Skocz do zawartości

tryb21

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 05
  • Lokalizacja
    Hanulin
  • Zawód
    Sprzedawca

Osiągnięcia tryb21

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. witam, nie zakładam nowego tematu bo mam te same błedy Problem w tym ze dokładałem maks opcje lusterek zewnetrznych na fotochrom , składane elektrycznie i zmieniałem lusterko wewnetrzne na fotochrom . Zmieniłem opcje wyposazenia za pomoca programo zeko dopisałem $430 $431 i zakodowałem moduły pustym plikiem . Problem jest ze ten fotochrom nie działa mi . Mam nastepujące błedy : ECU: ZKE3_GM1 JobStatus: OKAY Variant: ZKE3_GM1 ------------------------------------------------------------- RESULT: 4 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 166 mirror BT, potentiometer vertical or cable Error frequency : 1 Static error ------------------------------------------------------------- 164 mirror FT, potentiometer vertical or cable Error frequency : 1 Static error ------------------------------------------------------------- 167 mirror BT, potentiometer horizontal or cable Error frequency : 1 Static error ------------------------------------------------------------- 165 mirror FT, potentiometer horizontal or cable Error frequency : 1 Static error Zastanawiam sie czy te bledy dotycza fotochromów w lusterkach bocznych , może ktoś mi sprzedał zepsute wkłady i dlatego nie działaja ?
  2. Witam, Mam ten sam problem motocykl BMW 1200RT 2014 , ista D działa poprawnie a ISTA P po zczytaniu nr vinu wyskakuje info : Brak łącznosci z DME ( podlaczony pojazd nie jest mozliwy do programowania i dlatego nie moze byc obslugiwany za pomoca ISTA P . Jakie jest rozwiazanie tego problemu ? Din76 pisal zeby kupić orginalny kabel redukcja z okraglego gniazda motocyklowego na OBD ale czy to zalatwi problem ? Czy ktoś to sprawdzał ? Ewentualnie jest jakiś inny sposob kodowania programowania doposażania nowszych modeli motocykli BMW tak jak np ESYS dla serii F G ??
  3. Witam, Mam problem z znajomego E60 530D 2004R w silniku nie da sie skasować dwoch błedów . Sprawdziłem FA nie ma w nim zapisanych modułow od aktywnego układu kierowniczego jak i Dynamic Drive i tak samo wg vinu nie miało to auto nigdy w wyposazeniu tych opcji . Błędy notuje w DDE EGS i DSC . W DDE ktoś wgrywał mocniejsza mape nie wiem jak to robili czy na podstawie orginalnej mapy czy tez gotowiec ale tak sobie mysle ze gdyby to był gotowiec pochodzacy z auta ktore mialo to na wyposazeniu to były by kody FA i nalezało by je usunać a tutaj zczytuje FA i nie ma nic odnosnie Dynamic drive czy active steering czy ktoś wie co może być problemem ?? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I drugi temat takze ciekawy w innej E61 530D 2006 widnieja błedy w silniku : Z tego co znalazłem w opisach to bład klapy wydechu , lecz jest to 530D ktore nie miały przepustnicy na tłumiku koncowym miały to tylko 535D ktory był elektrozaworek w lewym tylnym boku ale w 530D tego nie ma i dlaczego ten bład tam widnieje to tez dla mnie jest zagadka :(( Dodatkowo ma bład czujnika poziomu oleju w silniku - wymieniony na nowy HELLA i bład dalej widnieje , podejrzewam tutaj czy coś z wiazka nie pierdzieli tematu . Klimatyzacja : nurtuje mnie ten pierwszy błąd E714 ( brak komunikacji z modułem PM ?? ) Z góry dziekuje może ktoś coś pomoże :idea:
  4. Nikt nie rozwiazał tego tematu bo mam podobny temat u klienta 530D 2006R zwykła klima E714 Bootshaft CAN dodatkowo bład 9C7A zaworu prawego , zawory wymieniane na inne i bład dalej widnieje ?
