Hej, kilka miesięcy temu wymieniałem samodzielnie, czas pracy około 2-2,5h (przy czym moja wiedza na temat rozbierania tapicerki była raczej znikoma, próbowałem posiłkować się jakimiś filmikami z netu ale w przypadku G wyglądało to trochę inaczej .... brak instrukcji jakiejkolwiek w necie dot kombi) tak trzeba zdjąć podsufitkę i to całą (przy czym "tylko" opuścić) - jeśli nie zrobisz tego w całości to przy opuszczaniu tylko z tyłu gdzie jest moduł ulegnie ona gdzieś zagięciu i nie będzie to wyglądać "ciekawie" .. ja zacząłem rozbierać od słupków środkowych (B), na szczęście nie trzeba było rozbierać dołu tylko tą część górną (z tego co pamiętam jest na zatrzaski plus wysunięcie do góry .... czy jakoś tak), potem demontaż rączek (u mnie 4 sztuki), wymaga to trochę wprawy bo zaślepki do "sprężynek/spinaczy" zwalniających rączki jest ciężko zdemontować (ja użyłem cienkiego zagiętego śrubokręta -może jest jakiś specjalny przyrząd ..) - łatwo je uszkodzić (te zaślepki) -rączki siedzą na takich "spinaczach" trzeba ścisnąć dwoma śrubokrętami do środka i powinny zejść, potem trzeba zdjąć obudowy słupków c (zdejmujesz zaślepkę z napisem airbag i odkręcasz torx-em), Słupki A-> zdejmujesz zaślepkę airbag i odkręcasz torx-em, w przeciwieństwie to innych modeli te obudowy są również na zatrzaskach, potem demontujesz daszki przeciwsłoneczne (jest tam śruba torx z jednej strony a z drugiej strony chyba jakiś wcisk był, ale mogę się mylić), niestety nie pamiętam czy trzeba było zdejmować panel środkowy z przodu przy kamerach przedniej szyby czy opuścił sie z podsufitką ..... (chyba raczej razem z podsufitką), najwięcej zabawy było z rozebraniem słupów D... trzeba zdjąć roletę i odkręcić obudowę po której jeździ roleta (są tam torx-y) plus trzeba zdjąć te "bolczyki" za które zaczepią się roletę (są na wcisk - trzeba uważać i odpowiedni je ścisnąć żeby wyszły) generalnie tą obudowę słupka trzeba "wysunąć" do góry, potem jest trochę zabawy żeby go z powrotem założyć .... potem "odginasz" uszczelki i prawie jesteś w domu ... podsufitka nie opuści sie zbyt nisko, wyjęcie baterii tylko od strony bagażnika (z przestrzeni pasażerskiej raczej nie dasz rady) trochę na "czuja" śrubokrętem podważasz zabezpieczenie obudowy baterii w module i podmieniasz baterię .... i to prawie koniec .... w moim przypadku (nie wiem czy inni też tak mieli) trzeba było skasować błąd komputerem (jeździłem tydzień z komunikatem o awarii systemu)... Podsumowując jeśli masz trochę zdolności "manualnych" i czasu wolnego to jest to do ogarnięcia samemu... pozdrawiam