Skocz do zawartości

wolf525

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 118KM, 2000
    e46 320i 150KM+LPG, 2000
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.

Osiągnięcia wolf525

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, problem podobny ale podejrzewam, że źródło inne - drzwi lewe i prawe - wnętrze drzwi raczej szczelne. Woda pojawia się jakby spod plastiku (przednia część drzwi-ten który idzie od góry i w którym montuje się głośnik wysokotonowy) i wypływa na końcu, na dole tego plastiku na blachę a poprzez styk z filcową uszczelką wokół drzwi, przesiąka przy plastikowym progu na dywanik. Co jeszcze można sprawdzić / uszczelnić?
  2. Witam, w mojej 318i mam podobny problem - co pewien czas falujące obroty na biegu jałowym, czasem też gasł. Pomaga czyszczenie zaworu biegu jałowego. W tym wątku jest dłuższa dyskusja ale na początku opisano właśnie to o czym mówię: viewtopic.php?f=104&t=43156 P.S. znów muszę to czyścić - zawsze pełno syfu wypływa (przez brudne paliwo, powietrze).
  3. Witam, ja miałem podobną przypadłość na zimnym jechał, a w ręcz skakał jak żaba dopóki się nie rozgrzał (najpierw było szarpanie z czasem było coraz gorzej). Ponadto problem był przy wyższych obrotach. Wyprzedzając na trasie i kręcąc na obroty też było odczuwalne szarpanie... komp raz pokazywał błąd zasilania silnika (ogólny) lub nic... po wielu kombinacjach okazało się, że jednak przepływka. Najlepiej sprawdzić przez odłączenie wtyczki, czy będzie tak samo. U mnie po odłączeniu było ok :) Niestety musisz uważać z nową. Ja przerobiłem chyba 15 używek ale wszystkie były padnięte, bo wystarczy rzucić, by delikatne elementy się uszkodziły. Mam więc nówkę. Jednak nawet kupując nową część nie wiesz czy kurier właściwie obchodził się z paczką. Zatem jeśli taka potrzeba będzie, to najlepiej niech wymienia warsztat, który ma uprawnienie i możliwość wymienienia, gdy nowa będzie uszkodzona.
  4. pepedick - dzięki z info :) jak wyczytałem z tamtego postu ten czujnik odpowiada również za to, że po pewnym czasie klima nie chce chłodzić??!!, bo to też stwierdziłem. Po powrocie z wakacji sprawdzę parametry / ew. wymienię.
  5. Właśnie, nie chodzi o niewłaściwą temperaturę ale o fakt, że klapy się zamykają (niezależnie od ustawień auto/manual lub obieg wewn.). Tak jakby siłowniki się zawieszały... ale na początku działa wszystko ok!
  6. Witam, zaobserwowałem u mnie coś dziwnego. Zazwyczaj klima, nawiew działają ok. Jednak jadąc w trasie po np. godzinie jazdy nie można przełączać strumienia nawiewu (szyba/ nogi/pasażer)... dmuchawa daje ale klapy są zamknięte-wyłączanie, przełączanie nic nie daje, jakby się blokowało. Po odstaniu wszystko wraca do normy. Nie ma problemu z klimą=chłodzeniem.
  7. Jeśli poprzedni właściciel coś kombinował, to przyglądnąłbym się okablowaniu. Możliwe, że będzie uszkodzona izolacja przewodu, która będzie robić przebicie i komp zwariuje. Sprawdź głównie okolice kompa, przekaźników, bezpieczników, gdzie najwięcej możliwości do pokombinowania - przy okazji resztę. Może masa była odkręcana i źle zamontowana / uszkodzony kontakt... Jak ktoś kombinuje nieprofesjonalnie / co opisałeś, to różne rzeczy mogą się dziać. W grę wchodzą również podmianki np. czujników, które były uszkodzone i ktoś naprawiał , wmontował inny np. na skrętkę - ludzie potrafią ;) Wg. mnie sprawa trochę upierdliwa - może chciał zakamuflować jakiś błąd.
  8. wolf525

    Co oznacza błąd EGR?

