Skocz do zawartości

Tomaszekf

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E46 LCI 320d 150KM; E90 320d 163KM; E91 LCI 184KM; F10 LCI 530d 258KM
    Obecnie: G31 520d 190KM
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Tomaszekf

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hej, byłem kilka razy u tego dilera, jest autoryzowany diler BMW ma auto w dobrym stanie i generlnie daje/dawał na nie gwarancje (warto zadzwonić i sie dopytać o auto - bez problemu po ang się dogadują),"prawie" po drodze do Bielefeld możesz odwiedzić kilka innych punktów, w razie gdyby z tym się nie powiodło, które nie koniecznie są autoryzowanymi stacjami ale specjalizują się w BMW -> nie wiem czy można podawać tutaj takie informacje na ten temat ale są w miastach - > Celle, Peine i Isernhagen w razie co pisz na priv to podeślę Ci namiary pozdr
  2. Hej, ja ostatnio wymieniałem g31, pioro jest na "wcisk", odchylasz ramię ile się i to wystarczy żeby zdjąć stare i "wcisnąć" nowe...
  3. Hej, być może poprzedni właściciel zdjął bo była zniszczona np. przez kunę, w jednym ze swoich aut miałem taką sytuacje, nie dało się na nią patrzeć wiec wymieniłem na nową ... pozdr
  4. Hej, kupowałem do swojej koła używane ori od g30, kompletne z czajnikami i nie było żadnego problemu z odczytem po założeniu (oryginalnie miałem 17" a zakładałem 18"), auto samo wykryło "nowe" koła co trzeba było potwierdzić ... jedynie co mi sprawdzili w serwisie oponiarskim to czy czujniki są sprawne ... pozdr
  5. Witam, Co za przypadek, dziś miałem aktualizacje w Fus-ie ...a tu taki temat ,,,,, dam znać jak coś będzie się działo. pozdr
  6. Hej, ja wymieniałem przy przebiegu 149 tys, miska i magnesy wyglądały identycznie jak u Ciebie (szara maź), natomiast żadnych opiłków nie zauważyłem ... pozdr
  7. .... eh @maciek_w - nie odebrałem Twojego wpisu jako naśmiewanie się :) (można tylko dodać że powinien to być śmiech przez łzy .. bo jak napisał Krakus3 "czy nie tak wygląda życie ..."), btw opis może wygląda strasznie ale faktycznie tak nie jest :), @bankowiec mam nadzieje że uda Ci się metodą @luk_byd (tak jak piszesz rękawicę trzeba podjąć); dodam jeszcze tylko że w nieautoryzowanych warszawskich warsztatach cena wahała sie między 500-600 zł ... pozdrawim
  8. Hej, kilka miesięcy temu wymieniałem samodzielnie, czas pracy około 2-2,5h (przy czym moja wiedza na temat rozbierania tapicerki była raczej znikoma, próbowałem posiłkować się jakimiś filmikami z netu ale w przypadku G wyglądało to trochę inaczej .... brak instrukcji jakiejkolwiek w necie dot kombi) tak trzeba zdjąć podsufitkę i to całą (przy czym "tylko" opuścić) - jeśli nie zrobisz tego w całości to przy opuszczaniu tylko z tyłu gdzie jest moduł ulegnie ona gdzieś zagięciu i nie będzie to wyglądać "ciekawie" .. ja zacząłem rozbierać od słupków środkowych (B), na szczęście nie trzeba było rozbierać dołu tylko tą część górną (z tego co pamiętam jest na zatrzaski plus wysunięcie do góry .... czy jakoś tak), potem demontaż rączek (u mnie 4 sztuki), wymaga to trochę wprawy bo zaślepki do "sprężynek/spinaczy" zwalniających rączki jest ciężko zdemontować (ja użyłem cienkiego zagiętego śrubokręta -może jest jakiś specjalny przyrząd ..) - łatwo je uszkodzić (te zaślepki) -rączki siedzą na takich "spinaczach" trzeba ścisnąć dwoma śrubokrętami do środka i powinny zejść, potem trzeba zdjąć obudowy słupków c (zdejmujesz zaślepkę z napisem airbag