Skocz do zawartości

Iras

Członkowie klubu
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46,E65,E53
  • Lokalizacja
    Pułtusk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Iras

  1. To zależy który chinczyk to wyprodukował, spróbuj 1314 albo 070305, miałem tez w rękach stacje w której działało 8888
  2. 1. Wlodi 2. Vale46 + osoba towarzysząca 3. stuffman z osobą towarzyszącą 4. Randall + osoba towarzysząca 5. Kokos3333 +osoba towarzysząca 6. arek1056 7. kubik 8. SlavoS 9. Sweeper + osoba towarzysząca 10. wojtek1418 z osobą towarzyszącą 11.Rufio 12. Siodema + osoba towarzysząca 13. GMike 14. Miłosz88 + 2 osoby towarzyszące 15.Sfinks311 + osoba towarzysząca 16. Dziqsek + dwie osoby towarzyszace 17.Morgan + 1os. 18. Robert Nowak 19.Krzysztof Nowak 20.Kincek 21.Marcin 850 22. Simonides 23. piotrek_e36 24. anjinsan M7 CSL + 3 osoby 25. Bajmb + 1 osoba 26. odet + 2 osoby 27. Halfi 28. Iras + ~3 osoby /na 99%
  3. Koledzy pomóżcie bo już m-c siedzę na tym i nie wiem co jest w e65 735i n62 po zmianie świec i wymianie uszczelek pod pokr.zaworów jedna v-ka zaczęła kuleć, wygląda jakby coś z zaworami ssącymi ale kasuje adaptację i nic nie pomaga, czyżbym coś zepsuł wymieniając uszczelki??!! poniżej zrzuty z inpy zastanawia mnie brak wartości w pozycji "adaption input bank1", czujniki zamieniałem miejscami więc raczej to nie czujnik ktoś miał taki przypadek?? ps. sorki dla tych co mają wolny necik za dużo i duże screeny http://fotozrzut.pl/zdjecia/532bdc8989.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/cab6287c96.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/6fb18e447a.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/d21461edbc.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/aa64d5a3b6.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/bcbaba76c7.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/8be45c8541.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/3a2b72ad92.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/a56440361c.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/cb1fe4fc50.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/61763ccd2d.jpg
  4. Koledzy pomocy, autko e65 735i po zmianie uszczelek pod pokrywami zaworów i świec nagle zaczęła jedna v-ka kuleć (cylindry 1-4) w inpie wywala błąd "Nockenwellesteuerung Einlass" i w Camshafts adaption pozycja "adaption input Bank1" jest bez wartości! myślałem że to czujnik położenia wałka rozrządu(ssący) ale zamieniałem stronami i bez zmian! gdzieś wyczytałem że potrzebna jest adaptacja rozrządu ale ja takiej opcji w inpie nie mam, jak to zrobić?
  5. z tym braniem oleju to i u mnie jest problem, ostatnio jak pokaz mi niski poziom na wyświetlaczu to dolałem 1L i dopiero minimum na bagnecie było!!! jaki olej mu wlać żeby przestał brać? półsyntetyk? a co do odpowietrzania to chodziło mi o układ chłodzenia- nie ma tam żadnego odpowietrznika?
  6. trudno powiedzieć co to może być, po tamtym zdarzeniu jeżdżę i się to nie powtórzyło, przewody są jakby za twarde ale może w tych silnikach tak musi być bo pracują na dość dużych temperaturach płynu(ponad 100'C) jakby ta rura walnęła to chyba bym długo nie pojeździł,co? jak sytuacja się powtórzy to zajrzę do niej a jak się ten silnik odpowietrza? może polepszy się jeśli dobrze odpowietrzę..? pozdrawiam Iras
  7. teraz masz poprawnie-dłuższy od środka silnika, krótszy na zewnątrz też mam m.in.takie autko, sprawdzałem i mam tak jak na Twoim zdjęciu co do korka to ja spokojnie odkręcam na pracującym motorku, chociaż wyczuwalne jest zasysanie i spadają obroty ale martwi mnie to że ze środka wydobywa się dosyć głośny stukot- nie wiem czy coś się czasem nie rozwala?! teraz jeśli pozwolisz ja się Ciebie o coś zapytam mam problem z układem chłodzenia, ostatnio po 50km dość szybkiej jazdy zrzuciło mi górny wąż od chłodnicy, wywaliło płyn,a w związku z tym że byłem w trasie dolałem wody destylowanej, odpowietrzyłem i niby ok, ale cały czas przewód ten jest dość mocno pompuje się i boję się że znowu zrzuci go w teście nr7 temp.płynu oscyluje w granicach 98-102'c ale wąż jest dość twardy-tak ma być? to dlaczego zrzuciło go?? czy przyczyną nadmiernego ciśnienia może być woda, która rozcieńczyła płyn i teraz ma gorsze właściwości lub po prostu odparowuje?? czy niedostateczne odpowietrzenie? a jeśli tak to jak to cholerstwo odpowietrzyć skoro tam nawet nie ma odpowietrznika??? ps.jaki olej do tego silnika najlepiej wlać bo chce wymienić ale nie wiem jakim jest zalany? ps2.czy u Ciebie też tak szarpie skrzynia? z 1na2 oraz z 3na2na1 przy zatrzymywaniu? byłem u magika od skrzyń i powiedział że to problem z brakiem wymian oleju, po prostu wyrabiają się tam jakieś otworki(robią się jajowate) może pogrzebać powymieniać i będzie ok pozdrawiam Iras
  8. u mnie jak coś takiego się działo(samootwieranie lub brak możliwości otworzenia ręcznie klapy) to odkręcałem listwę z podświetleniem tablicy rejestr. i czyściłem wszystko, a przede wszystkim kostkę, która tam dochodzi, po złożenieu usterki ustępowały niestety dostaje się tam dużo wody, a teraz w zimie i sporo soli dlatego cuda się dzieją z elektryką pozdrawiam
  9. Iras

