Skocz do zawartości

jupibielawa

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    BIELAWA

Osiągnięcia jupibielawa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Powodem dziwnych drgań samochodu były opony na tyle, nie mialy zadnych wybrzuszeń lub widocznych niepokojących usterek więc to troszke dziwne, wymieniłem opony na nowe i po problemie, teraz jest juz dobrze, lecz walka z tym ustrojstwem była kosztowna tzn, wymienione opony na przodzie na nowe, wymiana wahaczy gornych i dolnych, wymiana koncowek, drążka, wspornika, tarcz, klockow, na koncu wymienilem opony tylnie na nowki i po problemie....Temat uwazam za zamknięty, dziękuje wszystkim za pomoc.
  2. Przyczyną takich dziwnych zachowań szyb w e34 jest uszkodzony przycisk od szyberdachu, czy rozbierałeś przełącznik? wymieniałeś w nim diode itp? jezeli tak to najprawdopodobniej cos naknociłeś. Wyciągnij na jakiś czas przełącznik od szyberdachu i pobaw się szybami, jeżeli bedzie wszystko ok, to masz postawioną diagnoze. Miałem to samo i rozebrałem pół auta, po dłuższym czasie okazao się że przełącznik od szyberdachu jest walnięty, acha szyby wariują tylko przy odpalonym silniku, przy zgaszonym tego nie sprawdzisz....
  3. Nie mam pojęcia kiedy były wymieniane, jak już pisałem rant jest dość pokaźny ale przy hamowaniu zabardzo nic nie czuc tzn nic nie wskazuje na to zeby byly krzywe. Kiera prosto pedał od hamulca nie skacze. Dopiero przy shamowaniu auta do 0km/h czuc jak auto hamuje skokowo - nie płynnie a tak jak by delikatnie miało się podnosić do góry i na dół czuć to przy prędkości 40 - 30....
  4. Nie ma guzów na oponie,a czy mogą być to tarcze? mają dość pokaźny rant
  5. Wymieniłem wachacze górne, niestety to nanic, trzepanie ustało ale nie zupełnie... Rozkładam ręce....
  6. Dziękuje koledze za wskazówki w tygodniu postaram się wymienić kompletne wahacze górne, dlatego że od kąd mam e34 nigdy nie wymieniałem na górnych wahaczach tuleji, a nie wiem też w jakim stanie są swożnie. Wymienie i napisze jakie będą rezultaty
  7. Dziękuje koledze za wskazówki w tygodniu postaram się wymienić kompletne wahacze górne, dlatego że od kąd mam e34 nigdy nie wymieniałem na górnych wahaczach tuleji, a nie wiem też w jakim stanie są swożnie. Wymienie i napisze jakie będą rezultaty
  8. Kolego poduchy pod silnikiem ok, które łożyska masz na myśli na piastach?
  9. Witam wszystkich miłośników BMW. Wiem że mój problem był opisywany wielokrotnie, ale im więcej czytam o tym problemie tym bardziej boli mnie głowa i rozkładam ręce, dlatego potrzebuje porady fachofców w tym temacie. A mianowicie posiadam e34 20i 24v rok prd 92. problem wygląda następująco w renozansie prędkości 100-110km/h odczuwalne są wibracje przodu powyżej prędkości 120km/h wibracje ustępują. wznawiają się z podwujną siłą przy prędkości 150-160km/h. Jedyne co udało mi sie wykluczyć to koła. Na zimowych (15) wibracje są dużo mniejsze. na letnich (225/50/16) wibracje są odczuwalne dość pokaźne. Moje ingerencje aby zlikwidować ten problem są następujące - wymiana opon letnich na nówki, wielokrotne wyważanie kół, wymiana końcówek drążków, ustawianie zbieżności, czyszczenie piast, wymiana wspornika drążka środkowego. Dodam jeszcze że felgi 16-stki które posiadam nie wymagają pierścieni