Skocz do zawartości

MrLei

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia MrLei

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. MrLei

    Spalanie mnie dołuje...

    Spalanie.. wieczny temat… Pewnie nikt nie uwierzy ale moja żona gdy zaczęła jeździć BMW to przejeżdża 410-430 km na pełnym baku gazy a butla mieści 56 litrów… 328i Turing opony 205 i ciśnienie 2.2 : -) Gaz dzisiaj w Gdyni 1,75 Dodam że Ona nawet nie patrzy jak przyciska pedał gazu tylko patrzy kiedy jej się kończy paliwo/gaz : - ) Specjalnie jej nie uświadamiałem żeby zobaczyć jakie osiągi uzyska. Tak przy okazji muszę się przyznać do małe słabości Mam firmowy samochód Avensis 2.2l 170 km .310 Nm… nówka naprawdę nie źle wyposażona ale po zakupy w domu ok. 200 m do sklepu odpalam 11 letnie BMW którym teraz jeździ żona , 328i 192 KM i 280 Nm R6 … 10 głośników skóry… hmm i zawsze mam wrażenie że wracam do normalności i prawdziwej motoryzacji.. Samochód który kosztuje ok. 15 tyś wyzwala tyle emocji a ten za 120 tyś nawet iskry nie wykszesi. Zawsze Avensiske porównuje z BMW i zawsze jestem rozgoryczony… tyle kasy i nic. Oczywiście Avensis to jest naprawdę dobry samochód, żeby była jasność. „Ale” robi kolosalną różnicę… Ciekawy jest to, że człowiek przyzwyczaja się do pewnej jakości a należy pamiętać, że moje odczycia pewnego nie zadowolenia pojawiają się między samochodami, które dzieli jednak 11 lat i ogromna przepaść kosztów zakup i spalania bo Avensiska pali 8,6-7l ropy a BMW 13,3l gazu/100km gdy prowadzi żona. Ważna informacji jestem fanem marki BMW od wielu lat wiec jestem skrajnie nie obiektywny :- )
  2. Napisz.. jak wypadły oględziny. Mi się bardzo podoba waśnie taka opcja E39 z V8 4.0 i dokładnie takie wyposazenie :-) Moc, komfort, nietrzeba się martwić tak bardzo o jakośc paliwa jak w 3.0d Myślę że nawet mocno "deptana" 3.0d i 4.0 to jednak 4.0V8 jest mniejszy ryzykiem...
  3. Ja u Nich kupowałe ok 1,5 roku temu Bilsteiny model B4 do E36 328i... i montowałem na miejscu... Wszystko odbyło się bez problemu... ...ale i tak dla mnie Bilsteiny są za twarde :-(
  4. ... mam taki samochód i przy 200 tyś ja też zakładałem gaz sekwencje. e36 328 Touring to dynamiczne kombi :-) a 15-16 l gazu to Ci spali jak bedziesz bączki kręcił... tak w miescie to 13-14l (to jeszcze zalezy jaki gaz..)
  5. kiloff zrwóc uwagę że jaka kupujesz 2,8 automat to jak jakbyś kupiłś 2,3 manula w osiągach... + dodatkowe 1 litr spalania. Automat nie stety nie jest szybki, inna sprawa że jest bardzo , bardzo przyjemeny ( czytaj wygodny) :-))) Nie wiem czy step tronic był montowany w Turinga.... w M3 cabrio widziałem ale w Turing czy pozosotałych chyba nie...
  6. ...temat spalania widzę że jest nadal zywa. To się chyba nigdy nie skończy :D
  7. NIKI ładna... dobry motor i w E34 daj duży komfort ale ta cena jakaś niska... ale warto pojechać zobaczyć. Zaba lepiej zrobisz jak kupisz większy samochodów, e34 jest chyba optymalny dla Ciebie, może poza 3,5 uda Ci się dostać 2.5 a zadowolenie równierz gwarantowane :D Ponadto Zaba bardzo dobrze robisz że pytasz na tym forum :D Ja podobnie do Ciebie wybierałem samochód pod kontem jazdy na trasie (Trójmiasto-Warszawa), większy motor daje Ci pewność manewrów jednak nie łódź się jak będziesz miał ok 200 koni w R6 to będzie Cię korcić... syndrom Ikara który dostał skrzydła jest ogromny a sam samochód nie pozwala być obojętny na pokusy :D np jak ktoś pisał wcześniej na tym forum, wyprzedzać przy 210 km/h jakieś samochód i zobaczyć zdziwioną minę właściciela który wydał na samochód 10 albo 20 razy tyle co Ty a Ty siedzisz w skórze z klimatronikiem jak On :-)
  8. Rozwiązanie - pierścień centrujących i wszystko wróciło do normy. Powiedziano mi że powinno sie je dorabiać indywidualnie do felg. Warsztat w Sopocie za (W kierunku Gdańska) mostem w prawo 300 m (nie pamiętam ulicy), na miejscu mi wytoczyli założyli :dance:
  9. 50 km bączkami i bokami :dance:
  10. M3_styler - był wyważane ale faktycznie nie zakładano mi pierścieni centrujących...
  11. Mi się wydawało że ustawianie/programowanie mapy jest tylko wtedy gdy komputer od gazu z czytuje informacje z czujników z silnika i na tej podstawie robi się tzw mape jak ma sterować wtryskami gazowymi aby odwzorować pracę wtrysków benzynowych, Prins nie analizuje żadnych czujników tylko bierze sygnał bezpośrednio z wtrysków benzynowych silnika którym steruje oryginalny komputer w ten sposób nie trzeba się bawić w analizę odtwarzanie i dopasowanie pracy silnika tylko ma się już gotowy wynik z analizy... Hmm... czyżbym się mylił?
  12. Potrzebuje pomocy, zmieniłem opony na zimowe (felgami 17’) były sprawdzane i wyważane ( jedna felga była prostowana reszta bardzo dobra -podobno) po zmianie zaczęła drżeć mi kierownica objaw jest narastający przy przyspieszania (no może nie ostrym ale dynamicznym) co też nie jest regułą raz jest mocniej a czasami wcale. Objaw występuje również w przypadku gdy hamuje nawet gdy lekko wciskam pedał. W sezonie letnim jeździłem na 205/60/15 teraz założone są zimówki 225/40/17 (taki komplet nabyłem z samochodem) ale na 15’ nie było żadnego problemu z drżeniem kierownicy, zastanawiałem się czy to może tarcze... bo klocki wymieniłem dosłownie miesiąc temu i już dawno powinny się ułożyć zresztą było by coś czuć już po takim czasie na 15’... Testowałem samochód jeżdżąc samochodem na najbardziej równym asfalcie jaki znalazłem do 150 km/h sprawdzając czy może wyważanie i prostowanie okazało się „nie dokońca fachowe” ale takiego drżenia kierownicy nie ma na prostej czy gdy puszczam go na luzie... A jeszcze jedna informacja opony zimowe zostały zamienione, przód poszedł na tył aby równo się wycierały... Ma ktoś może jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
  13. Hmm... chyba przy Prinsie nie ustawia się zadnej MAPY... bo ją bierze z oryginalnego kompa w samochodzie.
  14. chatuuu - Przytrzymaj dłużej przycis godzin, następnie wyskoczy ci instrukcja „ustawa czas” w taki jezyku jak masz ustawiony następnie dolne cyfry chyba (1-10) ustawisz minuty górne godziny :-)
  15. Ja miałem problem z chwilowym brakiem wspomagania, działo się to sporadycznie i efekt był delikatny ale odczuwalny, nigdy nie było prawidłowości... Wymiana głównego paska... pomogła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.