Skocz do zawartości

bogusrichter

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bogusrichter

  • Urodziny 15.05.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325d M57 2007 Montego Blau
  • Lokalizacja
    Chorzów

Osiągnięcia bogusrichter

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, zabrałem się za temat, pojechałem do "specjalistów" w mojej miejscowości, wymienili tuleje wahacza dolnego oraz jeden wachacz tylny. Zero poprawy. Auto dalej wibrowało tyle że już nawet przy przyspieszaniu. Kupiłem czujnik zegarowy i postanowiłem dokładnie sam sprawdzić tarcze, max 5mm odchyłki. Kolejny krok auto na kobyłki i jazda, wyszło na to, że jedna półoś jakby wibrowała lekko. Wziąłem ten czujnik i mierzę na jednej 2mm max a druga prawie 8mm! Zamówiłem i wymieniłem na nieszczęście z kołami zimowymi. Nówki na przód stare na tył. Poprawa jest ale przy puszczaniu gazu czy jednostajnej jeździe pow 110 czuć było znów drgania. 2 noce rozmyślań i jadę do wulkanizatora, najlepsze wydane 40zł. Okazało się, że pomimo wyważenia i prostych felg opony są jakby balonowate. Więc nowe na tył a stare na przód. Drży kiera przy 90kmh ale na siedzeniach cisza :D Dokupię jeszcze jedne zimówki i chyba nareszcie będę cieszył się zakupem. Więc jeśli macie wibracje przy stałej prędkości to na pewno może to być półoś lub opony. Cholera, większość ludzi których obdzwoniłem chciało wymieniać wał lub rozbierać dyfer ...
  2. Panowie i Panie, we wtorek jestem umówiony u mechanika ale chyba nie zaszkodzi zapytać tutaj. Objawy, drgania przy stałej prędkości i hamowaniu silnikiem. Najbardziej wyczuwalnie powyżej 110 km/h. Przy 210 drgania mają większą częstotliwość. Koła wyważone HUNTER, zawieszenie sprawdzone 2x na stacji diagnostycznej. Testowałem również na autostradzie czy jakieś koło widocznie nie wibruje i nic. Nie sprawdziłem jeszcze łącznika wału tylnego i podpory wału. Amory odpadają, bo na luzie nie ma drgań. Zawieszenie odpada. Poduchy silnika i skrzyni raczej też, bo na postoju nie ma wyczuwalnych drgań. Koła raczej odpadają bo są wyważone. zawieszenie przednie i tarcze hamulcowe odpadają bo nie trzęsie kierownicą. Półośki czy piasty czy tarcze tył odpadają, bo nie trzęsie cały czas. Ostatnio słyszałem, że poza podporą czy łącznikiem gumowym na wale może być zapieczony krzyżak. Czy to jest rozwiązanie? Jeśli się okaże, że te elementy będą ok to wtryski?
  3. a więc moduł sprawdzony i działa, poprzednio sprawdziłem wszystkie bezpieczniki o których była mowa ale przy lutowaniu poszedł bezpiecznik 18, u mnie zaznaczony takim P + pachołek + domek 5A, mam nadzieje ze pomogłem, najlepiej sprawdzić wszystkie bezpieczniki... Niestety dowiedziałem się również, że mogę to lutować za chwilę ponownie, bo jeśli lutować to przy module i pod podsufitką ...
  4. Polutowałem dziś kabelki - nie odpinając ich od modułu komfortu, radio zbiera w końcu normalnie ale nie reaguje wcale na kluczyk, centralny działa, czy mógł paść moduł w tylnej lotce? Czy da się to naprawić jeśli doszło do jakiegoś spięcia? Miał ktoś podobny problem?
  5. Czy ktoś wie czy można te wartości przestawić w rheingold?
  6. na oponeo, rozmiar 225 45 17 za około 300zł szt
  7. Dziś założyłem Fulda SportControl 2 wersja XL i szczerze powiem, że nie czuję różnicy w stosunku do runflatów. Są w miarę ciche. Co do wytrzymałości to nic nie napisze.
  8. a propos nie działania, po zmiania siłowników i odginaniu klapy nie zbiera fal FM, podejrzewam naderwanie jakiegoś kabelka w spojlerze, jestem na 99% pewien, że odginanie klapy jest związane z tym problemem...
  9. Witam, myślę, że warto abym się podzielił swoimi doświadczeniami z instalacją, mam kabel niebieski K+DCAN, zainstalowałem std tools oraz INPE z Ediabasem itd., potrzebne mi to było do zarejestrowania akumulatora, po tym stwierdziłem, że czas pobawić się innymi programami i trafiło na rheingolda, pobrałem i wypakowałem folder, przy instalacji standardowo z kluczami i wpisana 1 i chodzi. Pobierałem wersję 3.51 od bartolini91 Kolejny krok przestawienie na com9 i to był błąd, po wcześniej ustawionym com1 chodzi, na razie tylko tyle, w najbliższym czasie zabieram się za ograniczenie EGR i wyczyszczenie całego dolotu. Gdyby komuś nie chciało się połączyć bo nie może wykryć VIN to warto przed kolejnymi pracami i ustawieniami zmienić na com1. Mam nadzieje ze pomogłem.
  10. A więc FEBI 470N założone i działają b fajnie. Montaż samemu nie był najłatwiejszy, są maksymalnie długie i trzeba przy max. otwartej klapie jeszcze dodatkowo się nagimnastykować.
  11. ja dziś zamówiłem febi, 142zł za komplet to nie tragedia, skoro klape otwieram przynajmniej raz dziennie nie ma sensu kupowac czegos za 30zł i wiecznie się denerwować
  12. W moim e91 M57 występował dźwięk rezonującego plastiku lub dziurawego wydechu, po oględzinach wydechu i osłon okazało się, że tylna część osłony powoduje halas przy 800 do 1500 obr. po jej zdemontowaniu cisza, silnika nie słychac bardziej w środku.
  13. Ja 170 to max escortem 1.8 diesel jechałem a spokojnie moim tedesem 170 na 205/60 jeszcze trochę więcej pojdzie Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.