centrujących poniewaz wchodzą na piaste bez luzu. Jedyna rzecz na którą w tej chwili obstawiam są wahacze górne, w które nigdy nie ingerowałem. Czytałem na którymś z forum że to główna przyczyna bicia w e34, czytałem też żeby sprawdzic te wahacze na tak zwanego kopniaka - jezeli na skreconych kolach kopne w opone zachowuje sie jak galareta szczegolnie prawa strona. Wjechalem autem na kanał a kolega kopał w koła zauważyłem ze tuleje wachacza górnego nie są tak stabilne, ale nie wiem też czy przy kopnięciu powinny byc sztywne i wogóle się nie ruszać. dodam jeszcze ze mechanik na trzepakach nie wykrył żadnych luzów w zawieszeniu, powiedział też że jeżeli był by luz to napewno nie ustawił by mi zbieżności. Im więcej ingeruje w wymiane przednich elementów zawieszenia tym bardziej trzepanie ustaje. Na koniec dodam że trzepania nie czuć na kierownicy. czuć to na karoseri i czuć jak przód "tańczy" i są to wibracje typu lewo - prawo nie góra-dół. Prosze bardzo o porady każda będzie cenna. Pozdrawiam Jacek
  10. Witam, szukałem ale nie znalazłem tego problemu więc zaczynam. Na rozgrzanym silniku przy biegu jałowym jest odczuwalna dosc nie rowna praca silnika. Zaznacze ze obroty nie falują tak jak w wiekszosci problemow. Silnik pracuje nie rowno az od czasu do czasu "trzepnie" budą. (nie ma wskazań na obrotomierzu). Jest to silnik 20i 24v bez wanosa i nie skarzony gazem, dodam jeszcze ze przeplywka jest dobra, poniewaz kiedy ja odpinam przy pracy silnika spadaja znacznie obroty. Nie wiem jak dalej czyli krokowka sonda swiece itp, dodam na koniec ze podczas jazdy nie dzieja sie wyzej wskazane problemy, poprosze o pomoc.....
  11. Moge kolego Ci ściągnąć nowke za cene ok 400zł pozdrawiam gg 4346656
  12. Szyby zostały zamontowane, okazało się, że były puszczone gotowe wiązki przewodów, wystarczyło tylko podpiąć kości i gotowe, uważam temat za zamknięty, "dziękuje wszystkim za pomoc:)"
  13. Dlaczego diagnozujesz, że to przepływka? Jakie są objawy złej pracy silnika?
  14. Witam serdecznie wszystkich. Chcę sobie założyć na tył szyby elektryczne, korby mnie troche denerwują, a raczej tych których wioze. Mam zakupione dwa silniki z kompletem przełączników oraz z wiązką, montowane będzie to w BMW e34 520i 24v z 92r. Dodam jeszcze ze przednie szyby są elektryczne. Oto moje pytania: 1. Czy w drzwiach są miejsca na te silniki? 2. Czy może wiązki są już puszczone ? 3. Jeżeli wiązki nie są puszczone to czy z zasilaniem moge sie podłączyć pod przedni włącznik (teraz podwójny) nie angażując się w żadne dodatkowe przekaźniki? Myśle, że to wszystkie pytanie, ale jeżeli macie jakieś dodatkowe informacje to bardzo prosze, pozdrawiam
  15. Witam, miałem podobny problem tylko u mnie sprawa wygladala tak: na zimnym silniku chodzil dobrze, a gdy sie zagrzal zaczal kuleć na dwa garki i tez kombinowałem ze świecami i cewkami, siedzialem całą noc i nic nie wykombinowałem, podmieniałem nawet cewki od BMKI znajomego nic to nie dało. Przyjechał do mnie znajomy mechanik dość dobry fachowiec od BMW. Stwierdził czujnik położenia wału korbowego, wymieniłem i jest wszystko git. Może to też być zepsute u ciebie, ale od razu mowie ze czujnik nie jest tani (żadne zamienniki nie wchodzą w gre)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.