Skocz do zawartości

lapka666

Zarejestrowani
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 08' M57T2D25
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia lapka666

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Auto naprawione... Okazał się banał i miałem dobry trop... Czujniki a dokładnie mój mechanik dał do montażu wahacze (wymieniane były jego tuleje) nowemu pracownikowi :evil: A ten debil ustawił zgięcie cięgienka do wewnątrz auta a nie na zewnątrz przez co czujnik w ogóle nie pracował. Zdjęcie jest błędnie zamontowanego czujnika. Najgorsze, że z 3 razy go demontowałem i o tym nie pomyślałem. Serwis walczył cały dzień, podmieniali czujniki na 6 innych sztuk, regulowali kompem i nic, dopiero na koniec dnia zobaczyli, że czujniki są źle zamontowane. 3tyg bez auta i 500zł za diagnostykę serwisu przez durnego mechanika... Najlepsze, że teoretycznie nawet nie musiałem robić kompresora (choć jego stan oceniono na stan agonalny) bo auto opadło przez niepoprawny montaż czujników.
  2. Sprawdziłem już dużo. Podmieniłem EHC i nic. Zostały czujniki. Sprawdziłem metodą wg filmu: Prawy zero reakcji a lewy reaguje jak na filmie. Czyli czujnik. Podmieniłem na dwa używane ori ale dalej [BAD]... Czyli wiązka... Na to już mi sił zabrakło. Muszę zerknąć w TIS i zobaczyć gdzie idą te kable. Pewnie do EHC ale muszę sprawdzić, w które piny dokładnie. EDIT: 1) Sprawdziłem wiązkę wg: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525d-tou_200803/wiring-functional-info/chassis-suspension/springing-damping/air-suspension/sensor-monitoring/riIHTez ale połączenia są okey. 2) Czujnik wg filmu: ale mój reaguje inaczej. Rezystancja się nie zmienia tylko napięcie gdy podłączę pod 5V i ruszam ramieniem to napięcie się płynnie zmienia. Nie mam już pomysłu... Jutro przyjdzie całkowicie nowy czujnik (nie używka) i zobaczę jak on się zachowuje. Jak nie pomoże to oddaję auto do mechanika. Tylko ciekawe czy znajdę kogoś od nivo.
  3. Dzięki. W TIS też zobaczyłem, że to 79 dla modułu EHC. Niestety sprawny. Dziś powinien przyjść moduł EHC, podmienię i zobaczę. Jak coś to zwrócę. Potem zostają tylko czujniki.
  4. Nr 52 sprawdziłem. Jakiś jeszcze za to odpowiada?
  5. Siema, mam już dość. Wyszedłem z pracy a moje E61 LCI 08' leżało na oponach. Auto się nie podniosło po odpaleniu a kompresor też się nie załączył wcale. Dwa dni wcześniej byłem na treningu i po ponad pół godziny przyszedł kumpel i powiedział mi, że kompresor mi pompuje. Kompresor był zawilgotniały i wysłałem go do regeneracji. Przekaźnik był całkowicie spalony wewnątrz. Kompresor przyjechał jak nowy. Dałem nowy filtr, przewód, przekaźnik i dalej zawieszenie się nie podnosi a kompresor nawet się nie załącza. Sprawdziłem napięcia i nie ma napięcia na wyjściu przekaźnika. Otwierałem i zamykałem klapę, usuwałem błędy. Nawet podłączyłem na krótko kompresor, zadziałał, zostawiłem go na 3min ale auto się nie podniosło. Już nie mam pomysłów. Czemu auto się nie podniosło po podłączeniu go na krótko? Jak sprawdzić moduł EHC? ISTA go wykrywa na zielono, błędów brak.
  6. Przyczyną była podpora i łącznik wału. Wcześniej było to beznadziejnie sprawdzone. Podpora była rozerwana.
  7. Dystans jest przelotowy ale z kołnierzem. Nic amatorskiego. Mimo wszystko zmieniam w weekend na przykręcany. Ale to nie to.
  8. Podpora i łącznik wału sprawdzone. Koła też. Ktoś ma jakieś pomysły?
  9. Felgi to Styling 121 10j 19" na 25mm dystansie.
  10. Siema, gdy ruszam i dodam ostrzej gazu to mam z tyłu wibracje (jakbym jechał po kocich garbach) gdy złapie prędkość ok 60km/h. Potem ustaje. Nie mniej, nie więcej, ok 60km/h i trwa to chwilę (max 3-4sek). BMW E61 LCI 525d 08' AUTOMAT. Co tak wali? Byłem na przeglądzie akurat i wszystko jest dobrze. Jak jadę wolno to nie ma tego efektu. Dopiero gdy dynamicznie przyspieszam. Most...?
  11. Muszę dostać się do tych silniczków. Powiedzcie proszę jak rozebrać boczki i prowadnice. Nie mam na to pomysłu.
  12. Czy żeby dostać się do rewizji trzeba dużo rozebrać?
  13. Odgrzeję pytanie bo ukradli mi obudowę lusterka i wkład. Czy mając lci podejdzie mi obudowa i wkład z pre-lci?
  14. A rozbierałeś to może? Jak się dostać do tych silniczków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.