Skocz do zawartości

Armantaro

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie

Osiągnięcia Armantaro

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Najpierw zerwać a pozostałości potraktować zmywaczem do paznokci... Sprawdzone :dance:
  2. Ja powiem tak... Ze względu na moją pracę jeździłem wieloma samochodami ( również audi ) i prawdę powiedziawszy odkąd wsiadłem za kółko BMW ( prywatne zresztą ) to nie chcę już innej marki. Żaden inny samochód nie prowadził się tak dobrze ( pomijając inne walory ). Oczywiście jest to moje subiektywne zdanie. Po prostu jak się już tego zasmakuje to koniec. Wybór oczywiście należy do Ciebie ale z doświadczenia powiem: warto wypróbować BMW bo myślę, że się nie zawiedziesz. Pozdrawiam
  3. Jak w temacie-jak najłatwiej wyjąć rozrusznik. Jest niestety w takim miejscu, że chyba trzeba mieć na to jakiś sposób. :idea: Mam nadzieję, że ktoś ma już taki patent i będzie w stanie coś podpowiedzieć. :modlitwa: Pozdrawiam
  4. Armantaro

    Co to za przewód?

    Czy ktoś może wie dokładnie do czego ten przewód zaznaczony na zdjęciu??? Pytanie może głupie bo wygląda to na masę... ale czego??? http://images13.fotosik.pl/61/327ee7eb2a40ac3em.jpg
  5. Armantaro

    Obroty !!!!! pomocy

    Silniczek krokowy jest dokładnie pod kolektorem ssącym... Jest trochę gimnastyki żeby go wyjąć ale spokojnie da się to zrobić... Też przerabiałem falujące obroty i czyszczenie krokowego pomogło. Pozdrawiam
  6. Armantaro

    problem z ogrzewaniem

    Odświeżam temat tylko po to aby wszyscy niepewni diagnozy i niezdecydowani mogli szybciej podjąć decyzję. Wymieniłem termostat i teraz wszystko jest jak najlepiej. Grzeje się szybciej i idealnie trzyma temperaturę. Pozdrawiam
  7. Armantaro

    problem z ogrzewaniem

    Mam zupełnie taki sam problem. Z tym że zauważyłem, iż wąż od termostatu robi się ciepły dopiero gdy wskazówka temperatury silnika jest w pionie. Wcześniej, przed całkowitym nagrzaniem ów wąż jest zupełnie zimny... Czy to wyklucza termostat??? Bo na logikę to chyba tak... W takim razie dlaczego podczas jazdy przy niskich temperaturach temperatura silnika spada??? Dodam, że przy większym obciążeniu silnika temperatura znowu wzrasta... Pozdrawiam
  8. Przyłączam się do pytania kolegi. Jak ktoś przerabiał temat w silniku M43 to proszę o instrukcje... Z góry dzięki. Pozdrawiam
  9. Jak kolega wyżej również stawiam na przekaźnik pod kierownicą... Miałem taki sam problem - po wymianie wszystko wróciło do normy... Pozdrawiam
  10. Ale przecież to nie te same rozmiary... Różnią się szerokością... Jeżeli faktycznie wiesz na 100% że 195 są nieco niższe to ja się nie będę upierał, że jest inaczej bo jak napisałem - ja tego nie mierzyłem... Natomiast o ile mnie pamięć nie myli to zamienniki dobierane są z 2% tolerancją dotyczącą rozmiarów. Ale nie podaje też 185/65 R15...
  11. Rozumiem że mierzyłeś... Ja podaję tabele zamienników. Na przykład ta: http://www.zamiennikiopon.pl/ Sam nie mierzyłem ale chyba ludzie którzy się tym zajmują wiedzą co robią... Wiadomą rzeczą jest fakt, że skrajne zamienniki konkretnych opon to raczej teoria a nie praktyka... Ale o skrajnościach nie rozmawiamy...
  12. Mylisz się kolego !!! zamiennikiem do 185/65/15 jest dopiero 205/60/15 Co to za przelicznik? To Ty się mylisz kolego... Proponowane zamienniki do opony 185/65R15 Profil 35 245/35R18 Profil 40 235/40R17 245/40R17 Profil 45 245/45R16 Profil 50 205/50R16 215/50R16 Profil 55 225/55R15 Profil 60 195/60R15 205/60R15 http://www.opony.pl/zamienniki.asp
  13. Możesz śmiało zakładać... Ja jeżdżę na 195/60 R15 i nie mam żadnych problemów. Poza tym 195/60 R15 są zamiennikami 185/65 R15 - tak wynika z przelicznika... Tak więc zakładaj i śmigaj...nic dodać nic ująć... Pozdrowienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.