Skocz do zawartości

syciu

Zarejestrowani
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    internet

Osiągnięcia syciu

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. syciu

    3 pytania X3 G01

    część wszystkim mam 3 pytania dotyczące X3 G01: - gdzie znajde stały plus - stale 12V - jak zdjąć panele na desce rozdzielczej - centralny od kratek, radia i klimy? - czy jest fizyczna miarka oleju w silniku - schowana gdzieś jak w F15? z góry dzięki za info.
  2. syciu

    Dobór opon

    Rozmiaru chce pilnować ale z homologacja to chyba przesada. Czy zachowując rozmiary można z przodu mieć jedne opony para ( np. Michelin) i z tylu drugie opony para (np goodyear) czy musza być jeden model przod i tył z jednej firmy?
  3. syciu

    Dobór opon

    Homologowane do czego? Co znaczy homologowane? Nie wystarczy podany rozmiar?
  4. syciu

    Dobór opon

    Witam. Prośba o pomoc w doborze opon letnich. X5 F15 i są felgi model 467 - przod 9” i tył 10”. Jakiego rozmiaru opon szukać? Mogą być 4 takie same czy musza być zróżnicowane tzn wyrównane - przod węższe i wyższe a tył szersze i niższe? Jednej firmy musza być czy przednia os może być jednej firmy a tylna os innej? Jak to z tym xdrive przy oponach? Z góry dziękuje za pomoc.
  5. a jeszcze drugie auto P314546, dzieki z gory
  6. a dla LY64017 cos jest? dzieki z gory :-)
  7. Stałem przed tym samym dylematem bo moje tarcze zaczely bic - po sprawdzeniu wyszlo ze maja lekko powyzej 27 mm :-). Wymiana padła na tarcze i klocki ATE.
  8. Loku dokładnie jest efekt pierdzenia :-) przy depnieciu - Loku a dokładnie miałeś pierdzenie z jednego tlumika a drugi bulgotal czy z obu pierdzial? juz zaczalem mysles ze cos w srodku w koncowym padlo ze tak cos dzwieczy dziwnie :) jerzy.h69 nie poprawiam fabryki tylko szukam idealnego dzwieku :-) - moderanizacja przy srodkowym nie wniosla zadnego dyskomfortu w podrozowaniu. Dlatego chyba zaloze srodkowe i kukne w koncowy. Loku jakbys cos wysmyczyl daj znaka co i jak :)
  9. Witam szanowne grono forum. Mam pytanie - ktos moze juz w e70 4.8 V8 cos przerabial z wydechem - chcialbym uzyskac troche lepsze brzmienie ale nie szalec z pieniedzmi na kupowanie tlumikow itp. Aktualnie testy jakies prowadze w postaci wyjecia srodkowych tumikow i H-pipe. Koncowy tlumik nie tkniety. Dziwek zdecyowanie lepszy ale efekt pojawil sie taki ze prawy tlumik tzn prawa strona wydechu bulgocze a lewy jakby zaczal pierdziec delikatnie - na wysokich obrotach daje sie to zdecydowanie wyslyszec - teraz nie wiem czy efektem tego jest wymiana wklady lewego katalizatora, czy brak H-pipe bo tak mi powiedziano ze spaliny sie nie mieszaja i jedna strona bardziej pierdzi niz bulgocze ale czemu dzwieki stron sie roznia czy moze cos w koncowym tlumiku si eskonczylo ze lewa strona bardziej pierdzi. Teraz pytanie czy moze lepiej zalozyc srodek i H-pipe a cos pogzrebac w koncowym tlumiku czy zosyawic jednak brak srodkowych ale zalozyc H-pipe czy moze X-pipe jak co zmienia - czy moze ktos ma lepszy patent? dzieki wszystkim z gory za info.
  10. Witam, znajomy prowadzi warsztat i naprawiaja skryznie automatyczne i podobno jak sie rozyspuje skrzynia to tez moze tak sie dziac ze w przedziale około 70 km/h wprowadza auto w drgania.
  11. Mam pytanie do czego sluza dokładnie sondy za katami - czy tylko spelniaja funkcje diagnostyczna i sprawdzaja jakosc spalin czy maja jakis wplyw na prace silnika czy najwazniejsze sklad i ustawienie mieszanki paliwowej?
  12. Płyn to chyba za proste :-) ale wymienic zawsze mozna tym bardziej ze zalecane. Co do Vacum pompy sprawdzona i cisnienie podaje - jeszcze mysle o zawroku jednokierunkowym co jest na wezu podcisnienia ktory idzie do serva. Ale zakladam juz wymiane serva i mam pytanie - czy tak jak pytalem kazde servo od E70 ale diesla bedzie pasowac czy zmusi byc stricte do tego modelu??
  13. Witam, mam pytanie - podczas jazdy czasami pojawia sie twardy hamulec - szczegolnie jak dlugo dohamowuje np do swiatel dojezdzajac a jak szybko jest ok. podejrzewam ze zaczyna cos umierac ale pytanie czy mozna to zdjagnozowac jakos albo cos jest bolaczka tych modeli - czy to moze vacum, zaworek jednokierunkowy na przewodzie podcisnienia czy niestety servo? Jak servo to czy pasuje od 3.0 diesel czy musi byc konkretnie do tego modelu? dzieki z gory wszystkim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.