Skocz do zawartości

scorpion

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sufczyn k/o Tarnowa

Osiągnięcia scorpion

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. OK... :) poprostu gdzieś słyszałem widać mylne informacje że uklad chłodzenie w BMW nie powinien byc zalewany wodą, gdyż to ma negatywne skutki dla chłodnicy... Ale to widać mocno przesadzone informacje. Dzieki za odp... będe spał spokojnie :)
  2. Witam ! Panowie mam pytanie, układ z uwagi na wyciek płynu z pękniętego węża użytkowany był na wodzie, gdyż szkoda mi było dolewać płynu zalałem go więc wodą i jakiś czas jeździłem. Teraz po naprawie wycieków chcę zalać go płynem i tu jest pytanie czy zrobić to jakim kolwiek płynem do chłodnic, czy też zastosowac jakis specyjalny płyn który po wodzie trzeba by zalać. Czy to wogóle stanowi jakiś problem czy zbytnio sie nie przejmowac i poprostu spuścic wodę i zalać nowy płyn ???...... A tak na marginesie to myślę że t a woda nie wpłynęła znaczocą negatywnie na silnik i resztę układu chłodzenia ??
  3. Właśnie jak jest z tym silniczkiem krokowym EML ???? Czy jego wyjęcie i wyczyszczenie to jakiś duzy problem ??? Czy też nie ma się czego obawiać i można to samemu zrobić.
  4. JASNY GWINT !!! silnik 2,0 tyle potrafi Ci zeżreć na trasie ???????? A ja już nawet nie mówie o tej ilości co piszesz po mieście bo to już jest całkiem nienormalne. Bierz szybko betę do dobrego warsztatu i szukaj przyczyny.
  5. rews do Katowic, trochę daleko :) ale jak nic w pobliżu nie znajdę uczciwego to nawet tam można jechać, tym bardziej że Katowice trochę znam bo kiedyś tam spędziłem trochę czasu w życiu...... Jak możesz to podaj jakieś namiary na ten warsztat i kontakt maila, telefon itp. Daj to na PW albo tu na forum, z góry THX
  6. Dzięki _Kai_ za informacje. A te dwa reduktory, to w związku z mocą silnika, czy tak jakoś muszą być dwa ?? W takim razie muszę szukać blisko siebie dobrego warsztatu. Co prawda znalazłem juz nawet mozliwość zamontowanie DIEGO w cenie 3770 PLN w Krakowie, ale pytanie jacy mechanicy tam są. Kwota 4000 PLN obecnie DIEGO raczej bez problemowo można założyć, mimo wszystko wpierw trzeba mieć pewność co do gaziarzy a potem ważna jest cena.
  7. No to ja już niechcę nikomu oddawać samochodu............ Kurde gdyby można było sobie samemu zamontować i zarejestrować LPG to normalnie sam bym to lepiej zrobił niż te wielkie warsztaty :duh: No bo jak tu zaufać takim jak ja mu sto razy powtarzam że mam e32 z silnikiem M30b35 a on taki uśmiechnięty przerywa mi rozmowe i patrząc na mnie wesołym wzrokiem mówi mi ct: " A to mogą być problemy, bo tam jest plastikowy kolektor dolotowy i nie sekwencyjny wtrysk benzyny " i z takim samym uśmiechem czeka na moją reakcje. O Boże Boże niech szlak weźmie tych, kto dał im zezwolanie na montowanie LPG i wogóle zezwolenie na działalność w branży samochodowej. niech ktoś mi poleci 100% warsztat w okolicach KRAKÓW - TARNÓW najlepiej na instalacje DIEGO (sekwencja) bo jak słyszę to nie jest zła a w miarę tania, i niech jeszcze ktoś co ma DIEGO w takim silniku M30 3,5l wyrazi swoją opinie na temat tej instalacji, czy sa jakieś problemy czy nie ma żadnych przy montażu tego LPG w tym silniku. ................. Czyli jeżeli w tym E32 z M30b35 wtrysk benzyny nie jest sekwencyjny to w takim razie jest półsekwencja czy jak to określić ????? Dlaczego więc idiota gazownik powiedział mi że nie da sie tam założć sekwencyjnego wtrysku LPG np. DiEGO ????
  8. Właśnie że nie ;( Kurde znudziło mnie szukanie przyczyny. Obecnie zmostkowałem przewód masowy dolnego silnika z górnym i caly czas dzialaja obie pompki. Narazie tak pozostawiłem, gdybym był w posiadaniu dobrego schematu i wiedział gdzie dokładnie biegnie przewód masowy gornego silnika, czy do ktoregoś przekaźnika czy do jakiegoś włącznika czasowgo, to problem byłby do rozwiązania. Ale gonić ręcznie po wiązce przewodów, to szans nie ma, bo sam wiesz jak to jest :doh: Ale jak bede mial więcej czasu wolnego to napewno znowu coś dalej będe próbował, a narazie zbieram wszelkie info na ten temat.
