Skocz do zawartości

Light03

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 sedan
  • Lokalizacja
    Kuj-Pom

Osiągnięcia Light03

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Light03

    318i zatarty silnik ??

    stanęło na tym ze auto mialo za slabe cisnienie na wolnych obrotach i nie odpowiednio smarowalo snilnik przez co obrocila sie jedna panewka i motor zdechl
  2. podepnij pod kompa to bedzie wiadomo dokładnie, ale wg mnie 50 na 50 albo przeplywka albo sonda.
  3. Light03

    318i zatarty silnik ??

    ciezko powiedziec gdzie on jest ale gdzies przy podstawie filtra oleju, w necie wyczytalem ze to prawdopodobnie zaworek zwrotny oleju. takze całościowo wymienił pompe wody, uszczelki pod filtrem i owy zaworek i po tej wymianie auto chodzilo 2 godziny z dolanym płynem i olejem az zagrzechotało i zgasło. oto ten zaworek: http://i47.tinypic.com/wvshm9.jpg
  4. Light03

    318i zatarty silnik ??

    w sumie to w okolicy najlepszy mechanik i ma profesjonalny warsztat, tylko martwi mnie to ze nawet jak bedzie wiedzial co bylo przyczyna awarii powie ze silnik byl juz na wykonczeniu i bede bulił za nastepny a silnik z dnia na dzien to sie chyba nie psuje odrazu na amen, jezdzilem nic na codzien i nie było problemów, a tu nagle taki klops :mad2:
  5. Light03

    318i zatarty silnik ??

    no niby taka prawda, a jak to udowodnisz ze to nie wina przypadku. Moze to wina tego zaworka? zly montaz albo cos i nie podawalo oleju??
  6. Light03

    318i zatarty silnik ??

    witam, posiadam e46 318i m43b19, oddalem go do mechanika mial wymienic pompe wody i wymienic uszczelki pod filtrem oleju. otoz przy wymianie zauwazył ze jest tez do wymiany jakis zaworek taka sprezynka osadzona w plastikowym malym koreczku i z orinkami gumowymi na jednym końcu, oraz podłączył wtyczkę od czujnika samorwania bo byla odlaczona nie wiadomo czemu :mad2: gdy to poskladal auto pochodzilo 2 godziny na luzie u niego pod warsztatem i silnik zdechł, nie idzie go odpalic ani przekrecic walem juz nie był wstanie, prawdopodobnie sie zatarl (dzisiaj bedzie rozbierał miske zeby zobaczyc co sie stalo) i tu moje pytanie czy mechanik mogl cos zle zrobic i w ten sposob nie celowo zatrzec silnik?? moze ten zaworek byl jakis zly albo podlaczona owa wtyczka cos namieszała i silnik pracowal na sucho bez oleju??
  7. Kamil, mam pytanko jakich użyłeś dystansów MDF w tej e46? czy były to uniwersalne 165mm czy specjalnie pod te drzwi robione? bardzo obszerna fotorelacja i profesjonalne wykonanie, brawo :cool2:
  8. z podłączania tego plus minus nic nie daje, podejrzewam ze potrzebny jest jeszcze jakiś moduł najpierw ale pewny nie jestem
  9. podejrzewam ze w pierwszej kolejności to podłącza się go pod moduł telefonu ale pewny nie jestem
  10. witam, mam pytanie odnośnie lusterek, czy każda e90/91 miała lusterka elektrycznie składane przy zamykaniu auta? czy była to dodatkowa opcja? i jeszcze jedno czym różnią się lusterka 5pinowe od 3pinowych? pozdrawiam
  11. dzięki :cool2: no faktycznie, nie pomyślałem o tym ale ze mnie taki elektryk że wiem tylko która strona wsadzić wtyczkę do gniazdka :D
  12. niestety nie znalazłem tych kolorów w oryginalnej instalacji telefonu u kolegi. poniżej przedstawiam fotki oryginalnej kostki instalacji wychodzącej z auta (której nie posiadam) możecie poradzić który z tych kolorów będzie: -plus -plus po stacyjce -masa Piny 1-9 http://i28.tinypic.com/qps7q0.jpg Piny 18-10 http://i32.tinypic.com/9sgiki.jpg
  13. Light03

    320d Drgania kierownicy

    prawdopodobnie końcówki drążków :cool2:
  14. ja też taki mam i kumpel w 323i tak samo, więc widocznie tak musi byc :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.