Skocz do zawartości

juve_fan

Zarejestrowani
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O juve_fan

  • Urodziny 02.09.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E34 520i 1991 Sedan,
    Było E34 525i 1994 Touring,
    Obecnie E38 735 M62TuB35
  • Lokalizacja
    Zduńska Wola/obecnie Wrocław

Osiągnięcia juve_fan

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Siemka! Miałem bardzo podobnie w swoim M62TuB35, tzn auto zostawiłem u swojego mechanika na tzw "pierwszy serwis", wymiana oleju, uszczelek kolektora oraz pokryw zaworów, katalizatory itd Jak odebrałem auto, to na gazie przejechałem może z 10 km i brakło gazu. Zatankowałem do pełna, odpaliłem i po przełączeniu na gaz auto zaczęło trząść się na gazie i nie równo pracować, po czym przełączyło się na benzynę. Generalnie auto samo się nie chciało przełączyć na gaz, musiałem sam to zrobić przełącznikiem.. Podłączyłem w domu auto pod interfejs od gazu i co dziwne nie było tam nic, ani mapy od gazu, wtryski i czujniki temperatury nie zgadzały się z tym co jest zamontowane. Temperatury gazu i reduktora były jakieś z kosmosu... Doszedłem do wniosku, że sam tego nie ogarnę,bo gaz na dwóch parownikach, plus instalacja na pojedynczych wtryskach to póki co dla mnie zbyt skomplikowane. Wybrałem się do gazownika (bardzo ogarniętego) i okazało się, że sterownik od gazu się "zresetował", dosłownie był czysty. Żadnych map ani nic. 30 minut ustawiania i "siódema" pięknie śmiga na gazie :) U Ciebie podejrzewam podobny problem, tzn wina sterownika. Myślę, że bez wizyty u kumatego gazownika się nie obejdzie. U mnie instalacja STAG 300- ISA, wtryskiwacze HANA a reduktory Zavoli pozdrawiam
  2. Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się pod ten, bo mam podobny problem, ale z jednym ale. Ogólnie przed wymianą chłodnicy było tak samo, czyli temp na panelu klimy automatycznej ustawiona na 16 stopni, a wali gorącym powietrzem. Po ustawieniu temperatury na max gorące słychać jak zmienia się obieg powietrza i nagle gorące powietrze leci gdzie przy podszybiu itd. Chłodnica wymieniona na nową nic się nie zmieniło, potem wymieniłem elektrozawory(wcześniej je rozebrałem i ogarnąłem te wszystkie uszczelki) i też lipa. Pozostaje tylko panel klimy. Możliwe, że to on szwankuje, stąd takie akcje i cały czas to gorące powietrze? Czy raczej panel nie ma z tym nic wspólnego?! Będę wdzięczny za pomoc! pzdr
  3. Najprosciej w swiecie bedzie jak podjedziesz do sklepu z audio i niech Ci dobiora przejsciowke ISO pod to radio i tyle, banalna sprawa..
  4. A jest opcja dokupienia tego przewodu np z ASO? Bo u mnie on ledwo zyje, a nie widzi mi sie robienie jakiejs sztukaterii pozdro
  5. Hmmm troszke polukalem, poczytalem i wedlug BMW-store wychodzi na to, ze zmieniarka pod radio BMW Business RDS bedzie pasowala o następujacym numerze: BMW 65 12 8 361 058 i chyba wedlug daty produkcji to na pewno nie nowsza niz 1995 rok Dobrze mysle? Moze ktos ma zestaw ori radio + zmieniarka BMW w swoim E34 i podalby mi numer jaki jest na zmieniarce? pozdrawiam
  6. Siemka! Prosiłbym o rozkodowanie radia Becker o nr BE 0774 B 7612911. Ps. Czy to mozliwe, ze po zlym wpisaniu kodu radio moglo mi sie zablokowac? Jesli tak, to co zrobic, aby ponownie mozna bylo wpisac kod? pozdro
