Skocz do zawartości

mariomini

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mariomini

  • Urodziny 15.09.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E34 525i 24v, E39 528i, obecnie: E61 535d M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Dukla / Krosno

Osiągnięcia mariomini

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, sorki że tak późno piszę. W moim przypadku okazało się że winny był uszkodzony moduł świec żarowych (który naprawił mi użytkownik forum Roger-Nysa). Po naprawie i skasowaniu błędów przestały się pojawiac nie tylko błędy związane z świecami żarowymi ale co dziwne również znikł ten błąd podgrzewacza paliwa, więc musi sterownik również za to odpowiadac :). Oczywiście gdy padnie sam podgrzewacz lub będzie niestyk na kablach to też będzie ten błąd, także trzeba na spokojnie sprawdzic, każdy przypadek indywidualny. Moja drobna sugestia - gdy odpinacie i wpinacie moduł świec żarowych, sprawdźcie dobrze styki na kostkach, w razie luźnego wchodzenia podoginajcie, psiknijcie WD40. U mnie lużny był prawy styk, ten duży i pomimo dobrego sterownika auto nie grzało świec i wyrzucało błędy. Na szczęście już wszystko gra, na największych mrozach paliło na raz :). Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  2. Witam, od początku posiadania bmw e61 INPA wyświetla mi błąd - 4587 fuel filter. Po skasowaniu błąd nadal się pojawia po paru kilometrach. Jako że zima się zbliża, pasuje ten problem wyeliminować. Wymieniłem filtr paliwa lecz nic to nie pomogło. Czyżby ten błąd mógł oznaczać uszkodzony moduł/ogrzewacz usytuowany przy filtrze? Może ktoś miał podobny przypadek? Nie chciał bym kupować ogrzewacza bez potrzeby. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  3. Problem rozwiązany, klema plusowa nie dokręcona tak jak należy. Po dokręceniu i skasowaniu błędu póki co się nie pojawił ponownie. Dzięki
  4. Witam, w moim nowo zakupionym bmw 535d e61 2004, w którym średnio raz na dwa dni jest jakaś nowa zagadka... pojawił się następujący błąd poduszki: 9aff resistor detonation pill circuit 2 to big ( w module Satellite vehicle center). Która to będzie poduszka? Jaki może być powód tego błędu? Dwa dni temu skasowałem go inpą i znikł, niestety dzisiaj znowu się pokazał i zaraz po skasowaniu błąd znów się pojawia... Dzięki z góry za pomoc :)
  5. Witam, znajomy ma 532i 2000rok z LCMIII. Zaznaczam że nie jest to standardowy problem z świecącym się jednym długim światłem jak to było w starszych LCMach. Otóż cały czas migają(pulsują) postojówki, kierunkowskazy szybciej migają. Co jakiś czas komputer zgłasza defekt dosłownie wszystkich żarówek (pomimo że świecą prawidłowo). Wymieniliśmy wszystkie żarówki na wszelki wypadek, INPA zgłosiła raz problem "23 dimmer potentiometer, wire open", co on może oznaczać? Może ktoś miał taki problem w e39?
  6. Tak, robiłem już dwa auta w serwisie: Auto-Serwis Mechanika Pojazdowa Janusz Wieczorek ul. Krzyska 106a 33-100 Tarnów tel: 014 625-10-10 0601 55-79-45 - telefon do szefa fax: 014 625-10-10 adres email: januszwieczorek@op.pl Mogę polecić, obydwie bmki śmigają ok.
  7. Nie wiem jak jest w X5 ale jeżeli jest tam skrzynia 6HP26 to duże prawdopodobieństwo że to sprzęgło hydrokinetyczne. To typowa wada konwerterów montowanych w 6HP26. Diagnoza jest bardzo ciężka, zresztą pisze o tym w tym wątku, serwis nie radzi sobie... :). Jest filmik kilka wpisów wyżej, u mnie działo się tak samo. U mnie też na początku myślałem że to wtryski, ale wykluczyłem je gdyż mają korekty bardzo w normie. Tak było również z innymi pomysłami, jak wykluczyłem wszystko to pojechałem do serwisu skrzyń i spokój nastał. Aż miło teraz jechac :)
