Skocz do zawartości

WojciechMisiek

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia WojciechMisiek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Szukam dobrego lakiernika do pomalowania w całości siódemki e-38. Wszystkie listwy, listewki, ramki itp są ściągnięte i leżą w bagażniku, chcę oszczędzić nerwów i pracy lakiernikowi i sam sobie wszystko poskładam, zależy mi tylko na pomalowaniu i dopasowaniu wszystkich elementów takich jak maska, zderzaki, drzwi i klapa. Dla zainteresowanych dorzucam (zupełnie za darmo! :norty: opowieść o mojej przygodzie z Siódemką :D Trzy lata temu kupiłem BMW e-38 i postanowiłem ją doprowadzić do stanu fabrycznego. Ogarnięty silnik i osprzęt, prawie całe nowe zawieszenie, elektronika która szwankowała, cieknące węże, zbiornik paliwa pospawany, wypiaskowany i pomalowany, zregenerowane xenony, generalnie w auto wpakowałem kolo 10tys. :? Jedyne co zostało mi do ogarnięcia to obszycie kiery, nowa podsufitka i przeszycie fotela kierowcy no i.... pomalowanie caaałej budy :( Auto oryginalnie miało Diamantschwarz metallic natomiast jakiś artysta wpadł na pomysł żeby zmienić na czarny mat. Pomysł dobry ale... wyszło jak zawsze... :mad2: Pod lakierem widać rysy po papierze ściernym, zacieki, przednia maska, tylna klapa i prawe przednie drzwi to była jakaś masakra... Tony szpachli! Wywalone wszystko i zastąpione elementami bez kitu. W ciągu pół roku auto było u 2 lakierników. Najpierw "Osiedlowy lakiernik z polecenia" wydzwaniał żeby przyjechać i porozbierać listwy z szyb, zderzaki itp Przyjechałem, dzień rozbierałem, po miesiącu zadzwonił, że nie pomaluje bo to za dużo roboty :evil: Wkurw.... odebrałem auto zacząłem szukać profesjonalnego warsztatu który zrobi z niej cudo. Trafiła do profesjonalnego lakiernika z Jaworzna ul. Matejki który w ciągu 2 miesięcy zmatowił 5 elementów, wyciął przednią szybę i wspawał kawałek progu... :duh: Ręce opadają... auto na lawetę i do garażu. Stoi teraz i czeka na Waszą pomoc. Jeżeli malowaliście auto i znacie kogoś ze śląska, małopolski lub okolic kto jest sprawdzony i zrobi to profesjonalnie to proszę o kontakt. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich fanatyków marki :D
  2. Siedzę przy tym już dwa dni i dziś będzie trzeci... Zaczynam mieć tego dość. Blokuję koło wału korbowego bolcem 10mm a nie 8 jak pisali bo wtedy jest luz poza tym z przodu silnika ustawiam dokładnie na znaku. Kółko na wałku ustawiam na znaku, pierwsze krzywki w górze odpalam i silnik ma problem z wkręceniem się na obroty... Dusi się i przerywa... Widzę że jesteś z Sosnowca więc może rzucisz fachowym okiem na to wszystko? Mój numer 691-731-147 jestem z Kazimierza Górniczego.
  3. Po to się zabrałem żeby czegoś się nauczyć i zaoszczędzić sobie nerwów i kasy u mechanika. Dzięki za pomoc.
  4. Witam Kupiłem ostatnio E-36 w bardzo dobrym stanie w sumie za małą kasę bo 800zł to żaden pieniądz. Ale był mały problem... Wywaliło uszczelkę pod głowicą i olej który przedostał się do układu chłodzenia zamienił się w reakcji z płynem w masło... Rozebrałem wszystko, splanowałem głowice, dotarłem 2 zawory które przepuszczały, wymyłem wszystko i przystąpiłem do składania. Przy składaniu okazało się, że klin który jest na kole pasowym jest mniejszy od wpustu na wałku rozrządu i ma luz około 8mm po założeniu na wałek !! Chciałem to tak złożyć ale przyszło mi do głowy że jakiś mechanik mógł coś kiedyś spier... i zamienił koła !! Na zdrowy rozsądek nie może być luzu bo gdy popuści śruba to przestawi się rozrząd i głowicę szlak trafi !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.