  7. Zgadzam się z kolegą powyżej. Ja bym się nie pchał przy motorze 1.8 w takie duze kola, no chyba, ze masz gdzies przyspieszenie, komfort i spalanie. Tydzien temu przeszedlem z 17 calowych kol, szerokich na 9 cali z gumami 235/45 na 15 cali standard 195/65. Wiosna jezdzilem na 18 calowych Styling'ach 255/35. Roznica jest kolosalna w kazdym aspekcie. U siebie mam motor m50b25 i uwierz mi, trzeba bylo pocisnac gaz, aby rozbujac moje kombii na takich walcach, ale zrobisz jak uwazasz. Jak kolo fajne i toczyl sie bedziesz w okol komina to warto, jak kolo srednie i bedziesz trzaskal duze przebiegi to odpusc. pozdro :)
  8. Siemka. Mam pytanie, otoz w mojej E34 wg VIN-u mam taka opcje: S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi Zestaw HIFI mam nadal, jednak po zmieniarce oraz radio pozostało tylko wspomnienie. Na portalach jest sporo zmieniarek tylko pytanie ktore bedzie pasowalo pod radio BMW Business RDS. Mam rozumieć, że jesli chodzi o radio to jest ten model: http://allegro.pl/bmw-radio-business-rds-m3-e36-e34-unikat-polecam-i4766586141.html Tylko powiedzcie mi jak sprawdzic, ktora zmieniarka bedzie pod to radio pasowala. Sa jakies numery, po ktorych mozna dojsc ze zmieniarka bedzie hulala wraz z tym radiem. Bo ludzie w aukcjach pisza ze zmianiarka BMW pasuje do E34, E38, E39, a nie wierze w to, ze ta zmieniarka pasuje do radia z kazdego modeli BMW. Pomozecie cos w tym temacie, bo chetnie bym skompletowal sobie taki zestawik do swojego Turasa ;) pozdro
  9. W ramach obserwacji zrobilem maly test. Pojechalem w niedzielę na wypadku za miasto, po 70 km wysiadlem z auta i na jalowym biegu dodawalem gazu. Auto przy wysokich obrotach dosc mocno kopcilo na niebiesko. Przejechalem kolejne 70 i ten sa sama sytuacja. Jednak tym razem nawet chmurki nie puscil. Czyli to chyba faktycznie te uszczelniacze, auto po takiej trasie przepalilo olej i pewnie dlatego juz nie kopcilo, dobrze myślę? Na codzien jezdze tylko krótkie odcinki, bo do pracy i z powrotem, czasem jakies zakupy. Do pracy mam 12 km w jedna strone. Jak myslicie jaki może byc koszt naprawy tego? W przypadku zdjęcia glowicy wskazane jest planowanie jej?
  10. Chyba faktycznie cos jest nie tak z czujnikiem, bo komunikat raz sie pojawia, raz nie, a poza tym zauwazylem, ze czasami jest tak, ze jak pojezdze, zgasze auto, po czym np za 5 minut odpalam znowu auto, to wskazowka wychyla sie troche w prawo by za chwile(doslownie) wrocic do pionu, takze pewnie stad takie kwiatki. Co do uszczelniaczy to juz gadalem ze znajomym mechanikiem i potwierdzil Twoją teorie, ze wlasnie sie koncza i stad to kopcenie. Podobno uszczelniacze to koszt pi razy oko 100zł, z tym, ze robota jest droga, bo trzeba zdjac walki rozrzadu, a czasami nawet glowice. Robote wycenil mi na okolo 350zl, takze w sumie calosc by sie zamknela w kwocie 500zł. Drogo, niedrogo?! Tylko pytanie, czy musze juz to robic, czy da sie z tym poki co bezkolizyjnie jezdzic, bo chcialbym dopiero kolo swiat sie za to wziac, jak wroce w rodzinne strony. No chyba, ze moge cos uszkodzic, jesli szybko tego nie wymienie?! pozdro
