Skocz do zawartości

djsully99

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 318 TDS touring 99
  • Lokalizacja
    Nowa Sól

Osiągnięcia djsully99

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. ha dzięki bardzo. To działa !!! właśnie skasowałem inspekcja i oil service :) pozdro
  2. siemanko Jestem po przeszczepie full obc z zegarka analogowego wszystko śmiga aż miło. Jesli potrzebujecie rozpiski co z czym się je to dawać maile lub możecie pobrać moją małą rozpiskę którą sobie zrobiłem z linka poniżej Pozdrawiam http://chomikuj.pl/radlas1/bmw+e36
  3. siemanko miałem prawie identyczny problem a tez mam tedeeska i tez 318 problem był z egr'em sprawdz czy wezyk który idzie od egr'a do czujnika taki niebiesko czarny nie jest sparciały u mnie był ten problem tzn na 1,2,3 biegu lecial elegancku na 4 delikatnie przydławił tak przy 3 tysiacach a na 5 miał zapchany całkowicie układ paliwa. WYWAL DOLOT I SPRAWDZ CZY NIE MASZ POWYWALANYCH USZCZELEK pod nim ale obstawiał bym egr pozdrowionka a tak wogołe to jak ci się fruwa tym tadkiem ???? mi juz zaczyna brakowac :) hehehehe pozdrowioka
  4. djsully99

    318tds

    u mnie bylo dokladnie to samo typowy standart i jakos tak bez jaja to wygladalo zrobilem dokladnie jak skroczek1 przy okazji ze rozwalili mi buumke pod blokiem na szczescie policja ich zlapala wiec mozna bylo na odszkodowanie liczyc pojechalem kupilem calusienki mpakiecik plus nowe oczka z ringami nie to auto no a przy tym baaaaaaaaardzo przyzwoite spalanie
  5. djsully99

    318tds

    posidam dokładnie ten model czyli 318 tds w kombiaczku i powiem jedno :) JEST NAJBARDZIEJ OK wiadomo mocą nie zabija ale... kombiaczek - zawsze sie zapakuje pare wikeszych rzeczy jesli chodzi o moc to mozna wstawic jakis chip ja swojego lekko podrasowałem i jest STRASZNIE ZADOWOLONY WSADZILEM TROSZKE PIENIEDZY ALE W CALE NIE ŻAŁUJĘ POZDROWIONKA
  6. djsully99

