Jako że nikt nie komentuje problemu, dołączę własny update: W Rheinhold w menu Maintenance przy wyłączonym silniku próba testu silniczka wibracji przynosi efekt w postaci ledwie wyczuwalnej pracy silniczka w dolnej części kierownicy. Wniosek: silniczek pracuje, ale albo zbyt słabo (częstotliwość), albo jest on mocno stłumiony. Na stronach US znalazłem stronę z SIB (Service Information Bulletin) nr. 662119 z grudnia 2019, z tytułem "66 21 19_LDW (LANE DEPARTURE WARNING): STEERING WHEEL VIBRATION NOT STRONG". Dotyczy samochodów "G01X3 Sports Activity Vehicle" i "G02 X4 Sports Activity Coupe" (z normalną kierownicą) do lipca 2019. Każą tam zdjąć izolację z silniczka wibracji... Tutaj link: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10170590-9999.pdf Ponieważ jest na forum parę wątków odnośnie adaptacji samochodów z US, myślę, że może jest tu ktoś, kto zna problem. Trochę się waham, czy zdejmować kierownicę (airbag), żeby samemu obejrzeć tą izolację.. pozdrowienia