1.8is kupisz za 1.5 tys kpl na swap i masz serie ktora mozna dlubac ale jesli sie upierasz przy tym co masz to - walek wysylasz do rewaru w krakowie - glowice planujesz, obrobka kanalow, zaworow (na bogato dajesz wieksze zawory) - regulowane kolko rozrzadu - wydech tansza opcja to kolektor z IS, reszta 2", drozsza opcja to custom - przpustnica - moze da sie rozwiercic(nie wiem) moze z innego modelu zalozyc wieksza(nie wiem czy jakiegokolwiek pasuje) - na koniec program u kogos zrobic albo wrzucic DET III wywalic przeplywke i wystroic ITB robilem, nie w bmw ale to nie wazne, tniesz kolektor ssacy przy glowicy, spawasz proste rurki z alu, laczniki gomowe, przepusnice z motocykla (GSXR 750 - tanio i dobrze). DET III w trybie fuel implant to ogarnie, idealnie nie bedzie ale bedzie jezdzilo poprawnie jaka moc uzyskasz? a kto to wie :) nikt nie grzebie chyba tych silnikow przy okazji moze warto kupic m43b18 zawsze to wieksza pojemnosc (chyba ze chodzi o jakies zawody i musi byc do 1600) silnik za pare stowe, i zrobic sobie na gotowo a pozniej tylko przerzucic