Skocz do zawartości

baranmarcin

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia baranmarcin

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Przekładnia była założona druga nowa, nie ta sama po regeneracji. Może przy montażu została źle założona, nie w pozycji centralnej i dlatego active steering glupieje.
  2. Witam serdecznie, wczoraj wymieniłem przekładnie kierowniczą, maglownicę w bmw e60 530d. Samochód z dynamic drive i active steering. Maglownica na 5 czujników. Po wymianie stukanie ustało, aczkolwiek pojawił się kolejny problem. Nie działa aktive steering. Swieci się kontrolka kierownicy z "!" . Podłączając Inpe pojawil sie błąd inicjalizacji czujnika kąta skrętu kierownicy. Jest możliwość kalibracji tego czujnika z inpy. Tak też zrobilem. Najpierw trzeba wejść w dynamic drive i tam znaleźć aktualne wartości. Ustawić tak aby kierownica wedlug komputera byla polozona w pozzycji "0". Dalej w menu AFS active steering wlaczamy kalibracje i dalej juz leci samo. Lampka zgasla ale przy skrecaniu kierownicą pojawia sie zgrzytanie. Dzwiek tak jakby silniczek probowal skrecac inaczej niz kierownica i slychac jak przeskakuja jakies plastikowe zabki. Po chwili znowu zapala sie lampa active steering. Niby po ponownym odpaleniu gasnie ale nadal slychac przez chwile zgrzyty. Wnioskuje, ze mogl zepsuc sie czujnik kata skretu kierownicy. Ale pytanie czy ktos spotkal sie z taka usterka?? Wymieniał ktos ten czujnik?? Czy ktos wie jak on dokladnie wyglada i jak sie do niego dostac?? Może wtedy uda się wyciagnac i sprawdzic czy wszystko z nim ok?? Jakies pomysly sugestie?? Pozdrawiam, P.s wszystkim posiadaczom BMW ze stukajacym zawieszeniem, polecam wymienic maglownice. Jezeli wszystko w zawieszeniu jest ok i nadal stuka to prawdopodobnie odzywa sie maglownica. baranmarcin Posty: 90 Dołączenie: Pon Lip 21, 2008 10:01 am Miejscowość: Kielce
  3. Postaram sie dzisiaj wkleic całą liste błędów. Może coś sie komus uda rozszyfrować.
  4. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie. Zadnego nie wywalilo. W module KOMBI tez wywala jakies bledy. Tylko jak sprawdzic czy to rzeczywiscie te moduly? nie chcilabym czegokolwiek wymieniac w ciemno.
  5. Witam serdecznie, od dluzszego czasu nie mialem zadnych przykrych niespodzianek z moim e60, aczkolwiek teraz dostalem z nawiazka ;/ Mianowicie po wizycie w myjni, przestalo dzialac prawie wszystko. Nie dziala wspomaganie, active stering,dynamic drive, abs, dsc, licznik nie pokazuje predkosci, wskaznik od paliwa ciagle sie rusza w lewo i praiwo , nie liczy kilometrow, nie dziala kontrola cisnienia w oponach. Jednym slowem wszystko co potrzebne. Nie wiem tylko czy myjnia byla powodem czy tylko nieszczesliwym zbiegiem okolicznosci. W efekcie swieca sie prawie wszystkie kontrolki na liczniku wyskakuja bledy na monitorze i auto nie ciagnie powyzej 3 tys obrotow. Ponizej idzie w miare normalnie ale powyzej tak jakby go odcina. Po podlaczeniu pod komputer wywala niesamowita ilosc bledow. Wiekszosc zwiazana wlasnie z powyzszymi modulami. Po wejsciu w modul AFS(active stering ) wyskakuja bledy braku kontroli predkosci. Nie ma nic o czujnikach abs, poniewaz jakis czas temu je wymienialem. Najgorsze ze nie chce sie wcale polaczyc z modulem DSC. Wyskakuje brak komunikacji. Poczatkowo myslalem ze cos zamoklo lub cos w tym stylu. Ale bagaznik suchy. Jedynie co mialem niesamowity nalot na klemie plusowej od akumulatora. Oczyscilem go wymienilem aku ale dalej nic. Bledow dalej sie nie da skasowac. Moze klema ulegla uszkodzeniu i nie zasila modulow?? Czytalem tez cos o pajaku przy kierownicy ktory steruje polozeniem kierownicy i daje sygnal dalej do DSC. Ale czy wtedy nie dzialalby tez licznik?? Jesli ktos ma jakies pomysly sugestie ewentualnie pytania to smialo pisac. DOTYCZY E60 530D 218KM 2004 rok
  6. Ciezko powiedziec czy po wymianie bylo ok. Bylo tak jak przed wymiana. A wymiana byla spowodowana jednego zarnika. Co do porownania moge porownac np do Vectry z 2004r, ktora tez mam i swiatla w niej swieca o wiele lepiej.(nie gorzej niz w nowej Insigni). Byc moze jest to moje subiektywne odczucie ale wydaje mi sie ze ogolnie swiatla xenonowe w e60 slabo swieca. Jest watek na forum, ktory dotyczy czyszczenia soczewek w starszych modelach BMW. I jak mozna zauwazyc w tym watku, wiele osob narzekalo na slabe swiatla, ktore spowodowane byly zabrudzeniem soczewek. Po czyszczeniu byla znaczna poprawa. Byc moze jest to jakas przypadlosc BMW.
