Skocz do zawartości

marekjez

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E46 318i 2002
    E60 525d 2006
    F10 530d 2011
    Jest:
    G01 X3 3.0d 2019
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia marekjez

  1. Jeśli masz jeszcze ten plik na usb, którym aktywowałeś CarPlay, możesz uniknąć flashowania. Normalnie w danych na usb jest też plik UPD00000.bin. Jeśli go masz, to możesz wymazać zawartość, którą wgrałeś podczas aktywacji. Musisz przedtem powrócić do poprzedniej wersji map nawigacji, jeśli aktualizowałeś po wgraniu kodów fsc, bo jeśli aktualizowałeś, to oczywiście po wymazaniu fsc nawigacja z nową mapą nie będzie działać. pozdrowienia
  2. A CarPlay zakupiony oryginalnie w BMW czy patch?
  3. Jako że nikt nie komentuje problemu, dołączę własny update: W Rheinhold w menu Maintenance przy wyłączonym silniku próba testu silniczka wibracji przynosi efekt w postaci ledwie wyczuwalnej pracy silniczka w dolnej części kierownicy. Wniosek: silniczek pracuje, ale albo zbyt słabo (częstotliwość), albo jest on mocno stłumiony. Na stronach US znalazłem stronę z SIB (Service Information Bulletin) nr. 662119 z grudnia 2019, z tytułem "66 21 19_LDW (LANE DEPARTURE WARNING): STEERING WHEEL VIBRATION NOT STRONG". Dotyczy samochodów "G01X3 Sports Activity Vehicle" i "G02 X4 Sports Activity Coupe" (z normalną kierownicą) do lipca 2019. Każą tam zdjąć izolację z silniczka wibracji... Tutaj link: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10170590-9999.pdf Ponieważ jest na forum parę wątków odnośnie adaptacji samochodów z US, myślę, że może jest tu ktoś, kto zna problem. Trochę się waham, czy zdejmować kierownicę (airbag), żeby samemu obejrzeć tą izolację.. pozdrowienia
  4. Witam i proszę o radę W X3 G01 2019 nie działa wibracja kierownicy (wyposażenie 2VG Performance Control/Lane-Departure Warning). Panel kontrolny nie pokazuje żadnych błędów, w menu można przełączać siłę wibracji, ale bez rezultatów. ISTA D również nie pokazuje żadnych błędów. Pytanie: czy ISTA w przypadku awarii silniczka w kierownicy lub innych komponentów systemu musi pokazać błędy ? dziękuję z góry
  5. Moje śruby zabezpieczające były jak najbardziej oryginalne, prosto od bmw. Być może jednak przy próbie odkręcenia nie ustawiłem nakładki idealnie do koronki.... I się stało :| Tak jeszcze dla przestrogi: jeśli koniecznie trzeba cokolwiek spawać elektrycznie przy zawieszeniu, to koniecznie trzeba pamiętać o odłączeniu sterownika dsp i akumulatora, bo możnz się narazić na dodatkowe koszta... To tak z własnego doświadczenia :evil: marek
  6. Miałem podobny przypadek (zerwałem wzór na "głowie" śruby zabezpieczjącej), dodatkowo śruby w tej feldze były wpuszczone tak, że praktycznie nie było szans jakielkowiek obróbki śruby na jej zewnętrznym obwodzie. Próba wiercenia i gwintowania jest zdecydowanie b. trudna, jako że śruby ( przynajmniej powierzchniowo) są hartowane. Musiałem przyspawać do głowy śruby płaskownik stalowy, bo do żadnego innego profilu ( np. śruba ) nie można było dojść uchwytem do spawania łukowego. Niestety, paru śladów spawania na feldze nie dało się uniknąć, ale za to mogłem olbrzymią żabką hydrauliczną odkręcić feralną śrubę. Od tej pory nie używam śrub zabezpieczających :? marekj
  7. @A: Moje auto jest z rocznika 2011 i ma ConnectedDrive jako wyposażenie fabryczne. Kupiłem to auto w tym roku i skorzystałem z możliwości oferowanej przez Bmw aktywowania bezpłatnego dostępu do Bmw Online w terminie do trzech lat po pierwszym dopuszczeniu pojazdu do ruchu ( w moim przypadku do 01/2014). Funkcja ta obejmuje "News", "Weather" "Bmw Assist" "Remote" "Mail" i jeszcze pare innych gadżetów i mogę z niej korzystać również poza granicami DE. Po upływie 3 lat roczny abonament kosztuje 250€. Natomiast funkcja "Internet" kosztuje 150€ rocznie i musi być również aktywowana poprzez Bmw. Daje ona możliwość normalnego korzystania z internetu poprzez Idrive. W krajach, w których nie ma dostępu do ConnectedDrive, jest możliwość połączenia z internetem poprzez hotspot z tel.komórkowego. W/w możliwość można ewentualnie aktywować pomijając Bmw poprzez pewien zabieg w oprogramowaniu samochodu, w tym przypadku deaktywujemy jednak równocześnie funkcję ConnectedDrive. Pozdrowienia marekj
  8. @demon528 pan Infolinia opowiadał Ci bajki. F10/11 wyprodukowane na rynek niemiecki nie mają oficjalnie możliwości korzystania z ConnectedDrive poprzez tel.komórkowy. Nawet korzystanie z internetu w aucie jest udostępniane tylko i wyłącznie poprzez sim kartę tegoż auta. Tą ostatnią opcję można ewentualnie obejść poprzez pewne zmiany w oprogramowaniu, ale na pewno nie oficjalnie przez BMW. W DE samochody do trzech lat po pierwszej rejestracji wyposażone w opcję ConnectedDrive mogą ją po rejestracji bezpłatnie "próbować". Po trzech latach trzeba płacić. Za korzystanie z internetu zapłacić trzeba zawsze, i to nie mało. Auta wyposażone w SA: 609, 612, 614, 615, 616, 6AA, 6AB i 6VC mają z pewnością kartę Sim wbudowaną. pozdrowienia mj
  9. Z tą zmianą języka to chciałem sprostować kolegę, interface i soft to nie tak zupełnie wszystko.Trzeba się jeszcze czuć na siłach, żeby programować(flashować) CCC.Bo kodowanie polskiego języka przy aktualnym niem. nie wchodzi w rachubę. A programowanie CCC to przez USB conajmniej 5 godz. MJ
  10. marekjez

