Skocz do zawartości

mszczyrek

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie brak :(
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia mszczyrek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))) Przejedź się, a potem pogadamy :D A co do ceny - 1.4TSI Highline 79tyś minus 8% na działalność daje nawet zmniej niż 75tyś. Za 85tyś po rabacie są już cuda typu aktywny tempomat, kamera cofania, dobre audio, 8" navi itd. Kupowanie 316/318 ~dwukrotnie drożej wg mnie kompletnie nie ma sensu. Jak napisał kolega wyżej - jeśli BMW, to z jakimś sensownym silnikiem. Michał
  2. Panowie - czy ktoś z was kupował ostatnio (grudzień) 320/328i? Jak wygląda kwestia realnych rabatów w tej chwili? Ze względu na nowo otwartą działalność (niestety bez Vat) jestem na kupnie samochodu, miał być jakiś rozsądny VAG za 20tyś euro, ale po jazdach próbnych nie mogę się przekonać do fwd :? Obecnie jeżdżę E46 320d na co dzień/zimę + Miata na pojeżdżawki (http://youtu.be/2SqJmAmXkXk,http://youtu.be/LnlbsUvj0hg). F30 na papierze wygląda świetnie, jeździ podobnie do e90 (mialem okazje do krótkich przejażdzek obiema) ale zabija ceną. 170tyś za przeciętnie wyposażoną 2 litrówkę to sporo, zwłaszcza, że zgodzę się z podaną wyżej opinią co do jakości materiałów i spasowania we wnętrzu - polecam przejeżdżkę choćby nowym Golfem 7 Highline za 75tyś po rabacie. Serce mówi BMW... :roll: Michał
  3. Niestety - kłęby dymu i dzwonienie spod maski...
  4. Witam, Potrzebuję pomocy:-) W moim kompakcie E46 320td 150KM ni z tego ni z owego (przy przebiegu 123000) padła turbina :-( Zastanawiam się teraz, co robić - regenerować czy kupić "nową" z Allegro? Jeśli regenerować, to gdzie? A jeśli kupować, to od kogo? Samochód dotąd był bezawaryjny (jeżdzę nim 4 lata) i nie orientuje się gdzie najlepiej kupować części... Pozdrawiam, Michal
  5. mszczyrek

    Pierwsze BMW

    Moim pierwszym BMW jest 320td (compact) 150km CR i moge powiedziec 2 rzeczy: - po pierwsze, samochod jest swietny i zamienic go moge jedynie na BMW z wiekszym silnikiem - dynamika i przyjemnosc wynikajaca z tylnego napedu sa niesamowite nawet przy tym malym silniku - po drugie - wlasciciele BMW ciesza sie w Polsce kiepska opinia (czesciowo zasłużenie niestety) - po trzecie - nie jest to jednak samochod tak niezawodny jak japonczyki ani tani w eksploatacji jak VW - pewnie czesciowo wynika to z faktu ze jednak jezdzi sie nim inaczej; faktem jest ze czasami trzeba cos dlubnac w zawieszeniu (łączniki, poduszki gumowe itd), a mi ostatnio np zatarł sie silnik wycieraczki tylnej - auto ma 7 lat i 97tys autentycznego przebiegu (polski salon), bylo regularnie serwisowane. Pozdrawiam, Michal
  6. Witam w swoim pierwszym poscie na forum:) Przymierzam sie wlasnie do zakupu BMW 320d, 150KM common rail. Spotkalem sie z opinia, ze silnik ten bardzo dobrze poddaje sie tuningowi, a spodziewane po takiej procedurze osiagi (185KM, 0-100 7,6s - rzekomo) brzmia bardzo zachecajaco. Czy ktos z Was wirusowal taki silnik? Jak to sie sprawdza w praktyce (osiagi, spalanie, trwalosc?). Bede bardzo wdzieczny rozniez za ogolne opinie o samochodzie jako takim, zawsze najlepiej miec informacje z pierwszej reki:) Pozdrawiam, Michal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.