Skocz do zawartości

emilo

Zarejestrowani
  • Postów

    413
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i m43b19 i e90 318 n46b20
  • Lokalizacja
    RZE

Osiągnięcia emilo

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Patrząc po schematach nie trzeba demontować całej pokrywy zaworów jedynie obudowę tą górną.
  2. Ogólnie tam jest zawsze problem hehe. Na poważnie najprawdopodobniej uszczelka pod pokrywą zaworów przepuszcza lub pompa Vacum.
  3. Wiesz co nie wiem czy jest różnica pomiędzy typami foteli. On przekładał z takiego samego fotela to wiem że pasowała a nie wiem czy jest inaczej w innych ale sądzę że pewnie nie bo wątpię żeby produkowali inną pod inny fotel (ale nie zagwarantuję ci że będzie PLUG&PLAY)
  4. Kolega przekładał i mu pasowała więc myślę że tobie też tylko musisz kupić z takiego samego typu fotela jaki masz zamontowany.
  5. Witam, Musi to być strona kierowcy. Musisz rozebrać maskownicę co jest nad pedałami. Posmaruj i jak koledzy piszą będzie po problemie. Pozdrawiam
  6. Ogólnie elektronika jaka jest w nowszych autach jest bardzo czuła na spadki napięć i sterowniki wariują.
  7. A w jaki stanie masz akumulator?? Słaby akumulator tez potrafi robić takie cuda bo też tak miałem. U mnie akumulator kręciła ale miał za duży spadek napięcia a był z 2006 roku od nowości. Zmieniłem akumulator, wykonałem rejestrację i wszystko działa bez zarzutu od 1,5 roku.
  8. Dzisiaj podjadę ze znajomym co bardziej się zna na dieslach mam nadzieję że coś mi doradzi ale nie wiem sam . Ale patrząc po necie widzę że te auta nawet do 500kkm dojeżdżają czyli silnik niby trwały poza jego wadami. Historia serwisowania mówi o ostatnim wpisie z ASO: 27.11.12 - 191 044 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, uzupełnienie oświetlenia Ostatni sczyt z kluczyka - 191 133 km Nie wiem co myśleć hehe hehe
  9. Zamówiłem raport i zobaczę czy jest zgodny z książka jaką podaje Pan z ogłoszenia. Auto w sumie zbiera się i nie wydaje dziwnych odgłosów. Sprawdzałem miernikiem i jest Ok. Jedynie boje się tego ewentualnego zakupu bo od zawsze miałem i mam wszystkie w benzynie i to był by mój pierwszy diesel hehe. Ile te śliniki wytrzymują. Co do produkcji jej to rocznik nie jest głównym kryterium a produkcja tej to 31.01.2005 to wiem jak rozkodowałem Vin. Ale jak sądzicie czy warto się pchać w taki przebieg ale prawdziwy (bo na znanym portalu są ale do 200 kkm). Za informację bardzo dziękuję
  10. Witam, Co koledzy sądzicie o tym egzemplarzu??? Czy 2.0d przy tym przebiegu jest się bać w tym egzemplarzu? Za sugestię bardzo dziękuję. Cena wydaje się dość atrakcyjna jak na ten rok i silnik. Nie mam wiedzy na temat silników 2.0 d ponieważ bardziej celowałem w benzynę, a "ON" jest ich wiele i ta mi się spodobała itd. Link do aukcji http://allegro.pl/x3-2-0d-150ps-4x4-skora-xenon-navi-panorama-maxful-i6685959014.html#thumb/1 Pozdrawiam emilo
  11. Witam kolegów, Czy był ktoś oglądać ten egzemplarz? Jak sądzicie warto się pchać w 10-cio letniego diesla? http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0d150kmbezwypadkowy-aluklimaz-niemiecmega-stan-ID6yBUCH.html Pozdrawiam
  12. Może coś pomoże w rozwiązaniu problemu: Z tłumaczenia wujka google wynika że jest to zzujnik temperatury powietrza, zimny start: Temperatura zbyt niska Ladelufttemperatursensor, Plausibilität, Kaltstart: Temperatur zu niedrig. Opis błędu: Diagnoza monitoruje czujnik temperatury powietrza doładowującego. Warunki monitorowania Awaria, Błąd jest wykrywany, gdy temperatura powietrza doładowującego jest nieprawdopodobnie nisko na COLDSTART. Warunki wykrywania uszkodzeń: Warunek napięciowy: - Napięcie zasilania od 9 V i 16 V Warunek temperatury: - Wyłączyć silnik na gorąco - Po zaparkowaniu, temperatura silnika musi być większy lub równa 80,25 ° C, a następnie spadnie do poniżej 39.75 ° C - Dodatkowo różnica w temperaturze silnika musi przekroczyć 39,75 ° C. Stan Czas - 21 sekund po uruchomieniu silnika Inne warunki - COLDSTART Silnik stan terminala - Terminal 15 on Zapamiętanie usterki:Usterka jest natychmiast rejestrowana. - Sprawdzić przewody i wtyczkę połączenia pomiędzy Następujących elementów: DME - Czujnik temperatury powietrza doładowującego - Wymienić czujnik temperatury powietrza doładowującego - Silnik pracuje w swoim programie awaryjnym
  13. Kup Behr powinien być ok. Ja taki zakładałem w tamtym roku. Jak będziesz miał wyciągnięty to sprawdź otwór montażowy i bardzo dokładnie wyczyść. Nie powinny pękać chyba że termostat z felernego tworzywa.
  14. podpowiem :lol: http://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=16406&page=2 Dzięki hehe temat bardzo db mi znanymój hihi. Temsky740 dzięki. :lol: Jutro będę działał wg. wskazówek .
  15. Witam, Może ktoś miał takie błędy i uporał się z nimi bo już i ręce opadają i pomysły się skończyły co to może być? 002C6D Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda za katalizatorem, zestarzała 179030 002C6E Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda 2 za katalizatorem, zestarzała 179030 002CA2 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem 179090 002CA3 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem 179090 002D11 Cyfrowy sterownik silnika: Sprawdzanie wiarygodności, przepływ masowy, sonda lambda 179080 002D70 Cyfrowy sterownik silnika: Sterownik, błąd wewnętrzny 179060 005E19 DSC: Sterownik silnika: Złącze 179056 Sondę podmieniłem przed katalizatorem od kolegi z aut i było chwilę ok. Założyłem z powrotem starą i jeździłem tylko na PB zrobiłem 500 km i nie było żadnych błędów. Potem przełączyłem na gaz i wywaliło 2CA2 i 2CA3 tylko drugi mnie zastanawia błąd bo ja mam tylko jedną sondę przed katalizatorem. Było chwilę spokoju ale dzisiaj pojawiły się wszystkie powyższe błędy i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Dzisiaj zamówiłem oryginał sondy i nie wiem czy db zrobiłem. Może ktoś coś podpowie???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.