Skocz do zawartości

hospes

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    gogolewo

Osiągnięcia hospes

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Co do wkładania półosi w wieloklin , nie trzeba żadnego ,,wciagacza'' jest jedna zasada wieloklin ma byś wyczyszczony na lustro ! i nasmarowany to wejdzie wciskając ręką , robiłem to wielokrotnie , gniazdo też musi byś wyczyszczone
  2. Pojezdziłem troche i poszło :roll: Poj****ne to :lol:
  3. Lipa , na filmiku nie ma auta na podnośniku na czerwono on kasuje inspekcje czasową , ja mam błąd 5F13 który odczytuje jako uszkodzony (fizycznie) czujnik klocków i nie są się tego błędu usunąć .
  4. No i lipa 160 zł w błoto :) założyłem oryginał nadal nie da się zresetować :/ jakieś pomysły ?
  5. Troche loteria , Jak był wymieniany olej na bieżąco i latał na odpowiedniej mieszance stechiometrycznej na tym LPG i licznik nie kręcony :) to jest szansa że jeszcze pojezdzi , jak było inaczej to...
  6. Zamówiłem oryginał co by się nie zastanawiać że coś nie gra , założe zobaczymy
  7. Ok wymienie ale, czy to nie dziwne że przed kasowaniem nie był do wymiany ? sam się zepsuł ? :) nie jest nawet brudny ;) bo klocki wymieniałem z czujnikiem niedawno .
  8. Siema , zbliżał mi się termik kontroli okładzin z tyłu (okładziny prawie nowe z czujnikiem) a że nie lubię jak mi coś na desce świeci próbowałem zresetować interwał z poziomu licznika tylko że zamiast zresetować wartość , poszło na -25000 i lipa świeci teraz czerwony wykrzyknik i na czerwono podnośnik z autem, podłączyłem ISTE jest błąd 5F13 zużycie klocków hamulcowych tylnej osi :evil: . Próbowałem resetować wielokrotnie i lipa dla testu zresetowałem przód i poszedł bez problemu . Dobija mnie ten czerwony wykrzyknik na desce , macie jakieś pomysły ?
  9. A to nie jest tak że LambdA Integrator to STFT A Korekta Addytywna to korekta typu LTFT tylko przy niskim obciążeniu ? Korekta Multiplikatywna tez typu LTFT przy wysokim obciążeniu ? Sterownik łączy ale tylko INPA i ISTA i to jak zwolnię szybkość transmisji na porcie COM1 Nie łączą programy typu Torque pro i inne na ELM czy nawet komputer STAG od lpg bo ma podejście pod OBD na pinie nr 7 Tak wiem gaz to zło :)
  10. Czy bramka ZGW to to samo co modół gataway lub modół KGM ?
  11. Czyli nie ma możliwości żeby podpiąć się bezpośrednio pod pinout przy ECU do lini K chciłbym wyeliminować ewentualne zakłucenia na tej lini , i czy jeżeli się da to który pin ?
  12. Pytam bo nie mogę się połączyć przez obd z programem stag qmax plus obd podlutowany jestem pod pin nr 7 zgodnie ze schematem stag i lipa, ogólnie łączy się tylko ISTA + i bimmer tools , tylko w żadnych z tych programów nie mam podglądu na korekty STFT i LTFT potrzebuję podgląd do nich przy strojeniu lpg . Gdzieś czytałem że tylko jedno urządzenie może iść przez tą linię , w programie bimmer tools mam coś takiego jak : Korekta addytywna mieszanki bank 1 i 2 Korekta multiplikatywna mieszanki bank 1 i 2 Czy te korekty to STFT i LTFT tylko pod inną nazwą w BMW ?
  13. Cześć wszystkim , pytanie czy linia K z pinu nr 7 w gniezdzie OBD leci bezpośrednio do ECU ? czy po drodze jest gdzieś jeszcze wpięta ? , mowa o fabrycznej instalacji .
  14. Ogarniam uszczelniacze w tym silniku ,cena samej robocizny 2500 , 1500 zł jak kolega pisze to w tym silniku prawie darmo :)
  15. Ok , a powiedzcie proszę jaki to ma negatywny wpływ na auto ? z tym że nie dopala wtórnie to wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.