  5. W żołtej kośći( instalacja samochodu ) brakowało 3 pinów i to był ten ból ( dwa piny to zasilanie plus i minus a trzeci pin sterowanie z przelacznika SZM w desce ) w komfortach jest jeszcze kilka przewodów więcej . Oczywiście NCS zakodowanie odpowiednio wyposażenia FA do CAS I LMA i pózniej pusty plik MAN - moduły: FAS BFS i SZM .
  6. Cześć ! Zachciało mi sie zmienić fotele w E61 z 2005.04 z zwykłych siedzen ( podgrzewane sterowane w pelni elektryczne z pamiecia z 2005.04 ) na fotele SPORTY ( podgrzewane sterowane w pelni elektryczne z pamiecia z 2003 roku dodatkowo ma wysuwany element na nogi (kolana ) . Myslałem ze wystarczy uruchomić ISTA P i z aktualizować moduły siedzen SMFA i SMBF ale ista nie daje rady widzi na czerwono te moduły ze sa wymienione i chce zrobić wymiane ale nie wykonuje tego co chwile wyskakuje okno replacment i gdy zaznaczam chwile popracuje i z powrotem to samo . Wiec poszedlem krok dalej Inpa z czytałem z modułów IDENT nr 6927275 odpaliłem WINKFP ( comfort mode - Enter ZUSB - wpisałem ten numer 6927275 odnalazł ze nie ma nowszego ale wpisałem mu nr VIN mojego pojazdu - DONE - PROGRAM i zrobiłem tak dla fotela kierowcy i pasazera zaprogramował mam nadzieje nr vin mojego pojazdu bo operacja zakonczyła sie poprawnie . Nastepnie odpaliłem NCS weszłem w moduły FAS I BFS bo tak w ncs sie nazywaja moduły siedzen i przekodowałem pustym plikem MAN . Nastepnie odpaliłem ponownie ISTA P z mysla ze teraz sobie poradzi jak widzi moj vin ale niestety sytuacja sie powtarza chce zrobić replacement ale nie potrafi . Fotele nie reaguja na regulacje , INPA idzie je ustawiać ale z przycisków nie ma wogole zadnej reakcji , podgrzewanie działa . Zastanawia mnie fakt ze w moich fotelach zwykłych miałem 6 pinów wykorzystanych w kostce od regulacji fotela a w nowych fotelach mimo iz dodatkowo ma wysuwany element na kolana ma tylko 3 piny aktywne . Tak sie zastanawiam przeciez to jest skonfigurawane z modułem ktory w tym fotelu był wiec powinno to działać .Zasilanie do modułu( kostki z podłogi ktore sa w aucie ) jest tak samo jak w moich starych fotelach bo dostałem kostki wraz z nowymi fotelami jest tyle samo pinów aktywnych i te same kolory przewodów . Rece mi dzisaij opadły spedziłem w aucie z 6 godzin z komputerem na kolanach i dupaaaaa .. Kto pomoże ????? :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
  7. Witam, Ciagle pracuja nad swoja M3 S50B32 bo coś nie tak jest z składem mieszanki zrobiłem zdjecia z live data pierwsze zdjecie ANALOG values 1 z przekroczona wartością powietrza za krokowym ( silnik nagrzany , do takich wartości udało sie zejść na rozgrzanym , na zimnym silniku przekroczone wartosci było około 30 kg/h ) Drugie zdjecie nie rozumiem do końca co oznacza adaptation value add 2 tłumacząc na polski to adaptacja wartości dodanej 2 ale co to oznacza ? Wszystkie dane na tym zdjeciu sa do 1 albo do 2 co to oznacza 1 ( pierwsze 3 cylindry ) 2 ( reszta cylindrow ) czy inaczej ? Wartosci na rozrzanym silniku ( gdy zgasze silnik i odpale wartosci ustawiaja sie na 0 , delikatnie przegazuje z dwa trzy razy to adaptation valeu add 2 robi sie albo na duzym plusie albo na minusie z wykrzyknikiem i ta wartości skaczą co jakiś czas to w prawo to lewo ... ) . Co zostało zrobione do tej pory wymienione : swiece NGK x6 , sondy BOSCH x2 , cewki BERU x6 , wszystkie przewody gumowe pod kolektorem ssacym nowe , przepustnice wymyte wymienione wszystkie uszczelki oringi itd . , przepływomierz wymyty ( robiłem podmiane na nowy tak samo wartosci przekroczone ) , pompa wody + termostat nowe , zawory wyregulowane , cisnienie sprezania ksiazkowe . Czy ktoś może przerabiał taki temat ze swoja M3 ? Albo chociaz co oznacza skakajaca wartosc adaptation valeu add 2 gdzie szukac problemu ? http://images65.fotosik.pl/986/90732eeb49671029med.jpg http://images63.fotosik.pl/984/7d53969266cdaaa5med.jpg film z pracy silnika.
