Skocz do zawartości

Majes86

Zarejestrowani
  • Postów

    288
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 325d m-pakiet
  • Lokalizacja
    Mazowieckie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majes86

  1. Witam, jakie rabaty można obecnie uzyskać na BMW G20 M340i?
  2. Mam w swoim aucie zmienny sportowy układ kierowniczy. Po wymianie zestawu naprawczego maglownicy kierownica chodzi dużo ciężej niż przed. Obecnie na trybie comfort jest tak jak przed wymianą było na trybie sport. Ułoży się? Czy coś jest źle złożone? Z plusów to stuki ustały i auto się pewniej prowadzi.
  3. Czy może ktoś wysłać instrukcję wymiany? Ta za drugiej strony postu nie działa. Najbardziej chodzi mi o momenty dokręcenia. Czy ktoś w ostatnim czasie wymieniał i wie jaki koszt w ASO BMW?
  4. A czy może ktoś z forum zajmuje się sprzedażą? W grę wchodzą okolice Warszawy lub Łodzi. Interesuje mnie M340xi w sedanie. Orientuje się ktoś dlaczego w konfiguracji nie ma koloru nardo grey? Jaki w tym momencie jest czas oczekiwania?
  5. Jaki udało się największy rabat otrzymać przy M340i? Czy okolice 20% są możliwe?
  6. 32 10 6 891 974 - czy ten zestaw naprawczy jest nadal dostępny? Nigdzie go nie mogę znaleźć
  7. Dzięki Yarwa za pomoc. A czy zestaw naprawczy będzie pasował do mojej maglownicy? Zestaw naprawczy el.docisk.EPS 32 10 6 891 974
  8. Dotknął mnie problem opisywany na forum. Mam w wyposażeniu opcję: S2VLA Zmienny sportowy układ kierowniczy Czy ten zestaw naprawczy będzie pasował? Mam delikatne stuki z zawieszenia przy minimalnie nierównej drodze i do tego czasami taki jakby mocniejszy zgrzyt z prawego przedniego koła. Dodatkowo czuć delikatny luz na kierownicy jak się szybko rusza na boki. Czy ten zestaw niweluje wszystkie te skutki?
  9. Czy ta akcja serwisowa trwa nadal? Czy dotyczy ona też serii F36?
  10. Jakie masz tarcze do tych klocków? Jak z pyleniem i piszczeniem?
  11. BMW F36 435d xDrive 313KM. Hamulce z zaciskami M. Tarcze z przodu 370x30mm, a z tyłu 345x24mm. Co wybrać? Chcę wymienić komplet przód i tył. - tarcze nacinane i nawiercane OEM + klocki Hawk HPS 5.0 - tarcze nacinane i nawiercane OEM + klocki OEM - tarcze DBA T3 + klocki Hawk HPS 5.0 - tarcze Hamulcowe Dark Performance Composite Ultra + klocki Hawk HPS 5.0
  12. A jak z pyleniem i głośnością? Pomalowałem właśnie felgi na czarny połysk, więc mile widziane byłoby mniejsze pylenie. Czy po czasie nie pojawiło się piszczenie? Zastanawiam się nad takimi opcjami: - tarcze nacinane i nawiercane OEM + klocki Hawk HPS 5.0 - tarcze nacinane i nawiercane OEM + klocki OEM - tarcze DBA T3 + klocki Hawk HPS 5.0 - tarcze Hamulcowe Dark Performance Composite Ultra + klocki Hawk HPS 5.0 Która z opcji będzie najlepsza? Proszę o pomoc.
  13. jeśli chodzi o nowe elementy bmw to bardzo słabe masz te rabaty. a nie wolisz przodu sobie założyć z m4 w sumie i tyłu tez?? jak chcesz zapraszam po adaptery :) Jakie adpatery? Jaka cena?
  14. http://www.auto-turbiak.pl/zbieznosc-kol-geometria Czy to taki Hunter?
  15. Chciałbym ustawić zbieżność w swoim aucie przed założeniem nowych opon. Czy polecacie jechać do aso BMW, czy może geometria 3d z obciążeniem? Jakieś polecane miejsca w okolicy Włocławka, Kutna, Łodzi, Warszawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.