Skocz do zawartości

luk1685047081

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia luk1685047081

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. wznowie temat by nie zakladać nowego wiele się zmieniło w oświetleniu , ja natomiast potrzebuje d2s do e60 rocznik 04 , jedna już kiedyś wymieniałem ( różniły się niestety barwą , nieznacznie ale zawsze) , tym razem chciałbym wymienić dwie i tu pytanie jakiej firmy osram czy philipsa i jaka temp. barwy wybrać 4300K ( która zapewne była w orginale) czy 5000K.
  2. JAK TARCZE TO TYLKO ORGINAŁY lub BOSCHA inne to badziewie Klocki odgrywaja już mniejszą rolę. Ja tarcze te ze sredniej półki wywaliłem po dwóch tygodniach i już nie skąpie , bo przez to dwa razy się płaci .
  3. w poniedziałek jade do "speccjalisty" ale co jeszcze zauważyłem to to ze bieg z "P" mogę bez wciskania hamulca włączyć R i to ze jak pozostaje auto na P to swieci się wsteczne światło ! to tyle Może ktoś by coś jeszcze ale bardziej kontruktywnego napisał? Dzieki z góry!!
  4. próbowałem przelączać nawet po pi.... dostał :) ale nic nie pomogło
  5. Witam A więc tak silnik 3D 04r skrzynia automat i brak mozliwości wyjecia kluczyka na pozycji "P" bieg normalnie wchodzi na "parking" , w czasie jazdy normalnie przełączane są biegi , komputer pokładowy wyświetla : "Position P not engaged. Vehicle may roll away". Co zauważyłem to jedynie to że kontrolka przy dźwigni biegów zapala się przy każdym położeniu D,N,R ale NIE ZAPALA SIĘ W POZYCJI "P". Samochodu nie można uruchomić w pozycji "P" tylko "N"
  6. mam takie pytanie: -czy przy pękniętym kolektorze oraz lub czy przy uszkodzonym wtrysku były by błędy w idrive czy też na kompie?? Pytam bo mam wrażenie jakby któryś wtrysk przelewał lub coś w tym stylu a nic nie wyskakuje
  7. tak czy siak i tak kolektor do wymiany a poza tym to aż wstyd jeździć że tak kopci , może paliwo na tej gdańskiej 7 mają trefne ?? . Akurat po urlopie mało jeżdże więc została mieszanina nestei shella, wypale to bo statoil nie robił problemów.
  8. jednak ktoś napisał i to w rzeczy samej kłamał że się nie da wymienić. żeby mata była cała to stronić od naciskania łokciem, pięścią w jednym miejscu na fotel np.przy sprzątaniu itp.
  9. Byłem u mechaniora i na kompie wyszło błąd przepływki , została wymieniona ale dalej kopci . Teraz po diagnozie został do wymiany kolektor (częsty przypadek z tego co wiem) i moje pytanie czy to on może być przyczyną wzmożonego kopcenia?
  10. mata grzejna to nie mata zajetości pasażera i ją samą mozna wymieniać
  11. zatankowałem z "musu" na NESTE ale po tym na Shelu i było to samo , a non stop jade na Statoilu. Jak ruszam czy przyspieszam to to wygląda tak jakby silnik nie przepalał paliwa w 100% tylko w części a reszta idzie w rure.
  12. raczej nie ma DPF ale nie jestem pewien, ryry idą w dół . Na kompie w aucie jest do tego jakaś kontrolka ?? a jak jest to jak powinna wygladać ?
  13. hmmm , narazie czekam bo mechanik się opala , w poniedzialek podłączy kompa to moze coś pokarze
  14. witam Podczas powrotu z wakacji zauważyłem że moje E60 3D 2004 r 170 kkm zaczyna "kopcić" z tyłu. Kolor spalin- "zwykły", ale jak przyspieszam to tak jak za 50 letnim jelczem bym jechał , poprostu duża gęstość spalin. Spalanie również wzrosło o około 1-1,5 litra. Przy jeździe bez przyspieszania nic szczególnego nie zuważylem. Przyspieszenie i moc w normie, nie chciałem go specjalnie nadużywać bo tak jak piszę jak mocniej depnę to wstyd zostawić taką zasłonę dymną za sobą. Komp w samochodzie nic nie sygnalizuje. Może ktoś z kolegów przybliżyć co to moze być??
  15. przestaw przycisk sterowania -lewe-prawe na pozycję "lewe" bo gdy jest na pozycji "prawe" lusterko nie pochyli się.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.