Skocz do zawartości

kwiatus19

Zarejestrowani
  • Postów

    1 105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    GXX
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Osiągnięcia kwiatus19

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ja niezmiennie będę wkładał kij w szprychy. PREMIUM - czekasz 8-10-12-14 m-cy. To nie dostępnę, tamto wydłuża czas oczekiwania. Du.. nie premium, ceny rosną a obsługa ryje po zamulonym dnie. Chyba lepiej być "biedakiem", który kupuje sobie auta średniej klasy, da się znaleźć trochę ofert "od ręki". W BMW - Harman Kardon + Adaptive Led (X3)- 12 mc-y, w Audi Matrixy + B&O na placu z rabatem (+ 10%). Tak jak kocham BMW za R6 w mojej pierwszej e46, tak wyciągam rękę z majtek szukając teraz nowego auta. Wolę ułomne Q5 Sportback vs. virtualne X3/X4 za rok, bez tego, tamtego i owego. Do twego może zdarzyć się może taka sytuacja "PREMIUM", że zamówione auto (16 mc-y) będziesz odbierał, wraz z premierą nowego modelu, sytuacja z życia wzięta. Ale jak to auto się będzie prowadzić w zakrętach, nawet po oczekiwaniu 12-14 m-cy ... kolejna bzdura. Najbardziej problematyczne opcje to H&K, Adaptiv-y i inne pierdoły. Nie za bardzo słychać o problemach typu ... nie ma sportowego zawieszenia, nie ma silnika 30i/40i. Kupuj Premium, ale jak byś chciał bajery, to musisz poczekać. Standardy są dostępne od ręki. :duh: :duh: :duh:
  2. Zawsze jestem zainteresowany kilkoma modelami aut/marek. Kupiłem już kilkanaście nowych aut, mój rekord to 20% rabatu + leasing 100,1 % + pakiet serwisowy na 4 lata, polisa za 2000 zł, przy aucie za ~100 tyś (cena finalna). Niemniej jednak w BMW ktoś powpychał kołki w dup... handlowcom i oferty są z wtedy również z dup... No i oczekiwanie na auto 8-10-12 mcy. Lubię markę BMW, jest dla mnie zawsze na pierwszym miejscu w poszukiwaniach nowego auta. Trzeba jednak zawsze rozdzielać stanowczo miłość do marki od bycia eksplorowanym w dup.. przez sprzedawcę. Wiem, wiem coś za cos ale BMW trochę odpłynęło na tle niemieckich konkurentów. No i jeszcze teraz Mazda wjeżdża "z buta" z silnikami R6 poniżej 300 tyś. BMW zbudowało "premium" w dużym stopniu, przez kultowe R6, teraz płaci się 350 tyś za R4. Trochę chore.
  3. W ubiegłym roku (wrzesień-październik) boksowałem się z BMW odnośnie X3. Rabaty na 20d były na poziomie 8%, z leasingiem mogło być nawet 10 %, ale trzeba było oddać 4% :) W BMW pytanie o auto od ręki, ewentualnie za 2-3 mce kończyło się śmiechem handlowca. W Audi nie było problemu z 18,5 % rabatu, auto na placu. Q5 Sportback 2.0 TDI/204KM vs X3 20d 190KM kupiłem prawie 40 tysi taniej. Oczywiście wolał bym zostać w marce BMW, ale są pewne granice. Na 5er w listopadzie 2022 można było ogarnąć rabat 16-18%, radzę więc nie łykać propagandy w salonach.
  4. Polecam diesla, po 50 tyś km końcówki czyściutkie. :mrgreen:
  5. Jedyny sposób to wytestowanie konkretnego egzemplarza i ewentualne kupno, niestety z nowym tak się nie da. Z autem do produkcji już w ogóle lipa :mrgreen: Dla mnie jest jakiś problem (cecha :norty: ) układu kierowniczego/zawieszenia w seriach GXX.
  6. To akurat skutek nawierzchni stosowanej w tego typu konstrukcjach. Tam buja każdego, na autostradzie głównie BMW :mrgreen:
  7. Do G3X potrzebne są głośniki z wtyczką "z boku", w obwodzie głośnika, nie "z tyłu". Myślałem, że masz bazowe stereo, 676 to już prawie wypas :mrgreen:
  8. Do seryjnego stereo trzeba zastosować S8-4, aby zachować oryginalne impedancje. Z kolei K4E są głosnikami przeznaczonymi do montażu w boczku drzwi, w G3X głosniki montowane są do "blachy" na drzwiach. Trzeba stosowac dodatkowe dystanse. Są inne głośniki pasujące P&P np: ETON B100W
  9. Niestety serie GXX mają problemy ze stabilną jazdą. Irytujące jest to , że w nowych/kilkuletnich autach trzeba debatować o geometrii, oponach, ciśnieniu i kierunku wiatru. Od 2 tygodni latam Q5 i problemy zniknęły. Mimo, że mam kilka "ale" do jakości Audi vs. BMW to ogólne wrażenia są na plus dla Audi.
  10. U mnie poszukiwania X3 skończyły się na ... zakupie Audi Q5 Sportback z rabatem 18,5 % :mrgreen: Trochę to już popier... oczekiwanie, restrykcje. Czytam o przypadkach zmian ceny wyposażenia, to mi to "premium" zaczyna bokiem wychodzić.
  11. Tak trochę Off Top... Mercedes jakiś czas temu wypuścił G klasę 3 osiową, 6x6.Nie pamiętam dokładnej daty, w pewnym okresie sprzedało się ~40 szt auta. 25 AMG, reszta "cywilna" - 7 szt. w Polsce. Tak, że nie do końca jesteśmy takimi "bidokami".
  12. OK, jest to auto, które już stoi przed salonem dealera i jak chcesz, możesz odbyć nim jazdę testową. P.S. Zweryfikowałem dane z oferty i faktycznie masz rację nie realne jest 15%, oferta była na 14% rabatu :cool2: .. Ale koniec tematu ... :mrgreen:
  13. Naucz się czytać ze zrozumieniem, bo jakoś nie ogarniasz. Na demo X5 25d M-pakiet (bieda edyszyn) miałem teraz ofertę na 311 tyś z 363. To daje 14% rabatu, auto zarejestrowane w sierpniu 2022 do odbioru listopad/grudzień. Oferta z 2 tygodnia września 2022 roku. Oczywiście znam przypadki oczekiwania na auta grubo ponad rok z uwagi, nietypową konfigurację.
  14. To nie nawyk, w automacie najczęściej prawą nogą "na pięcie" operujesz pedałami gazu/hamulca. Co za tym idzie kolanko lata lewo prawo. Nic nie powinno się układać, to jest po prostu słaba ergonomia w serii X3. Wsiądź do sportów w 5er lub X5 (o komfortach nie wspomnę), nic tam się nie będzie musiało układać. Twoje "nawyki" staną się naturalnym ułożeniem nóg. Niestety jak już wspominałem powyżej w poście, 3er i X3 są dla "fit" driverów. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.