    E60 530d Kopci

    jak smierdzi w aucie, to moze byc tez niestety kolektor wydechowy nie calkiem ok mj
  11. z tym rozklejaniem to sobie niezly zagryz szykujesz.... niektorzy probowali juz w piekarniku, w mikrofali i w podobnych....raczej bez sukcesow...:( ale mimo wszystko powodzenia mj
  12. Mialem podobny problem, we wlasnym zakresie mozna sobie pomoc tylko za pomoca plastikowego kluczyka (jesli ma sie kluczyk "rybke" - tak to sie chyba potocznie nazywa).Od czasu tego wydarzenia nosze ten kluczyk w portfelu.... mj
  13. Tego nie wzialem pod uwage.... Moze wobec tego nie zawsze zapalac? Sasiadom przeciez mozna przedtem powiedziec, ze sie ma "orginalne hella xenon", albo nawet "oryginalne hella xenon"
  14. Ja bym Ci proponowal wyjac zarniki Xenonow, i zamontowac tam takie http://www.klangspiel.ch/boat_bausatz_dieters/images/20051126_093150.jpg, to Ci komp nie bedzie wywalal zadnych bledow. A dodatkowy plus tej instalacji, ze nie bedziesz oslepial innych (bo samopoziomowania przeciez nie masz)...
  15. Jesli chodzi o lampy tylne LCI, to juz nie trzeba zadnej przetwornicy.W miedzyczasie wystarcza pewne male zmiany w sofcie modulu swiatel i dodatkowy przewod z napieciem od oswietlenia tablic rej., aby tylne lampy swiecily dokladnie tak, jak w oryginale.Z przednimi lampami jak na razie nikt nie odkryl takich mozliwosci, a raczej nie jest jeszcze pewne, czy mozna bezproblemowo przeprogramowac modul swiatel Vfl na wersje LCI.Jesli tak - to chyba wszystko juz by bylo wyjasnione. mj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.