    Drżenie przy hamowaniu

    witam miałem dokładnie to samo a mianwicie im delikatniej na hamulec tym gorzej kierownica telepało wymieniłem tarcze i klocki - nic nie pomoglo amortyzatory - nic nie pomoglo sworznie zaciski od hamulcow - koncowki drażków - nic nie pomogło okazało się że prawy drążek środkowy miał delikatny luz wymieniłem oba pojechałem na zbieżnośc - JAK RĘKĄ ODJĄŁ straciłem niepotrzebnie kupe pieniędzy no ale za to mam teraz pewność że mam wsio zrobione i nowe :) proponuję sprawdzić to u ciebie :) daj cynka czy pomogło pozdrowionka
  7. dzieki panowie za podpowiedzi problem rozwiazany calkiem przypadkowo okazalo sie ze wszystkiemu winny były tarcze problem znaleziony całkiem przypadkowo wymienilem 4 tarcze klocki i elementy zaciskow i wsio ok prawe kolo nie odbijalo plus poszlo podejrzenie ze moglem zmeczyc tarcze wpadajac w WIELKĄ WODĘ. DZIĘKI WIELKIE POZDRO
  8. siemanko mialoem dokladnie to samo walczyłem z tym napraaaaaaaaaaaaaaawde dlugo. wiec objaw byl taki jade sobie autkiem i wrazenie jakby niewidzialna reka delikatnie ciagnela kiere w prawo. wystarczyla naprawde delikatna koleinka i autem rzucało ze masakra. wiec zaczalem go robic. po kolei zbieznosc wywazanie kol nic nie pomoglo wsio w normie to lece dalej sworznie koncowki drazkow, same drazki rezulat dokladnie to samo lece dalej a wiec amory sprezyny plus (wazna sprawa tuleje przyprogowe tylnego wahacza) rezulat ten sam to se mysle załamka i pewnego dzionka pozyczyłem autko mojemu tacie przelecial sie jakies 300 km w jedna strone wrocil i mowi do mnie a czemu grzeja sie tobie tak sruby w prawym kole a ja na to co ????????? ale sprawdzialem faktycznie same sruby nie felgi wiec dawaj 4 tarczy klocki plus zestaw naprawczy zaciskow rezulat ??????? TO JEST TO okazalo sie ze nie do konca odbijal jeden z klockow z prawej strony ale tak naprawde delikatnie wymienilem i jak reka odjal bylem w szoku ze to pomoglo bo jedynie co by mi pozostalo do wymiany w zawieszce to tylko chyba uszelka od rury wydechowej wymienilem kompletnie wzystko i mialem juz dosc ladowanie siana w to auto bo wszystko wymienione. wiec mala podpowiedz moze poprostu sprawdz to pozdrawiam i powodzenia ah te betki tak bardzo je kochamy chociaz mamy z nimi tyle problemow hehehe pozdro
  9. oponki 205/50r16 tuleje progowe wymienione na ziomowkach to samo
  10. Panowie blagam o pomoc. chyba pada mi maglownica w betce mojej ale nie jestem pewny a mianowicie. wymienione jest wszystko co mozliwe wlacznie z amorami sworzniami koncowkami drazkow no wszystko doslownie wszystkie jednakze nie moge utrzymac samochodu w delikatnych nawet koleinkach powyzej 90 km/h czuc na kierownicy jakby delikatnie ciagnelo w jedna lub druga strone. i czy przy hamowaniu nawet delikatnym za drzenie kierownicy odpowiedzialna jest maglownica???? kola ok. tarcze ok wiem bo wymienialem na inne od kolesia u ktorego jest wsio spoko tzn kola tarcze wszystko nawet zaciski przerzucalismy zeby miec pewnosc. jesli to magiel jaki warsztat polecacie. bo wywalilem juz prawie 4 tysiaki na MEGA FACHOWCOW ktorzy nic nie pomogli ale chociaz wiem ze mam nowe podzespoly jednakze problem pozostal BLAGAM POMOZCIE JEZDZE BAAAAAAAAAARDZO duzo z moja 1,5 roczna coreczka. naprawde prosze o pomoc
  11. a moze jeszcze pytanko w sprawie tego szarpania podczas hamowania czy to roniez moze miec zwiazek wlasnie z luzem na maglownicy ????
  12. dzieki za sugestie koles ktory jest maniakiem wiekszym niz ja wlasnie rowniez mowil ze moze cos sie dziac z maglownica myslicie ze takie zestawik załatwił by sprawę ???? http://moto.allegro.pl/item663082515_zestaw_naprawczy_maglownicy_bmw_e36_e46.html prosze o podpowiedz
  13. a wiec zaczęło się do w ymiany amortyzatorów, sworzni wachacza, drazkow kierowniczych itd itd. poniewaz autko zaczelo mocno myszkowac po drodze. poczytalem u was na forum i wielu z was polecilo mi wymiane gum progowych w tylnym zawieszeniu. wiec zakupilem takowe pojechalem do mechanika a on powiedzial ze nie ma sprzetu aby wyciagnac je bo nie ma praski czy jakis innych pierdul ale wymieni mi wszystkie pozostale elementy wiec mowie mu spoko rob pan :) wymienil wszystko bo raczej wole widziec jesli ktos mi w aucie grzebie i sie zalamalem. wyjechalem uradowany nowym zawieszeniem a bumka jak fruwala tak fruwa po koleinach. polecialem na zbieznosc ustawili tak jak powinno byc i lipa auto dalej fruwa mam oponki 205/50/ r16 i pytanie czy to mozliwe aby te gumy az tak bardzo odpowiadaly za stabilnosc auta na koleinach ???? ale to nie wszystko zauwazylem ze kieownica gdy jade idealnie prosto jest lekko skrecona w lewa strone oczywiscie gdy chce ja wyprostowac auto skreca w prawa strone czy ten mega mechanior mogl zle zgrac przekladnie montujac nowe koncowki drazka ??????? i jeszcze jeden rebus lecialem wczoraj prawie 150 km/h i jakis debil wyskoczyl mi na lewy pas wiec po hamulcach i az mi serduchu stanelo kieronica tak zaczelo szapac na lewo i prawo ze nie moglem jej utrzymac woccilem do domu i pomyslalem napewno jak zostawilem auto na dwie godziny synek mechaniora sie dorwal bo auto bylo zmontowane i gotowe pofruwal sobie i przelecial przez dziure jakas i skrzywil mi frlge wiec dlugo sie nie zastanawialem i zalozylem stalowki ktore sa idealnie proste i wywazone i jazda i efekt identycznie ten sam co moze byc powodem???? tarcze? prosze o sugestie gdyz moja bumcia to moja druga zoneczka i musi w niej wszystko chodzic jak powinno a nie chodzi :(
  14. czy jezeli padła by maglownica nie czuł bym jakos tego na kierownicy ???? bo wlasnie jest tzn ja mam takie odczucie jak by mnie delikatnie kierownica nie słuchała i jeszcze jeden temat przy okazji. wlasnie okazalo sie ze moje aluski dedykowane sa serii 5 czy to moe miec wplyw ????
  15. znalazłem takie cudo wystarczy ???? http://moto.allegro.pl/item606108830_komplet_oslon_i_odboi_bmw_e34_e36_e39_e38_e49.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.