Skocz do zawartości

Lucasp

Zarejestrowani
  • Postów

    549
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    był E36 318is
    jest E46 328i
  • Lokalizacja
    Przasnysz / Gdańsk

Osiągnięcia Lucasp

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Lucasp

    Moduły bmw e61

    Połącz się Istą i wyświetl drzewo modułów. W każdej opcji wyposażenia może inna liczba tych modułów.
  2. Lucasp

    Bixenon / biled

    Moje reflektory były lakierowane kiedyś przez kogoś, zrobiły się matowe i miały kupe dziur w lakierze. Lakier się poddał kamykom a plastik nie. Musiałem zdzierac lakier i polerowac klosz. Nałożyłem ceramikę, myślę że wystarczy raz w roku uzupełnić.
  3. Lucasp

    Bixenon / biled

    A po co tracić ? Wszystko działa lewo/prawo/góra/dół ruchome jest te mocowanie i możesz do niego przykręcić latarkę i będzie ona skręcać. Ja już swoje poskładałem, razem z polerką kloszy :cool2:
  4. Lucasp

    Bixenon / biled

    Ja właśnie się wziąłem za wymianę w Dynamic Xenon LCI. Wkładam NHK V4. Jak by zrobił zbiórkę to bezpośrednio od producenta kupując 10kpl wyszło by po 470zł Soczewki mają identyczne mocowanie i pasują idealnie w skrętnym koszu
  5. Lucasp

    E46 WIskoza....

    Po co wy sie pierdzielicie z tym wiskiem. Jak elektryczny dziala o wiele lepiej.
  6. Lucasp

    Brak sprzęgła po nocy 318d

    Co tu dużo dumać, albo ta pompka pod pedałem uszkodziła się, albo wysprzęglik przy skrzyni albo rurka która łączy te dwa elementy.
  7. Mogę podpytać ? Czemu całość wymieniona a nie sam DME ?
  8. To musialo byc zaklocenie na CANie. Mialem tak raz, a przy drugim razie wszystkie wskazowki mi szalaly, swiatla przednie lataly gora-dol i zgasla dolna linia wyswietlacza. Pomoglo dopiero odpiecie akumulatora. Zaklocenie od modulu gsm w moim przypadku.
  9. Ja bym inpą podejrzał temp w sterowniku i będzie wiadomo czy zegar przekłamuje
  10. Problem nie jest olej tylko filtr oleju by wytrzymał 25tys :D
  11. Udało się naprawić ? Mam ten sam błąd wszystkie czujniki w live data pokazują 100%
  12. Witam, dość długo walczę z E39 i problemem z sondami. Sprawdziłem prawidłowe działanie na innym aucie z M52B28TU sondy - OK przepływomierz - OK wiązka od sond do DME - ok DME wymieniony Sondy wskazują: 0,03V na postoju 0,03V 3000RPM 0,78V przegazowanie 0,83V max but wyświetla się błąd sond bank1 bank2 przed katalizatorem. http://i68.tinypic.com/2czvod4.jpg Po odłączeniu przepływomierza sondy działają poprawnie i oscylują od 0V do 1V ale silnik przymula. http://i65.tinypic.com/24lkajp.jpg
  13. Lucasp

    Bagażnik sedan

    To nie rzeźba tylko nieoryginalne światła, zamienniki typu clear, one mają taką konstrukcję. Trzeba wymienić na inne najlepiej oryginalne. Albo dodaj uszczelkę jak przy oryginalnych.
  14. Nie martw się o tą skrzynię, w Polsce jest magik od tych skrzyń co bierze ludzkie kwoty za naprawy. Tak naprawy a nie wymiany prawie wszystkich części. Dodatkowo jest ten plus że to tak naprawdę skrzynia manualna z osprzętem który zmienia biegi za ciebie i sam wciska sprzęgło. Masz tam normalne sprzęgło a nie konwerter jak w automacie. Możesz wszystko wywalić, dołożyć wybierak od manuala, pedał sprzęgła itp. i na tej samej skrzyni będziesz mieć manuala. Przy spokojniej jeździe odpuszczaj trochę gazu przy zmianie biegu to nie będzie tak szarpać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.