i odkręcasz torx-em), Słupki A-> zdejmujesz zaślepkę airbag i odkręcasz torx-em, w przeciwieństwie to innych modeli te obudowy są również na zatrzaskach, potem demontujesz daszki przeciwsłoneczne (jest tam śruba torx z jednej strony a z drugiej strony chyba jakiś wcisk był, ale mogę się mylić), niestety nie pamiętam czy trzeba było zdejmować panel środkowy z przodu przy kamerach przedniej szyby czy opuścił sie z podsufitką ..... (chyba raczej razem z podsufitką), najwięcej zabawy było z rozebraniem słupów D... trzeba zdjąć roletę i odkręcić obudowę po której jeździ roleta (są tam torx-y) plus trzeba zdjąć te "bolczyki" za które zaczepią się roletę (są na wcisk - trzeba uważać i odpowiedni je ścisnąć żeby wyszły) generalnie tą obudowę słupka trzeba "wysunąć" do góry, potem jest trochę zabawy żeby go z powrotem założyć .... potem "odginasz" uszczelki i prawie jesteś w domu ... podsufitka nie opuści sie zbyt nisko, wyjęcie baterii tylko od strony bagażnika (z przestrzeni pasażerskiej raczej nie dasz rady) trochę na "czuja" śrubokrętem podważasz zabezpieczenie obudowy baterii w module i podmieniasz baterię .... i to prawie koniec .... w moim przypadku (nie wiem czy inni też tak mieli) trzeba było skasować błąd komputerem (jeździłem tydzień z komunikatem o awarii systemu)... Podsumowując jeśli masz trochę zdolności "manualnych" i czasu wolnego to jest to do ogarnięcia samemu... pozdrawiam
  9. WITAM, Szukam dobrego warsztatu w Warszawie naprawiającego MANUALNE skrzynie biegów, w polecanych warsztatach przewijają się jedynie naprawiające automaty (nie naprawiają manuali) ... E91 320d 184KM - u mnie wyskakuje 1 bieg ... podrawaim
  10. Witam, Czy ktoś z Was miał problem wyskakującego 1 -wszego biegu ? szukałem na forum ale znalem tylko 1 komentarz -" skrzynia do wymiany" ... - czy ktoś z Was borykał się z takim problemem i czy znalazł jakieś rozwiązanie oprócz wymiany ? -> objawy jakie występują: przy ruszaniu z 1 biegu przy delikatnym przyciśnięciu sam wyskakuje bieg i słychać "walnięcie" (wyskakuje bieg) jakbym próbował zmienić bieg bez użycia sprzęgła ....
  11. Witam Hmm czy bierze olej ...... na 10 tys km jakies 0,7 l ,, a czy jest rozszczelniona to niewiem :/ ... ale ten odglos wytepuje jak silnik jest mocno zimny, jak nabierze temp roboczej efekt ustaje ..... gdzie w warszawie moge pojechac zeby ktos mi powiedzial czy da sie cos jeszcze zrobic zeby troche jeszcze pojezdzic??? (podobno turbosprezarek VNT sie nie naprawia???) Pozdrawiam
  12. Witam, Panowie moja turbosprężarka wydaje taki sam dzwiek jak na filmiku ktory przeslal SEMER,czy to znaczy ze mam juz sie rozgladac za nowym turbo (320d 150KM 2002r)?? Pozdrawiam
  13. Tomaszekf

    EGR

    sorki E46 150KM 2002r Pozdr
  14. Tomaszekf

    EGR

    Witam Panowie temat banalny, ale prosze o podesłanie linku do tematu czyszczenia EGR -> chce wyczyscic swoj ale mam malo czasu w ciagu dnia zeby szukac tego na forum przegladajac kazda strone (jezli ktos by byl taki mily to prosze równiez o jakies informacje odnosnie potrzebnych przyrzadów tj, uszczelek itp). Z góry dziekuje za pomoc
  15. Witam I po klopocie, problem braku mocy rozwiązany, moja beta ciagnie, poza elektrozaworami, przeplywomierzem warto zajrzeć czasem pod spód auta - u mnie pogięte przewody paliwowe - :jawdrop: >nie odstawala odpowieniej ilosci paliwa, az chce sie wsiadac i wciskać. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.