  7. Dzieki sliczne za podpowiedz... We wtorek zabiore sie za rozkrecanie u siebie. Podpowiedz tylko jak bezpiecznie zdjac szklo lusterka, tak zeby nic nie uszkodzic. Pozdrawiam
  8. Witam, wydaje mi sie ze jak na swiatla xenonowe to moje BMW pod wzgledem oswietlenia wypada bardzoo slabo.... W porownaniu do innych aut tj. Insignia czy A6. Moje auto jest z 2004r. Lampy soczewkowe. Czy ktos z Was probowal uporac sie z tym problemem czy nikomu to nie przeszkadza?? Dodam iz zarniki wymienialem jakies 15tys km temu. (w ASO) P.s gdzies czytalem jakis artykuł o lampach soczewkowych i BMW wypadalo bladoo. Podobno bardzo szybko wypalaja sie soczewki czy odblaski w soczewkach jakos tak.
  9. Witam, mam nastepujacy problem. W BMW e60 nie skrecaja sie swiatla. W aucie przy wlaczniku swiatel miga zielona lampka sygnalizujaca blad. Po podlaczeniu INPA, wchodzac w LM wyskakuje blad "alive ALC signal mising" blad pojawia sie z powrotem zaraz po skasowaniu. Wchodzac w sterownik ALC, nie wyskakuja zadne bledy. Probujac wysterowac SMC na lampach, udaje sie tylko lewa. wtedy sie skreca. Jesli chodzi o prawa lampe to po skasowaniu bledu w LM udaje sie tylko raz skrecic prawa lampe i pozniej sie juz nie da. Postanowilem wiec wymienic SMC pod prawa lampa. Aczkolwiek nadal miga zielona lampka przy wlaczniku swiatel i swiatla oczywiscie sie nie skrecaja. Co do bledow nadal wyskakuje blad w LM. Przyznam szczerze ze nie mam pojecia co moze byc przyczyna. P.s wymienilem wczescniej LM i sterownik AHL. Czy moduly trzeba jakos programowac adaptowac po wymianie??? Prosze o wskazowke w jaki sposob mozna uporac sie z tym problemem.
  10. Sprawdz jeszcze szczelnosc kolektora wydechowego. Ja jak mialem uwalony kolektor, to oprocz zapachu spalin i spadku mocy, raz na jakis czas mialem dokladnie tak jak Ty. Gaz do dechy a auto nie jechalo. Dopiero jak sie redukowalo bieg to wtedy jechal. Przy niskich obrotach doladowanie jest tez dosc niskie i jesli masz jakas nieszczelnosc np. kolektorze wydechowym to zamiast ladowac turbo to wszytko CI ucieka i auto nie ciagnie. ja stawiam na kolektor. Pozdrawiam,
  11. Co do regeneracji wtrysków, podobny serwis jest w Krakowie. BOSCH Gladysek. Tez zajmuja sie regeneracja wtryskow na oryginalnych podzespolach. Ostatnio dosc szczegolowo sledzilem temat wtryskow i nasuwa mi sie jedna rzecz. Wiekszosc osob ktore mialy robione jakie kolwiek zmiany z wtryskami musza sprawdzic czy w sterowniku silnika maja zakodowane dobre numery wtryskow. W moim aucie mialem wadliwy jeden z wtryskow i zostal wymieniony przez mechanika na nowy. Aczkolwiek po wymianie silnik chodzil jeszcze gorzej niz przed wymiana. Po odpaleniu niebieski dymek z rury jak i bardzo nierownomierna praca. Jak sie okazalo zmiana nie zostala odnotowana w komputerze. Podjechalem na serwis i zakodowalem sobie nowy wtrysk i po problemie. Jak reka odjal. Chodzi rowniutko nie kopci. A co do paliwa to Panowie sprawa wyglada tak ze w zaleznosci do jakiej naftobazy jest najblizej z waszej miejscowosci to z tej bazy wszystkie stacje biora paliwo. Nie zaleznie czy jest to shell czy bp czy orlen. Wyjatkiem jest tylko Lotos ktory ma swoje paliwo i Lukoil. Kazda inna stacja taka jak bp orlen, shell statolil maja paliwo z tej samej naftobazy ktora jest najblizej Was. Dopiero przy paliwach verva czy ultimate czy vpower kazdy ma swoje dodatki, ktore dolewa sie bezposrednio do cysterny np. 20litrow dodatku na komore 40000L. Dlatego jesli tylko na samej stacji nie robia zadnych bonusow to tak naprawde nie ma wiekszej roznicy czy taknujesz tu czy tam.
  12. Jestem z Kielc, ale bardzo czesto jestem w krakowie.
  13. Witam, mam BMW e60 530d 218KM. W tym tygodniu bede wymienial jeden z wtryskow. Z tego co gdzies wyczylem, to powinno sie przeprowadzic kodowanie wtryskow po wymianie. Czy jest to prawda?? Jesli tak to prosze o podpowiedz w jakis sposob mozna to zrobic.... Pozdrawiam
  14. A gdzie kupowales nowe?? jaki koszt??
  15. Witam, czy robil ktos regeneracje wtryskow w BMW 530d 218KM?? U mnie niestety po podpieciu INPY i odczytaniu pracy wtryskow wychodzi na 5 cylindrze +5 do +7. Poprzez to czesto kopci duzo pali i przede wszystkim bardzooo nierowno chodzi na wolnych obrotach. Co prawda wyskakuje mi jeszcze blad air mass sensor czyli chyba od przeplywomierza ale nie wydaje mi sie zeby wtrysk przelewal paliwo poprzez bledna prace przeplywki. Zastaniawiam sie gdzie ewentualnie przeprowadzic naprawe wtryskow i na co zwrocic uwage. Prosze o jakies porady. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.