trzymać 180 w trasie i nic się nie dzieje. Dodatkowo nie ma huku, jaki towarzyszy rowerom wiezionym na dachu. I w kombi/suvie nawet nie wydać wyraźnego wpływu na zużycie paliwa, w sedanie faktycznie pewnie jest tak jak pisze kolega wyżej, bo rowery nie chowają się w tunelu aerodynamicznym. Ja używam Thule Easyfold - jak nie używasz to składa się w kostkę, bardzo wygodny, mało miejsca zajmuje.
  12. Coś się kończy, coś się zaczyna :D (ale kto wie, raz odkupiłem to może i drugi raz odkupię) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-salon-pl-bezwypadkowy-bogate-wyposazenie-regularnie-serwisowany-ID6FefRw.html?fbclid=IwAR2J-_ysLUvfOWF717TyaCoLNeNEQbSb94QZlywH1YMM8WLNz1WTlmO1RUk
  13. Bardzo fajny spec, pozbawiony wielu bezsensownych napychaczy ceny, za to jest szyber który dla mnie jest must have :D Dodałbym jeszcze zdecydowanie aktywny tempomat. Fajnie, że srebrne ramki - bardzo rzadko ktoś to wybiera a moim zdaniem super się komponuje z ciemnym lakierem.
  14. Kurde, taka ekipa 130i na Łodzi! Bardzo często tam bywam, tylko Mazdą MX-5. A z kolei na Silesię z poprzedniego posta wybieram się 22 października. Mam nadzieję, że do zobaczenia kiedyś na torze! Można kiedyś zrobić jakiś ursynowski spot 130i :D
  15. Niecały rok temu padła żonie w N52 (w E87 ale to bez znaczenia) mała DISA, wrzuciłem Febi. Połasiłem się na oszczędność i wyszło jak zawsze - oszczędny dwa razy płaci :D DISA padła po niecałym roku, teraz już kupuję ori :D Aha, no i da się ją wymienić bez zrzucania kolektora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.