Skocz do zawartości

M_power

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M_power

  • Urodziny 06.11.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:czerwone E21 320i r6 4-biegowy manual 1982r.,E39 530dA,E38 740iL,E60 535D
  • Lokalizacja
    olsztyn
  • Zawód
    Wojsko Polskie

Osiągnięcia M_power

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. maska na zdjęciach jest otwarta? albo leży ,,niefabrycznie", tak jak się majstrowi poskładało
  2. Ja odłączałem i konsekwencji nie poniosłem.
  3. Żyjemy jednak w kraju w którym Trybunał,sąd nie wydaje wyroków tylko opinię paru kolesi i nie ma mocnych,interpretacja tego co w przePISie to każdemu indywidualną urząd może wydać.Nie mogłem się powstrzymać..
  4. Skoro olej jest już świeży,to na Twoim miejscu zrobiłbym jeszcze czyszczenie elektrozaworów w skrzyni,jak są zapchane brudem to skrzynia ma problem z włączaniem biegów.Jeśli to nie pomoże to za +/- 2000zł na allegro kupiłbym używkę z gwarancją rozruchową.Owszem,ktoś powie,że to loteria co trafisz,ale kupując u dobrego sprzedawcy ryzyko maleje i zdarza się,że mają skrzynie jeszcze w aucie i można się przejechać i na miejscu wymienić. Dobrze naprawiać skrzynie to mało kto w PL potrafi,a cokolwiek jest do naprawy to i tak zaraz kwoty rzędu 3-5 tys.sobie życzą.Do rowu nie wjeżdżaj,V8 to super wóz,jak ogarniesz problemy to takie E39 dobrze trzyma cenę.pozdro
  5. Klema minusowa główna podejrzana.Trzeba zdiagnozować podłączając kompa.Przerobiłem temat niedawno.pozdro
  6. Nie,jest w bagażniku,we wnęce na koło zapasowe.Pozdro
  7. Moduł PDC prawdopodobnie zakończył żywot.
  8. Ja przerabiałem,skrzynia zmieniała biegi normalnie,bez problemów.Po naprawie trzeba było jednak wykasować błędy na kompie,gdyż miałem chyba tyle błędów co uruchomień silnika w czasie jazdy bez sterownika.
  9. Przód stoi jak na zawieszeniu M,tył chyba wyżej od serii.Jak to musi się prowadzić...W tej sytuacji czujniki to sprawa drugorzędna,bo można do warsztatu nie dojechać.
  10. Witam.Link do ogłoszenia http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e60-535d-m-pakiet-maly-przbieg-CID5-IDbCWST.html#f90c65ba36 Pozdro
  11. Ja też uważam,że w przypadku limuzyny takiej jak BMW 5,nie ma czegoś takiego,że warta zakupu bo tania.Na początek trzeba drugie tyle włożyć,żeby tym wyjechać na drogę,jeśli te opony co na zdjęciach to od razu komplet letnich trzeba kupić,bo stoi na zimowych,które jeśli dostały takiego słońca jak teraz to można je od razu na poligon wywieźć.
  12. Obydwa miałem w dobrym stanie z nie za dużym przebiegiem i jeździło się super.Najważniejsze to znaleźć w dobrym stanie,z racji wieku E39 nie jest to proste.Jakbym znalazł dobrego,nie zmęczonego diesla to myślę,że będzie lepszy od zjechanego V8.I odwrotnie.Także radziłbym przede wszystkim skupić sie na stanie technicznym,potem na wersji silnika.
  13. Jeśli pytanie dotyczy odczucia wbijania w fotel,to odpowiadam z doświadczenia,bo miałem obydwa motory w automacie(jeden i drugi zdrowy): wg mnie, 4.4 benzyna sporo mocniejsze wrażenie przy przyspieszaniu.Każdemu życzę,żeby miał okazję chociaż jakiś czas w życiu tym pojeździć :D Aha,i ten dźwięk V8 jak nabiera obrotów od 2tys.do 5-UZDRAWIA:)
  14. Może uda się trafić Ci egzemplarz gdzie elementy wymienione wyżej przez kolegę będą już zrobione.Był taki niedawno na sprzedaż na forum,cena ok.40 tys.Ja bym z miejsca odrzucił wszystkie z ceną w granicach 10 tys.,takie to do remontu raczej będą,a i to nie wiadomo czy uda się wyjść na prostą,godne uwagi to powinny od 20tys.być..Model przedliftowy nie miał podwójnego vanosa i alternatora chłodzonego cieczą,do września 98r.,może takim się przyjrzyj...A tak to standardowo silnik,jak kolega wyżej napisał,skrzynia czy nie szarpie, stan blach bo jak woda wpada do wnętrza dziurami to i dobry silnik nie pocieszy.Zawieszenie to da się ogarnąć jakby co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.