Skocz do zawartości

pluskwa9

Zarejestrowani
  • Postów

    358
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana pluskwa9 w dniu 29 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają pluskwa9 punkty reputacji!

1 obserwujący

O pluskwa9

  • Urodziny 07.06.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520 m50
  • Lokalizacja
    Bielsk Podlaski
  • Zawód
    mgr inz Mechanika i Budowa Maszyn specjalnosc pojazdy samochodowe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pluskwa9

  1. tez mi sie tak wydaje ze powinno tak byc, ale realoem mowi co innego i to mnie zmylilo i zaczalem sie zastanawiac: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PX51-EUR-06-2007-E61N-BMW-525d&diagId=22_0093
  2. jak podlaczyc podcisnienie do elektrozaworka poduszek silnika? Wg realoem podlaczenie pokazne jest na odwrot niz podlaczenie kazdego podobnego elektrozaworka. Moze ktos moglby zerknac na swoje podlaczenie i mi napisac???
  3. Dodam jeszcze ze zmienialem wygluszenie maski na wygluszenie firmy NTY i nie ma ona wyprofilowania, jest gladka po calosci. Moze ina dotyka silnika i to przenosi drgania na karoserie, moze ktos mial taki przypadek????
  4. wymienilem na corteco dwie poduszki, po 10tys km padla lewa poduszka, uznali gwarancje, w te miejsce wstawilem Febi. Ogolnie na oryginalach bylo troszke gorzej, na tych wymienionych czuc lekka poprawe.
  5. zaworek nowy, podciśnienia szczelne. Być może szukam w złym kierunku, jeszcze podejrzewam konwerter ale nie wiem czy w ciemno chcę wymieniać go - zmienia biegi płynnie, nie faluje przy stałej prędkości.
  6. zapomnialem dopisac, poduszka skrzyni wymieniona na lemfordera, oryginalna wygladala jak nowa, zero zuzycia
  7. na biegu jałowym mam drgania które czuć na kierownicy i na karoserii. Wszystkie parametry silnika są OK. Wymieniłem poduszki silnika na FEBI. Zastanawiam się czy ktoś testował te poduszki bo być może to ich wina jest. Koło pasowe podmienione na inne i zero zmian.
  8. kupiłem auto przy 280tys km i wtedy robiłem mechatronikę ale nic złego się nie działo, biegi zmieniała płynnie. Konwertera nie ruszałem. Wolę bez dpf bo nie chcę aby procedury wypalania mi się włączały, wolę wydłużyć życie silnika. Samochód nie kopci, nie widzę negatywów, tyle że spaliny z rury wychodzą z większym ciśnieniem. Sprawdź koło pasowe, u mnie było już wymienione przy 220tys km wg dokumentów.
  9. jeżdżę e61 525d 197KM podniesiona na moc na 240KM i 500nm od ponad 3 lat. Mam nalatane 334tys km i mam jeszcze fabryczną turbinę, wtryski, rozrząd. W skrzyni robiłem mechatronikę profilaktycznie. Na starcie pakiet startowy typu: odma, termostaty, paski PK, rolki, wykodowanie EGR i wyrzucenie DPF (nie miałem z nim problemów ale wolę go nie mieć). Ta wersja ma wtryski elektromagnetyczne, kolektor bez klapek i jest oszczędna: w trasie spalanie 5.7 do 120km/h, w mieście około 10l.
  10. u mnie podobnie sa stuki, zadnych luzow. wyczytalem ze moga to byc drazki kierownicze, jeszcze ich nie wymienilem, moze ktos mial podobnie ze drazki stukaly?
  11. odma nowa, widac ze przez turbo. Moze jakies za duze cisnienie oleju? jest tam jakis zawor w pompie oleju czy w obudowie filtra?
  12. auto kupione w z uszkodzonym silnikiem, zrobiona głowica, silnik złożony, po odpaleniu leje się olej przez turbo do dolotu w bardzo dużych ilościach. Turbina jest po regeneracji, dodatkowo przełożone turbo z innego auta i dzieje się to samo. po przejechaniu 2km oleju w intercoolerze jest tak dużo, że zaczyna się samozapłon.
  13. pluskwa9

    Wymiennik ciepła ASB

    wstawilem na pionowym wezu, troche plynu polecialo ale nie spuszczalem calego. Trzeba tylko skrocic przewod o dlugosc termostatu tak aby ladnie byl pionowo i nie zaginal sie.
  14. pluskwa9

    Wymiennik ciepła ASB

    tez mialem problem z niedogrzaniem, wstawilem u siebie termostat th580 i mam temperature 88-90st.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.