  8. Mam sprawe chce wyregulować skład mieszanki na każdym cylindrze w DISIE opcja badania CO do której są potrzebne takie sondy wkręcane w kolektor wydechowy do gory przy głowicy 6 sztuk przychodzi . Te próbniki sa już niedostania w serwisie juz tego nie produkują ale może ktoś ma chciałby odsprzedać albo pożyczyć . http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e36/m3_s50_conver/10_special_tool/13__fuel_system_(s50)/1_swz__exhaust_gas_probes_(6)/ Na tym linku jest zdjecie o jakie probniki chodzi. W przepustnicach u gory sa takie zaslepki ( jak je wydłubiemy bedziemy musieli prawdopodobnie kupić nowe w ASO bo ponoć nienadawaja sie do niczego po wydłubaniu ) pod nimi sa sruby dławiace ktore regulują ilosc powietrza na poszczegolny cylinder , oczywiscie najpierw wymagana jest synchronizacja przepustnic na zderzakach aby wszystkie były na rownym poziomie . Moje wyniki w Disie badanie CO to : 1) 54us 2)-22US 3) 274US 4)180US 5)26us 6) -64US wg mnie takie rozbieznosci nie powinny być a mam już wszystko posprawdzane i powymieniane na nowe m.in swiece NGK , sondy obie nowe , wszystkie przewody gumowe do krokowego i odmy , podnisnienowe wszystkie oringi i uszczelki w kol. ssacym takze jedynie pozostaje ustawić to zapomocą tych srub dławiacych w przepustnicach. Na stacji kontroli pojazdów na dymomierzu wyniki na wolnych obrotach idealne a na 2.5 tys obrotow troche zbyt bogata mieszanka . Czy ktoś przerabiał ten temat ktory opisuje ? W disie tylko pisze ze rozbieznosci moga być na poziomie 0,5% +-0,2 . Czy ktos wie na jakich wartosciach powinienem bazować ?
  9. tylko wkłady Lemfordera sprawdzaja się sprzedajemy je od lat i nie ma zadnych problemow klienci zapominaja o wymianie tulej na wahaczach. Przykladowe ceny tulei 65 zł szt lub kpl z uszami mocujacymi 280zł kpl.( LEMFORDER)
  10. Szkoda ze nie napisałeś jak sobie poradziłeś dla innych potomnych ktorzy maja ten sam problem...
  11. Witajcie .. Zakupilem z3 roadster M52B23 i nie sklada sie dach po odpieciu klem dach ani niedrgnie przy naciskaniu przycisku probowalem takze na odpalonym silniku co to moze byc od czego zaczac sprawdzanie gdzie znajduja sie silniczki od dachu prosze o jakies informacje .
  12. Witam, Chcialbym prosic Was o podpowiedz gdzie sie udac do serwisu BMW na podpiecie do komputera e36 2.0 Vanos dobry i tanio ? Prosze o adres i nr telefonu jesli mozeciez ;)
  13. Witam, Mam zamiar kupic jakies zarowki xenony do swiatel mijania z allegro tylko tego jest tyle ze nie wiem co bedzie najlepsze i w dobrej cenie . prosze o pomoc
  14. Witam, Wlasnie kupilem do swojej e30 pelny bord w tej chwili mam zamontowany bord sredni z termometrem takze to juz mam wystarczy tylko aby ktos mi podal schemat pinow z licznika do kostki w boardzie . Bardzo prosze o pomoc. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.