Skocz do zawartości

hary66

Zarejestrowani
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 320D,
    było E36 318 TDS
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia hary66

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. A to bardzo przepraszam. Mój miał klimatronic.
  2. Nie musisz sprawdzać, każdy jest przygotowany do montażu i aktywacji.
  3. hary66

    320d Webasto

    Niewiele mogę poradzić że nie rozumiesz. 6 stówek to nie majątek, ale i tak nie było chętnych na zrobienie instalacji w okolicach tej ceny. Ogłoszenia chyba nie muszę dawać. Garaż jest nie ogrzewany ale duży i suchy. Przeżyję z fabrycznym Webasto. Komentaż był chyba z przymrużeniem oka, to jakoś przeżyję.
  4. hary66

    320d Webasto

    Ja pytałem przed poprzednią zimą w Lublinie. Poniżej 6 stówek nikt nawet nie chciał rozmawiać.
  5. hary66

    320d Webasto

    Można, ale trzeba dołożyć sterownik i programator. Wychodzi drogo i się raczej nie kalkuluje.
  6. No, chyba że nagle stanie przed Tobą np. BMW X3 z pewnej ręki do kupienia za 60 000 zł. Masz 3 dni i raczej będziesz musiał sprzedać swoją w "dobrej" cenie.
  7. Albo możesz poszukać takiego samochodu, który ma udokumentowanie te i inne wymiany i problem robi się akademicki.
  8. Potrzebujesz 20 minut. Zdejmujesz 2 pierwsze osłony osłony silnika i masz zawór EGR. W lewo (patrząc od przodu) odchodzi metalowa rura do chłodnicy spalin. Jest zamocowana opaską ściskającą na całym obwodzie. W to miejsce wstawiasz blaszę np z 5 litrowego Heinekena i zaślepiasz wężyk po prawej - jak wszyscy piszą kulką stalową. Zakładasz osłony, dopijasz Heinekena i można sprawdzać czy nie ubywa płynu. To rozwiązanie ma rację bytu jeżeli zdarzało się, że samochód czasami puszczał za sobą kłęby białej pary, dosłownie jak lokomotywa.
  9. Jeżeli to chłodniczka spalin, to faktyczne nie będzie nigdzie śladów wycieków, bo cały płyn pójdzie w rurę. To łatwo sprawdzić zaślepiając chłodniczkę. Poszukaj na forum, jak nie znajdziesz to pisz.
  10. A tak bez żartów, to może da się go zassać jakimś magnesem na kawałku przedłużki???
  11. A jak samochód odbierze połączenie???
  12. Zawór zwrotny to teoretycznie dobre rozwiązanie, ale gdzie go zainstalować i czy utrzyma paliwo na całej długości przewodu paliwowego? Bo żeby dobrze działał to powinien być chyba zamontowany zaraz za bakiem.
  13. Po przekręciniu kluczyka w II pozycję w stacyjce posłuchaj, czy pompa paliwa pod tylnym fotelem, po prawej stronie pracuje. Jak wyłączysz radio i nawiewy to powinno ją się dość dobrze słyszeć. Albo odkręć pokrywę filtra paliwa i przekręć kluczyk. Powinno się lać paliwo do filtra, podawane przez tą pompkę.
  14. A nie ubywa Ci czasem płynu chłodniczego? Bo biały dym może świadczyć o przedostawaniu się płynu do spalin - czyli nieszczelności chłodniczki spalin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.