  8. Jeżeli chodzi o naprawę automatycznych skrzyni biegów BMW, polecam firmę z Tarnowa: Auto-Serwis Mechanika Pojazdowa Janusz Wieczorek ul. Krzyska 106a 33-100 Tarnów tel: 014 625-10-10 0601 55-79-45 fax: 014 625-10-10 adres email: januszwieczorek@op.pl Znają się na rzeczy, miła, fachowa obsługa, Robili mi już dwa samochody (BMW e39 523i generalka skrzyni, E61 535d regeneracja konwertera) , obydwa śmigają pięknie. Dbają o klienta, dobierają olej do skrzyni fachowo (piszę o tym specjalnie gdyż niektóre serwisy asb zalewają czym popadnie, bez sprawdzenia specyfikacji, potem nie potrafią nawet podać symbolu oleju), tutaj olej jest zawsze odpowiedni do danego typu skrzyni. Części zamienne do skrzyń to zawsze oryginał. Jak wiadomo to bardzo ważne. Ceny normalne, nie odstraszają ;)
  9. Samochód odebrany po regeneracji sprzęgła hydrokinetycznego. Falowanie znikło (u mnie było również podczas jazdy na odpuszczonym gazie, przy wciskaniu gazu czasami było można wyczuć wpadanie w wibracje konwertera). Teraz całkiem inna jazda :). Co do falowania na postoju to nadal jest, ale tylko widzialne na obrotomierzu, na silniku praktycznie go nie czuć. Stwierdziłem że to może załączająca/wyłączająca się sprężarka klimy... lub coś innego, będę próbował to wyczaić. W każdym razie mogę na chwilę obecną potwierdzić, że falowanie na postoju nie jest od padniętego konwertera. Regenerację robiłem w Tarnowie, zakład bardzo przyzwoicie prowadzony, miła, fachowa obsługa, firma warta polecenia, dodana do Polecanych Warsztatów: viewtopic.php?f=10&t=5735&p=1120543#p1120543
  10. Radek, z tego co rozmawiałem z serwisem skrzyń w tarnowie to jest to możliwe. U mnie dodatkowo występuje popiskiwanie gdy dodaje czasami gazu - sprzęgło lockupu w konwerterze. Obecnie autko jest w tarnowie, konwerter poszedł do regeneracji. Dam znac jak remont wyszedł.
  11. Dzięki Natek, będę się kontaktował :)
  12. Witam, podepnę się do starego wątku, mam w moim 535d problem z falowaniem obrotów, pytanie, czy jeżeli to wina sprzęgła hydrokinetycznego to falowanie będzie również na postoju? (na każdym położeniu lewarka) oraz gdy jadę i odpuszczę gaz?
  13. Dopiero teraz sprawa się rozjaśniła. U mnie powodem był sterownik (moduł) świec żarowych. Po podpięciu do komputera czasami pokazywał błąd wszystkich 6 świec żarowych, czasami tylko jednej (która faktycznie jest do wymiany). Po paru dniach kiedy nie bardzo miałem się jak tym zająć i auto było normalnie użytkowane w dzień, na noc odpinałem aku, samo się naprawiło :lol: , tzn sterownik od świec do reszty padł, na stałe pokazał się błąd świec żarowych (wszystkich 6 szt) i problemy z rozładowywaniem aku ustały. Pobór obecnie ładnie spada do 0,2A w trybie snu. Teraz pozostaje wymiana modułu, chyba że tylko woda dostała się do wtyczki, bo auto tyle co kupione, oczywiście odczyszczone pod maską było na zero, z pewnością handlarze używali ostro karchera... czego ja jakoś nie pochwalam, wole tradycyjne czyszczenie. Mam nadzieje że to koniec zagadek z rozładowującym się aku... :)
  14. Byłem u elektromechanika z moim przypadkiem. IBS to jednak raczej nie będzie, sprawdziliśmy i w DISie nie ma błędu. Zrobiliśmy testy i błędów żadnych nie ma pod kątem aku, jedynie jedna świeca żarowa do wymiany... Zrobiliśmy również z poziomu DISa kilkukrotnie wyłączenie wszystkich systemów, niestety tylko raz udało się uśpić samochód naprawdę (pobór coś około 0,5A). Innymi razy był nadal około 5-6A !!! :shock: Dis zgłasza że proces wygaszenia przebiegł OK, lecz nadal jest wysoki pobór prądu. Próbowaliśmy wypinać wszystkie przekaźniki i bezpieczniki, lecz bez zmian. Stąd moje kolejne pytanie, gdzie są jeszcze schowane przekaźniki w tym autku? (nie licząc schowka i tych nad aku). Elektromechanik mówił że mogą być nad schowkiem przykryte deską rozdzielczą, lub gdzieś pod maską, może ktoś się orientuje?. Będę szukał, może jakiś przekaźnik się zwiesił...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.