  11. Siemka. Ostatnio zauwazylem bardzo niepokojaca mnie rzecz, mianowicie jak odpalam auto po dluzszym postoju, rano jak jade do pracy, badz jak wracam wlasnie z pracy, to po odpaleniu czuc zapach benzyny, a takze przy mocniejszym daniu w gaz(obroty powyzej 4tysi, wiem, ze na zimnym sie tak nie robi, ale dzis mnie przykorcilem i polecialem bokiem na zakrecie) zostawiajac za soba niebieska chmure. Czy to moze oznaczac konczące sie uszczelniacze zaworowe badz pierscienie? Jak auto zlapie temperature to juz nie kopci. Nie wiem, wymienilem swiece, wymienilem sonde na nowa Boscha, zostalo mi wymienic fajki, bo sa w tragicznym stanie. Nie pokoi mnie fakt dosc szybko znikajacego oleju, bo niedawno dolewalem, co prawda ok 200ml i dzis po pracy znowu pojawil mi sie komunikat oelstand motor, czyli niski poziom oleju. Olej wymieniany nie tak dawno bo z 2 tysie temu. Wczesniej byl Castrol polsyntetyk, teraz wlalem Gulf tez polsyntetyk. Pod autem nie mam plam od oleju jak wczesniej, bo nie tak dawno wymienilem uszczelke pod pokrywa zaworow na nowa, a problem z olejem jest nadal. Czy mam juz zgrzytac zebami, z racji konczacego sie zycia silnika, czy byc moze nie bedzie tragedii :cry2: Ostatnio wyskoczyl mi tez komunikat o niskim stanie plynu chlodniczego, po czym na drugi dzien komunikat znikl. Auto ani sie nie przegrzewa, trzyma pion idealnie, moze czujnik siada? Cos doradzicie?
  12. Siemka. Ktoś mógłby mi pomóc bądź podpowiedzieć co może być przyczyną falujących obrotów podczas takich czynności jak włączenie świateł, w momencie gdy opuszczam bądź podnoszę szyby, a te dojeżdżają do końca, to przyfaluje obrotami, włączę halogeny to również silnik zaczyna falować i to dość mocno, by po jakiejś minucie się ustabilizować. Tak samo jak parkuje to przy skręcaniu kołami też wyczuwalne jest falowanie. Włączę nawiew i też faluje. Mierzyłem napięcie na aku oraz przez obc i wskazania były odpowiednie. Nie wiem, może alternator niedomaga, albo regulator napięcia? Hmmm... może silniczek krokowy siada? Sonda nowa, świece nowe... Każda podpowiedz będzie mile widziana pozdro :)
  13. To teraz bede na przyszlosc pamietal. Wiesz, pierwszy raz w moim osobistym aucie "umarlo" sprzeglo stad stan mojej niewiedzy :) Wazne, ze auto jezdzi i ma sie dobrze w koncu! :mrgreen:
  14. Tylko widzisz, podczas wymiany sprzęgła powiedziałem mechanikowi, aby sprawdzil tez pompe oraz wysprzeglik i w razie czego tez wymienil. Jednak Pan mechanik powiedział mi, ze jedna i druga czesc jest jak najbardziej w porzadku, a co pozniej sie okazalo, to pisalem wuzej. Wysprzeglik sie zesral i tyle bylo z jazdy...
  15. Siemka. Mam pytanie, otoz w mojej E34 wg VIN-u mam taka opcje: S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi Zestaw HIFI mam nadal, jednak po zmieniarce oraz radio pozostało tylko wspomnienie. Na portalach jest sporo zmieniarek tylko pytanie ktore bedzie pasowalo pod radio BMW Business RDS. Mam rozumieć, że jesli chodzi o radio to jest ten model: http://allegro.pl/radio-bmw-business-e3 ... 48445.html Tylko powiedzcie mi jak sprawdzic, ktora zmieniarka bedzie pod to radio pasowala. Sa jakies numery, po ktorych mozna dojsc ze zmieniarka bedzie hulala wraz z tym radiem. Bo ludzie w aukcjach pisza ze zmianiarka BMW pasuje do E34, E38, E39, a nie wierze w to, ze ta zmieniarka pasuje do radia z kazdego modeli BMW. Pomozecie cos w tym temacie, bo chetnie bym skompletowal sobie taki zestawik do swojego Turasa ;) pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.