Skocz do zawartości

slaw369

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slaw369

  • Urodziny 28.11.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1990 150km
  • Lokalizacja
    CZ-WA

Osiągnięcia slaw369

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Po dłuższej przerwie chciałbym wrócić do marki i znalazłem takie ogłoszenie;https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-328ci-lpg-oplacona-CID5-IDNICOw.html?reason=observed_ad Proszę o jakieś wskazówki czy warto,bo niewiem dlaczego, ale w padł mi w oko ten ezemplarz. Z góry dzięki i pozdrawiam
  2. W zmieniarkę się nigdy nie bawiłem ,ale przy próbie odtwarzania oryginalnego nagłośnienia hifi pomogła mi bardzo ta strona http://www.studio24.prv.pl/ Jak dobrze poszukasz to coś znajdziesz
  3. Możesz zakładać,tylko te Maxgeary coś drogawe. Chyba że poprawiła im się jakość. W podobnej cenie, to widziałem z dwa miesiące temu, gdzieś na necie Sachsa.
  4. Masz zawieszenie z tym kodem S226A sportowe dostosowanie podwozia.Też mam takie. W moim przypadku kupiłem zamiennik który żadnej regulacji nachylenia nie posiadał i chyba wogóle w zamiennikach nie występuje. Później byłem na geometrii i z nachyleniem nie było problemu. A sprężyny kupiłeś też zwykłe,bo te od S226A są bodajże 1,5 cm krótsze.
  5. Poszukuje oryginalnego softu sterownika M50B25 bez sondy i katalizatora. W kodach wyposażenia opisany jako S199A . Soft może być do każdego kompa 402,403,405, oprócz 400.
  6. Z tym kolankiem to badzo dobry pomysł,jeździłem z taką "miedzią" w czasie remontu elektrozaworów. A jeśli chodzi o uszczelki to korzystałem z wyrobów kolegi "siudema" z 7er i na razie dwa lata wieje zimne :)
  7. To pozostaje jeszcze tuleja wspornika drążka środkowego i jeszce łącznik przekładni z drążkiem środkowym tzw. "wąs". Mnie się kiedyś tam śruba poluzowała,tylko że wtedy chyba trochę stuka. Ewentualnie skręcić delikatnie samą przekładnię.
  8. Ja robię tak Odłączam kostkę elektrozaworów Włączam zapłon ustawiam max zimne , dotykam i słucham czy cykają elektrozawory jeśli tak, to 99% uszczelniacze gumki . Chociaż czasem niby cykają ale jakoś niemrawo,wtedy żeby sprawdzić na 100%, można podać napięcie i masę na elektrozawory z pominięciem elektroniki.I wtedy mamy pewność.
  9. To raczej działaj coś z amortyzatorami i sprężynami. 65 to już balony na 15,a co dopiero 70.
  10. I układ chłodzenia musisz mieć szczelny,nie możesz mieć żadnych wycieków. Jeśli masz odpowietrzony i szczelny układ z dobrą pompą wody,termostatem,wiskiem i korkiem chłodnicy i dalej się gotuje. To gorsza sprawa, uszczelka lub głowica.
  11. slaw369

    E34 m50b25 Dziwny problem

    Korus693 mógłbyś zdradzić jaką masz tą instalkę gazową.Bo jestem pod wrażeniem że tyle lat było wszystko ok. A jeszcze pytanko czy zimą nie miałeś problemu z jazdą na zimnym silniku,nie szarpał,przerywał?
  12. Wolne obroty nie masz za niskie. A reset kompa i jazdę na samej benzynie chyba próbowałeś?
  13. Spróbowałbym jeszcze podmienić listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia(100% sprawną)bo to może powodować że nie pracują wszystkie cylindry.Ale najlepiej to zacząć od uszczelki, i skompletowania sprawnego osprzętu.
  14. Teraz przynajmniej na 100% wiadomo, że masz niekompletny mechanizm pedału gazu.Bo samej śruby nie powinno tam być.Swoją drogą,to pasowałoby przejrzeć trochę dokumentacji technicznej, żeby nie mylić fabryki z domowymi sposobami
  15. Trochę ciężki temat,bo jak masz "rzeźbę" to nie wiadomo co jest wymienione a co nie(może wiązka przelutowana).Od tego wogóle trzeba zacząć posprawdzać na czym polegał swap.A najlepiej dowiedzieć się od poprzedniego właściciela. Poszukaj tematów z takim samym swapem ,moze cos rozjaśni.Ale patenty ze śrubą pod pedałem gazu dobrze nie wróżą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.