Skocz do zawartości

Peryh

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Peryh

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, zapoznam się z tematem
  2. A miał ktoś moze okazje jeździć na stylingach 194 w silniku 318i 143 km, wiem że nie jest to demon prędkości, ale obawiam sie że po montażu tych felg z zalecanymi oponami to będzie dopiero muł.
  3. Witam, przyszedł czas na wymianę oleju w moim aucie 318i 143 KM, jako ze poprzedni właściciel lał liqui moly, ale nie moge odczytać z kartki jaka miał klasę, to chciałbym zrobić płukankę i zalać całkowicie nowy olej Millersa albo motula w specyfikacji BMW LongLife 01. Chodzi mi dokładnie czy robic ta płukankę czy spuszczać stary i poprostu zalać nowy. Jest multum tematów z tym związanych i tyle samo opinii. Poradzicie bo juz mnie głowa boli.
  4. Jeśli kogoś by interesowało lub miał podobny problem w tym silniku, to u mnie okazało się że do wymiany kwalifikowało sie uszczelnienie wtryskiwaczy. Na ten moment wszystko jest Ok
  5. W dalszym ciągu śmierdzi paliwem, auto jeździ bardzo dobrze, w pon jestem umówiony z mechanikiem i pewnie wtedy bede wiedział jakieś konkrety
  6. Po zatankowaniu żadnego wycieku nie widzę, paliwo czuć tylko ja auto jedzie bardzo wolno i na postoju, nie wiem czy to dlatego ze podczas jazdy te opary są rozwiewane i ich nie czuć.
  7. Ok, zrobie tak jak mówisz, tylko wczoraj wracając z trasy Ok 200 km, w zbiorniku zostało Ok 1/4 paliwa, nadal było czuć zapach paliwa
  8. Gdzie się on dokładnie znajduje. W komorze silnika czy w okolicach zbiornika? Dodam ze zapach czuć chyba bardziej po lewej stronie stojąc przodem przed silnikiem.
  9. Witam, jako że nie znalazłem tematu który byłby odpowiedzią na moje pytanie postanowiłem napisać nowy. Auto to e91 318i, n43. Od paru dni mam problem z zapachem benzyny wewnątrz auta (mniejszy), a na zewnątrz w okolicach przedniej części auta (większy). Ogólnie auto chodzi bardzo dobrze, zapala bez najmniejszego problemu, obroty nie falują, sama jazda, przyspieszanie itp, nie czuje żeby się pogorszyła. W czasie jazdy z większymi czy to mniejszymi prędkościami, na klimie lub bez, benzyny raczej nie czuć, najbardziej gdy auto stoi, ewentualnie chwilę po zgaszeniu silnika. Zauważyłem to kiedy zatankowałem paliwo na bp przejechałem kilkadziesiąt km, następnie zapalił się check engine, pojechałem do mechanika, który specjalizuje się w BMW, usunął błąd, kazał przejechać pare kilometrów po czym wrócić, check już się nie wyświetla, po podłączeniu pod kompa nie ma żadnych błędów, ale zapach benzyny pozostał. Auto zostało sprawdzone przez mechaniora, dokładnie cała droga od zbiornika do wtrysków i podobno żadnego wycieku nie ma. Mówił coś o tym że czujnik NOx może dawać sygnał żeby wypalać katalizator przez to auto jeździ na tej bogatej mieszance i czuć benzynę. Dzisiaj przegoniłem auto po trasie przez ponad 40 km z predkościami ok 130 km/h, min 3500obr, żeby podobno zainicjować wypalanie, ale nie za bardzo pomogło bo wachę dalej czuć. A auto cały czas jeździ chyba dobrze. Czy ktoś miał kiedyś podobny przypadek, albo słyszał coś takiego?
  10. Ok, dzięki za informacje, zapytam go o to. A jak uważacie czy auto w tej konfiguracji i ten rok warte swojej ceny?
  11. Przepraszam moj błąd, rocznik według VINu 2005 a nie jak w opisie 2010. przepraszam zabłąd
  12. Witam wszystkich forumowiczów, interesuje mnie to BMW, ogłoszenie już trochę wisi na otomoto. Oczywiście po rozmowie ze sprzedającym, wszystko ładnie, pięknie. Prosiłbym bardzo o jakieś informacje, mam 300 km żeby je obejrzeć na żywo, a w ciemno niechce za bardzo jechać. Ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-z-niemiec-320i-benz-150km-navi-alkantara-xenon-m-pakiet-ID6Bz3NZ.html#417d7df608 niby podany rok 2006, a z VIN-u 2005 co prawda grudzień. Nie wiem czy to taka praktyka odmładzania auta. WBAVR71060KS94735 2005 Z góry dziękuje
  13. jesli mowimy o turbosprezarce ktora jest napedzana spalinami wydostajacymi sie z silnika to dziala ona caly czas ale wiadomo jesli sa male obroty to turbo nie wykorzystuje calego swojego potencjalu, a np powiedzmy silnik osiaga 2000obr/min spaliny wydostaja sie juz dosc szybko i wtedy czuc roznice taka jakby dopiero co turbina sie zalaczyla;p mialem ostatnio na lekcjach od turbosprezarkach i sprezarkach mechanicznych pozdro
  14. Peryh

    OBC w E34 i nie tylko

    a czy wie ktos moze dlaczego nie da sie ustawic godziny i daty na obc 6 przyciskowym bo niewiem co robic moze przyciski nie dzialaja czy trzeba jakiejs kombinacji uzyc???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.