  9. Witam !!! Czy ktoś może jednoznacznie powiedzieć czy E32 1989r. z silnkiem M30 3,5l ma na 100% plastikowy kolektor doloowy ??? Czy wtedy już montowali plastikowe kolektory ??? Jak to rozpoznać. I drugie pytanie, słyszałem taką informacje że wtryski paliwa w tym samochodzie z tym silnikiem M30 nie są sekwencyjne tylko jakoś 2 razy po 3 nie bardzo to rozumiem, to by była jakaś półsekwencja ?? i że w związku z tym instalacje LPG sekwncyjne mogą nie działać poprawnie ....... Czy to możliwe ??? Bardzo proszę o wasze opinie.
  10. Czy takie jak gdyby buczenie pod maską, to normalne po przekręceniu stacyjki w pozcji 2 tuż przed zapłonem ??? To buczenie dochodzi z silnika krokowego EML i nie wiem czy to jest normalne czy też powinna byc pod maską totalna cisza. Beetka jeżdzi normalnie nie mam jakis problemów z EML, a jak jest u was przy 735iL M30 ???
  11. A co to takie polecanie warsztatów, jak widzę żę i sami ich właściciele się tu polecają :duh: Przecież to ma nam służyć użytkownikom BMW i to mają być nasze opinie a nie darmowa reklama ich właścicieli. Jak ja mam teraz wieżyć pozostałym polecanym jak już jestem pewien że pare jest którzy się tu sami polecili :twisted2: :twisted2: A widział ktoś mechanika który się sam nie poleca :clap: dzięki za taką żetelność.
  12. Witam !! Czy ktoś może polecić, bądź nie warsztat w Krakowie Wola Duchacka ul.Beskidzka AUTO-GAZ ??? Oczywiście chodzi mi o LPG dokładnie sekwencyjna instalacja do 735iL E32
  13. Pytanie do Slamaker Jeżeli znalazłeś przyczynę to czemu sie nie pochwalisz na łamach forum ?? Przecież my tu wszyscy szukamy przyczyny właśnie, no a potem pomyślimy jak temu zaradzić :dance: alcapone Czy to co piszesz to domysły, czy też jestes tego pewien ??? Jakie wobec tego napiecie powinno wędrować po tych przewodach do spryskiwaczy ??? To co piszesz to faktycznie ma sens, ale znasz moze wiecej szczegułów tego. Ja mierząc miernikiem nie zauważyłem aby po tych przewodasz biegło jakiekolwiek napiecie, a jeżeli już to tak minimalne że nie było by w stanie nic zasilić. Być moze muszą być spełnione jeszce jakieś dodatkowe warunki aby nastąpiło podgrzewanie tych spryskiwaczy, może czujnik temperatury zewnetrznej z tym współpracuje ??...... Tak wogóle to jakoś nienormalnie są zasilane te pompki spryskiwaczy. Dolny silnik dostaje sterowanie z przekażnika w skrzynce bezpieczników, słychać wyrażnie gdy załącza się przy intensywnym jak i zwykłym spryskiwaniu. Przekażnik przy intensywnym spryskiwanu, jest zwierany na kilka sekund przez jakiś włącznik czasowy i wówczas silnik dolny dostaje mase poprzez ten przekaźnik. Zasilanie "+" silnik ma cały czas. Problem jest jednak u mnie z silnikiem górnym który powinien działać tylko przy intensywnym spryskiwaniu. minus na jednym z przewodów pojawia się tam tylko na ułamek sekunndy, bardzo króciutko w chwili gdy wciśniemy intensywne spryskiwanie. Jednak dziwnym jest fakt że gdy założe wtyczkę zasilania na ten górny silnik to wówczas wogóle nie działa funkcja spriskiwania intensywnego, w jakis sposób jest ona wtedy odłączana, ale dlaczego ???? Jak tylko zdejmę wtyczkę z górnego silnika to intensywne spryskiwanie ponownie działa ale oczywiście wówczas tylko sam dolny silnik bierze w tym udział. Gdy założę wtyczkę dolnego silnika na górny bo pasują :) to wówczas górny silnik też działa bez problemów i przy normalnym i przy intensywny spryskiwaniu, ewidętnie więc jest jakaś przyczyna w zasilaniu górnego silnika. Cy ktoś wie który przekażnik dokładnie steruje silnikiem górnego zbiornika, do jakiego złącza dokładnie biegnie jego masowy przewód tego silnika bo w skrzynce jakoś nie znalazłem odpowiedzialnego za to przekaźnika a schematu niestety nie mam BMW 735 iL a te z rosyjskiej strony to wielka kicha a nie schematy :(
  14. Witam ! Mam z goła proste pytanie i jak sie domyślam, odpowiedzi będą różne :twisted2: Czy opłaca sie montować do Beeti z 89r 735iL M30 na automacie, przejechane 320 tyś km instalacje gazową IV generacji, czy lepiej dać sobie spokuj i zamontować coś tańszego lub wogóle.......... Co plecicie Panowie :) ???????? _____ Jaki polecacie dobry i sprawdzony w 100% warsztat z gazownikami w małopolsce, okolice Tarnowa ..........?
  15. A czy może ktoś z was wie, do czego służą te przewody, podpięte do spryskiwaczy przy e32 ?? Czy one w jakis sposób nie mają bezpośredniego wpływu na działanie tych pompek w zbiornikach ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.