Skocz do zawartości

Reaven

Zarejestrowani
  • Postów

    241
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Szukam ładnej E34 540i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Reaven

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Reaven

    TDS - nierowna praca silnika

    Niestety sprzedalem autko :( Co do problemu to okazalo sie ze to wtrysk sterujacy...
  2. Sebast wez pod uwage ze E34 to nie fabryczne egzemplarze i maja sporo kilometrow nawinietych na kolka (zwlaszcza TDSy). Tutaj skrzynie sa juz mniej wyrozumiale wiec po co naduzywac ich cierpliwosci :wink:
  3. Reaven

    Zawory w TDS-e.

    Jest hydrauliczne kasowanie luzow wiec nie ma regulacji.
  4. Funkcja sport jest jak najbardziej prawidlowa dla skrzyni. Dociaga po prostu do wyzszych obrotow. Co do redukowania begow to ograniczenie 2,3,4 nie pozwala po prostu na wskoczenie wyzszego biegu blokujac skrzynie na nizszym biegu. Robiac taka redukcje "zbijasz" na sile wyzszy bieg. To jak bys wsadzil kij w szprychy. Pare takich manewrow i skrzynie szlag trafi. Lepiej depnij w podloge zeby sam zredukowal albo jezdzij na sporcie. Wtedy skrzynia ciagnie do wyzszych obrotow i szybciej reaguje na kick down. Ograniczenia te sa przydatne np. gdy ciagasz przyczepe. Wtedy wiesz, ze na wyzszych biegasz moze byc problem. Ustalasz wiec blokada np. na 3 i wiesz ze bedzie mial odpowiednie obroty przy predkosci z jaka zamierzasz sie poruszac nie preciazajac skrzyni i nie wchodzac na wyzsze biegi.
  5. Jakiego masz TDSa? E34? Jezeli tak to po prau redukcjach (schodzac na 4, 3, 2 recznie) zawitasz na warsztacie na remoncie skrzyni.
  6. Ostatnio gralem w NFS underground i BMW brakowalo tam jak cholera. Te screeny sa po prostu bajeczne :norty: Jak pojdzie na moim sprzecie to znow kilka nocy w plecy :norty:
  7. Witam :D Pozdrowienia dla kolegi :wink: Powiem tylko ,ze jest roche lepiej. Wymienilem cieknace przelewy i lekko podregulowali mi pompe (mimo braku bledow). Teraz w miescie srednio 11.5 a przy deptaniu lekko 13 i wiecej. Tylko, ze to automat wiec bierze wiecej :mad2: Co do trasy to ostatnio zrobil mi suprisea :mrgreen: Ciagla S-ka w skrzyni i sandal na dystansie 1200km dal mi srednia 8,5 - 8,6l. Jest ok :D Jednak jak go popieszcze prawa noga to i 16 potrafi zniknac :D Co do dynamiki - dla mnie ok :D
  8. Sebast -> bardziej mam na mysli opcje do wyposazenia seryjnego. Jezeli w serii masz regulacje reczna i otrzymuja je wszystki modele w standardzie to jest miejdce na dokupienie elektryki. Generalnie masz jakis standard - 4 kola i buda z kierownica i fotelami :mrgreen: Do tego lista opcji. Niektore sie wykluczaja, ale jezeli wszystkie seryjne graty zastapisz, ktoras z opcji to dla mnie to bedzie full i bez roznicy, czy wziales sportowe fotele, czy skorzane. Grunt, ze nie zostala seria. Taki mi sie wydaje :lol:
  9. Dla mnie full jest wtedy, kiedy wszystkie "miejsca" sa zajete. Tzn. sa alternatywne rozwiazania wykluczajace sie, ale jezeli ktores z nich wystepuje to dla mnie jest to wyposazenie pelne. Jezeli sa "dziury", ktore mozna zapchac jakimis dwiema czy trzema opcjami to ok - wtedy nie ma pelnej opcji. Jak mam do wyboru zwykle fotele albo w zamian skora i podgrzewanie z elektryka albo sportowe to ktoras z dwoch alternatyw bedzie dla mnie full. Nie wiem, czy dobrze mnie zrozumiecie :mrgreen:
  10. Elwis -> mam dla Ciebie zle wiadomosci :( Przykro mi bardzo ale nie dalem rady odczytac tego numeru :( Jest gdzies pod spodem i za cholere nie moglem do niego dojsc. Nawet wzialem male lusterko zeby cos dojrzec ale nie moglem wcisnac lapy miedzy rure chlodnicy i kompresor tak zeby cos odczytac :( Od spodu tez kapota bo mam komplet oslon pod silnikiem a na ulicy nie mialem jak ich zdemontowac (musialbym sie polozyc pod autko). Jak masz na tyle cierpliwosci to w weekend podjade gdzies i zdejme oslone to przeczytam moze ten numer :)
  11. Ja mam dwustrefowa klime :D Ale numery moge odczytac dopiero wieczorkiem bo jestem w pracy :( Jak nikt wczesniej sie nie pofatyguje to podam Ci pod wieczor :D Jezeli oczywiscie nie mam zdartych i bedzie mozna odczytac :D
  12. Reaven

    pedał hamulca

    No to jak juz jedziemy po kosztach to tylko odpowietrz :wink: Jak nie pomoze (a powinno) to bedziemy dumac dalej.
  13. Reaven

    pedał hamulca

    Jezeli lapie za drugim razem to juz jest zapowietrzone. Jezeli masz mocno zuzyte okladziny z tylu to wysunal sie mocno tloczek w tylnim zacisku i moze dla tego tak dziwnie sie zachowuje. Zmien tylne okladziny i odpowietrz hamulce i powinno byc wszystko ok :D
  14. Jak juz poprzednicy wspomnieli: - ruszanie i hamowanie z piskiem opon to niedostosowanie techniki jazdy do warunkow panujacych na drodze - wprowadzanie auta w poslizg to stwazanie zagrozenia na drodze - itp, itp. Jak zechca to za pierdole Cie usadza :mad2:
  15. Jeszcze jest jeden problem. CO jak w obydwoch padnie to samo? Generalnie w automatach zuzywaja sie te same podzespoly - tarczki, kosze, itp. Moze byc tak, ze kupisz druga skrzynie, zacznie sie sypac, rozbebeszysz obie i okaze sie, ze do wymiany jest w jednej i drugiej to samo. Ja bym sie zastanowil, czy kasy przeznaczonej na drugi automat nie wpakowac w czesci. Niemniej jednak zycze udanego zakupu :D Mam nadzieje, ze dobrze trafisz. P.S. Trzeba by miec na prawde mase szczescia, zeby w drugiej skrzyni padlo to co masz dobrego u siebie i na odwrot.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.