Skocz do zawartości

spinecki

Zarejestrowani
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d
    E46 318d Touring
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spinecki

  1. I co w koncu poczales w tym temacie? Zakladales westfalie?
  2. BTW. widzieliscie, ze w aplikacji My BMW jest srednie spalanie "spolecznosci", czyli chyba wszystkich innych uzytkownikow aplikacji dla takiego samego silnika...?
  3. Nie trzeba przypadkiem wymieniac tylnego zderzaka na inny? Plug&play?
  4. Po co robic te wymiany miedzyinterwalowe? Nie to, zebym odradzal, czy wysmiewal, bron boze, ale sa przeciez te wszystkie longlife sronglife na setki tysiecy kilometrow, to po co poprawiac fabryke? Rzeczywiscie te oleje zmieniaja sie galaretke w polowie interwalu? Serio pytam. W poprzednim aucie jezdzilem tylko na przeglady, olej chyba nawet przypadal do wymiany nie co rok (!), a co dwa lata. I przebieg rosnie (70kkm+), a silnik jak smigal, tak smiga dalej (zadnych objawow nadmiernego zuzycia wtornych, czy pierwotnych).
  5. Mialy wrocic Pirelli wielosezonowe w tym roku (dostalem info, ze beda w Q1), ale mamy juz Q2, a opon jak nie bylo, tak nie ma. W tym momencie to kupowanie uzywanych Pirelli wielosezonowych juz sie mija z celem, bo sa 4-5 letnie, a to juz slabo, chocby niewiadomojaki stan byl.
  6. Takie oświadczenie ze strony Prezesa to zagrywka marketingowa, nic wiecej. Jesli rynek (uzytkownicy samochodow) zrezygnuja ze spalinowek i nikt tego nie bedzie kupowal, to Prezes powie cos dokladnie odwrotnego. Wydaje mi sie, ze plany planami, ale rynek jeszcze dlugo nie bedzie gotowy, zeby pozegnac sie z silnikami spalinowymi... i dobrze, diesel power! 🤣
  7. Jaki w koncu olej zalales? Zmienilo to cos? Stoje przed podobnym dylematem...
  8. A nie masz przypadkiem niedzialajacego wentylatora? Wentylator sie zalacza (ten na chlodnicy)?
  9. No nie chodzi mi o to, zeby zaplacic duzo niezaleznie od stanu ;) ale o sytuacje, w ktorej niektorzy oczekuja, ze dostana super wyposazenie i stan za male pieniadze. Niski przebieg, dobry stan i dobre wyposazenie musi kosztowac, a niska cena ZAWSZE jest podejrzana (ja sie nie spotkalem z czyms innym, nigdy).
  10. Mozna, ale nie ma emulowanych wypadkow samochodowych niestety. To twoje bezpieczenstwo, zdrowie i zycie, ale ja nie polecam.
  11. To wlasnie najczestszy problem. Oczekiwanie duzo wiecej za duzo mniej - to nierealne. Tak kupilem moje pierwsze BMW i pozniej placilem za to latami (za wymiany, serwis, czesci etc.). Lepiej "przeplacic" na ppczatku i miec dobry egzemplarz albo od razu obnizyc oczekiwania w danych pieniadzach.
  12. Tak, i dodatkowo to prawie jedna robota przy wymianie tarcz, ale jesli masz frezarke i zdjecie 0,5mm to dla ciebie 30 minut roboty, to po co wyrzucac dobre klocki po malym przebiegu? mam z 10 kompletów ladnych uzywanych klockow do e serii i f serii jak chcesz przyjedz i sobie zabierz. przywiez 0.5 i jestesmy kwita. Takich z 5% zuzyciem? Co ty, nie mam frezarki teraz pod reka ;)
  13. Tak, i dodatkowo to prawie jedna robota przy wymianie tarcz, ale jesli masz frezarke i zdjecie 0,5mm to dla ciebie 30 minut roboty, to po co wyrzucac dobre klocki po malym przebiegu?
  14. Teoretycznie i tak klocki z tarcza musza sie "ulozyc", wiec czeka to zarowno nowe, jak i stare klocki. Nie wiem natomiast jak wygladaja te stare - jesli maja rowki, sa krzywo zuzyte etc., to moga miec wplyw na tarcze, jesli natomiast sa rowniutkie jak w nowych, to bym zostawil. Idealnie byloby sciagnac gorna warstwe klockow, jesli masz np. dostep do frezarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.