Skocz do zawartości

marniu79

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marniu79

  • Urodziny 13.09.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316ti Compact 2003r
  • Lokalizacja
    SOCHACZEW

Osiągnięcia marniu79

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam panowie , wiem wiem odgrzewam temat Mam ori xenon ,aktualnie padła mi przetwornica i po wyjęciu lampy okazało się ze mam regulowaną przesłonę cewką . przeczytałem temat i drugi kolega napisał że ma we wtyczce od bixenonu 3 piny zajęte u mnie jest dokładnie tak samo , czy da się uruchomić z poziomu Inpy działanie bi czy czeka mnie jakaś przeróbka , dodam że xenon mam ori z vinu
  2. Witam , odgrzewam kotlet Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu , rozrząd wymieniony na nowy obie szyny , łańcuch , koło zębate te na dole oraz napinacz po 2 tygodniach od wymiany było ok teraz jezdzić się nie da , stoi u mechanika ustawił rozrząd na nowo ale zmian nie ma , wcześniej przed tym ustawieniem rozrządu sypało dokładnie takimi samymi błędami oprócz czujnika oleju , po wykasowaniu błędów nie mam a budą trzęsie że jechać się nie da , normalnie ręce opadają z tym samochodem już tym bardzie że autko żony i suszy mi głowę cały czas heh .
  3. Moduł komfortu czy jak to zwał pod bezpiecznikami nie był zalany , znalazłem natomiast 2 zimne luty poprawiłem je ale efekt bez zmian , tak samo moduł LCM w Inpie błędów w w/w modułach brak , po podmianie taśmy klakson już sam się nie włącza ale kierunki i multi dalej tak samo . Brak pomysłów
  4. Witam pacjent 530d touring 99r od jakiegoś tygodnia jest następujący problem , załącza się sam klakson sam i słychać było przekażnik pod kierownicą jak trzeszczał wyjąłem bezpiecznik sygnał co prawda się nie załącza a przekażnik żyje swoim życiem więc i jego wyjąłem , druga sprawa włączając kierunkowskaz czy lewy czy prawy raz pojawiało się to zasygnalizowaniem na zegarach raz nie w chwili obecnej jest loteria , od wczoraj po wyłączeniu manetki kierunkowskazu prawego jest tak że na zegarach jeszcze przez kilka sekund sygnalizuje mi że jest włączony kierunkowskaz żeby to wyłączyć muszę manetką przełączyć na lewy kierunkowskaz ! . Następny problem to multifunkacja tu również żyje swoim życiem raz działa innym razem nie działa dodam że przyciski od tempomatu działają bez zastrzeżeń . Tak szybko poczytałem na forum wychodzi że to było by coś z LCM czy mam rację ..
  5. Błąd z 2 zdjęcia w moim przypadku uszkodzony miałem czujnik położenia wału korbowego (dostęp masakryczny po zdjęciu kolektora ssącego , odmy itd czujnik jest pod rozrusznikiem ) , jak był zimny to silnik pracował normalnie jak tylko delikatnie temperatury złapał od razu gasł , migała kontrolka akumulatora , zapalały się od trakcji. Po wymianie czujnika Błąd wykasowałem i już około 560 km przejechałem od tej operacji ,
  6. Na początek filtr paliwa dedykowany do Tdsa Filtron około 100 pln natomiast pasuje od Opla Omegi jest tańszy i kosztuje 30 pln też Filtrona jest co prawda 3 cm krótszy ale pasuje bez problemu , taki od Omegi miałem założony jak kupiłem tadka teraz jak zmieniałem założyłem Knechta , po roku zmieniłem pompę paliwa bo mocy brakowało a i w przewodzie od filtra do pompy wtryskowej pojawiało się powietrze , po zmianie pompy w baku tadek odżył
  7. BoskiColo napisz jakie to koszty wymiany w/w części
  8. Panowie jaki znowu magnes heh , ja kupiłem zębatkę na allegro złożyłem i działało 2 tygodnie tylko jakiś kretyn na parkingu ułamał mi ramię i coś chrupło , zrobi się ciepło to muszę znowu tematem się zająć , za zębatkę zapłaciłem 29 pln plus kw
  9. Tym razem poległ prawy dolny wachacz , tu również luz jest z przejechanych kilometrów wynika że zrobiłem na tym zawiasie już 43tkm wachacze te wygięte banany chyba tak je zwą nie wykazują luzów , w między czasie zmieniałem łączniki stabilizatora i założyłem ms niestety masakra oba praktycznie w tym czasie po 8tkm
  10. Piszesz o tym wałku valvetronica ?
  11. Witam , u mnie jest tak czasem auto stoi ze 2 bądz 4 godziny przy odpaleniu nie zawsze obroty są tak z 500 i gaśnie , właśnie brak reakcji na pedał gazu , po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy . Od czego zacząć
  12. Masa lamp jest w porządku brak dalszych pomysłów , auto udało się połączyć z inpa przy okazji wyszło że 2 czujnik PDC od prawej jest do wymiany .
  13. Pogrzebałem dziś trochę , kółko do wymiany przy silniku wycieraczki , znalazłem obcięty kawałek wiązki elektrycznej tuż nad zbiorniczkiem spryskiwacza tylnej szyby , sam zbiorniczek dostępny jest po zdjęciu osłony plastykowej , pózniej po wypięciu 1 spinki i odsunięciu tapicerki na bok wyciągałem zbiorniczek bo miałem kałuże , okazało się że pompka była trochę wyciągnięta i lało się ze zbiorniczka , pdc nie ruszone bo zderzak trzeba zdjąć nie pika lewy czujnik , poza tym w którym miejscu umieszczony jest moduł od PDC , czy wiązka idzie pod deske gdzieś czy może ten odcięty kawałek wiązki to od pdc , ach jeszcze znalazłem odcięty plusowy kabel od gniazda zapalniczki , masakra jakaś normalnie masa lamp sprawdzona , żarówka nadal świeci po wyjęciu błąd się pali ehh
  14. Było podejście z wycieraczką , bezpiecznik sprawny po wypięciu mniejszej wtyczki z silnika i ponownym wpięciu silnik ruszył ale , kolega coś o kole zębatym wspominał i właśnie ten problem ją raczej dopadł bo silnik działa a pióro stoi , nie zdążyłem dziś rozebrać dalej . Czy te kółko jest drogie jakieś , czy raczej szukać silnika używki już heh
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.