    Witam, moim zdaniem zarówno błąd EGR i powietrza doładowania są powiązane, gdyż niewłaściwe funkcjonowanie zaworu powoduje niewłaściwą dawkę powietrza zasilającego. Tak wiec przy wyższych prędkościach może mieć zbyt mało powierza, gdy EGR nie zblokuje dolotu spalin. Nie wiem dokładnie jaka jest konstrukcja u Ciebie ale może warto się zorientować, czy da radę cokolwiek tam oczyścić, gdyż z powodu nagaru może się wieszać / ciężko chodzić / nie domykać. Wężyk od podciśnienia warto zrobić, by nie mieć problemu z lewym powietrzem. Pozdrawiam
  9. Ja bym również chętnie dowiedział się czegoś w temacie, bo podobne plany co do 320 mam. djharuss - może Ty coś napiszesz jak to u kolegi, co ma za instalkę, itp.
  10. wolf525

    drganie w kierze??

    Obejrzyj również dokładnie oponki. W prawdzie mogą się wyważać dobrze ale może tworzy się bąbel?! Jedź również do innego wulkanizatora. Mi kiedyś jak wyważyli, to miałem drgania, okazało się bowiem, że zamontowali ciężarki nawet o 30g większe !!! też zależy jakim sprzętem dysponują "fachowcy". Pozdrawiam
  11. Witam, tematy nt. zamiany lampek, właściwego podłączenia znalazłem... ale nie wiem jak zdemontować samą lampkę (podsufitka przy lusterku wewn.). Próbując podważyć lampkę nie chce się ruszyć (prędzej zrobię dziurę w podsufitce), natomiast samo szkiełko/plastik odchodzi częściowo i tyle, bo dalej nie idzie. Nie wiem co i jak więc wolę najpierw spytać niż połamać.
  12. wolf525

    opinie na temat BMW E30

    Witam, ja miałem tę okazję i przyjemność, że moim pierwszym BMW było właśnie e30 318 (1986) coupe, czyli jeszcze wersja słabsza. Natomiast stwierdzam, że samochód był w stanie przeciętnym !!! tak go kupiłem, a że nie było kiedyś finansów, by doprowadzić go do perfekcji, to śmigało się i tyle. Pomimo, że był przeciętniakiem !!! (robiłem wszystkie wymiany na bieżąco) jeździłem nim 4,5 roku. W tym czasie wymieniłem tylko pompę paliwa (na używaną) i tłumik... sprzedałem, gdy miała 21 lat :) więc stwierdzenie jest krótkie ... BMW nawet nie idealne nie przysparza żadnych kłopotów... obecnie mam już trzecią bunię (e46) właśnie dlatego, że tamta tak pozytywnie mnie zaskoczyła. Pozdrawiam i życzę miłego zakupu
  13. wolf525

    Ogrzewanie tylnej szyby??

    Jest to bezpiecznik od kontrolki ciśnienia pow. w oponach. Działa u Ciebie ten system po wymianie bezpiecznika??
  14. też się załapię jak jest zimno (dziś to już prawie nie odczuwalne) jedynka wchodzi z oporem, przy zmianie na 2 wychodzi ciężko i na 2 nie da się w zasadzie normalnie wrzucić -tj. trzeba ciągnąć, bo ma straszny opór. Przy wrzucaniu na 3 kilka razy zgrzytnął... po przejechaniu kilku km, jak się rozgrzeje jest wszystko OK, żadnych problemów. Sprzęgło OK, nie jest zapowietrzone... jakaś częstsza przypadłość widzę o co kaman :?: :?: :?: P.S. co do sprzęgła... bierze wysoko bo i taka konstrukcja...nie musi się kończyć, bo mamy hydraulikę, wiec nie jest to takie oczywiste jak w normalnych sprzęgłach
  15. wolf525

    Za duzo pali 1895cm

    To tak na zmianę tematu ;) Wprawdzie za długo nie śmigam swoja e46 więc i na razie nie bardzo sprawdziłem spalanie w mieście. Na trasie schodzi mi spalanie do 6,5l przy rozważnej jeździe, z czego jestem zadowolony, bo i e30 więcej mi paliła ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.