    Klocki hamulcowe

    ATE jak najbardziej godne polecenia, też idą na pierwszy montaż(np.w e46 montowano), JURID-y napewno w X5-ach montowano, przynajmniej w e53, nie wiem jak jest w e70 ja po prostu jak szukam zamienników to zawsze sprawdzam co montowano w fabryce i to kupuje bo jest to jakiś wyznacznik jakości
  10. Iras

    Klocki hamulcowe

    na pierwszy montaż idą klocki JURID, tanie nie są i trudno je dostać(na przód ostatnio kupowałem ok.300pln-w ASO ok.500) ale są naprawdę dobre, ale to zrozumiałe skoro bmw stosuje je na pierwszy montaż w fabryce.
  11. chłopaki w BOR-ze mają takich parę:)))
  12. Hej w mojej miałem coś podobnego, chociaż mam inny model bo przed liftem i z silnikiem 4.4i, ale moze coś pomogę objawy były takie że zimny trudno odpalał a ciepły często gasł wyglądało na walnietą przepływkę, chociaż jak wsadziłem ją do drugiego auta to tamten chodził ok, dlatego kombinowałem z kabelkami,stykami,kostkami.itp wszystko du.a!! dopiero jak zamieniłem przepływkę-swoją wsadziłem do innego, a z tamtego zam.do swojego i..(co ważne!) pojeździłem trochę- u mnie problem zniknął a w tamtym aucie zaczął się pojawiać po jakimś czasie!!! tamto auto było służbowe więc przepływek już nie odmieniliśmy :D kosztowało mnie to butelczynę dobrej whiski ale i tak warto było bo tak jak pisałeś nowa przepływka kosztuje 2 klocki a oryg. używana 600-700!!! myślę że na początek powinnieneś znaleźć kogoś z identycznym autem i pożyczyć od niego na godzinkę przepływomierz, ew.od jakiegoś handlarza z gwarancją na sprawdzenie, wtedy się upewnisz na 100% czy to to!! ważne żeby przepływka była oryginalna i od takiego samego auta, te zamienniki z tego co słyszałem nie zawsze "chodzą" powodzenia
  13. rok temu zmieniłem E36 318i na 320i E46 i jestem happy choć jeśli chodzi o moc to dużej różnicy nie odczułem(przynajmniej mi jest wciąż mało:)) dlatego jeśli zależy Ci na mocy to kup starszy i mocniejszy, ale ja bym się już nie przesiadł na wcześniejszą "budę" jeśli chcesz więcej info oE46 320 pisz na priva, postaram Ci odp. na pytania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.