Skocz do zawartości

GAD666

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zamość

Osiągnięcia GAD666

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam i od razu proszę o pomoc mądre głowy. Zamontowane wczoraj oryginalny elektryczny hak do mojego X-a. Do montażu wykorzystałem oczywiście hak, wiązkę, sterownik a nawet przycisk w oryginalne. Hak i centralka z samochodu o przebiegu 1000km, wszystko wygląda jak z fabryki, natomiast wiązka oraz klawisz nówka z ASO. W salonie BMW powiedzieli ze nie mogą albo może nie chcieli zamontować haka używanego. W zwiazku z tym zabrałem się za to sam. Dostałem od znajomego w ASO instrukcję montażu i wziąłem się do roboty. Po 3h hak był już na miejscu. Wszystkie kabelki zgodnie ze schematem trafiły na swoje miejsca, o dziwo w skrzynce były oryginalne włożone bezpieczniki. Problemy pojawiły się po podłączeniu zasilania. Klawisz od haka świeci się na czerwono. Jego przyciśnięcie powoduje że zaczyna migać na zielono i trzeba cały czas trzymać żeby hak się wysunął. Tak samo wygląda sprawa ze schowaniem haka. Trzeba ciągle trzymać przycisk żeby osiągnąć skutek. Na pierwszy rzut oka wygląda mi to na jakąś kalibrację blokady haka lub cuś, z uwagi na to ze po dwukrotnym takim wyjęciu i schowaniu klawisz zaczyna stałe świecić na zielono a wyjęcie haka i jego schowanie można już wywołać poprzez jednokrotnego krótkie naciśnięcie przycisku. Z moich spostrzeżeń wynika ze zielone światełko i pojedyncze naciśnięcie przycisku w celu wywołania funkcji to tak właśnie powinno być. Nigdy wcześniej nie miałem haka elektrycznego wiec nie wiem jak to winno wyglądać. Po zamknięciu samochodu i ponownym jego otworzeniu pojawia się kolejny problem. Przycisk nie świeci się wcale a hak jest głuchy i bezfunkcyjny. Można wzbudzić go jedynie poprzez wypięcie i ponowne wpięcie kostki od zasilania sterownika centralki haka znajdującej się w prawym tylnym błotniku. Może jakieś pomysły sugestie? Może należy go jakoś doprogramować do głównego komputera samochodu?
  2. Koleszko i co poradziles sobie?? Niedaleko bezpieczników znajduje się modól komfortu. Wystrczy ze go odlaczysz i wszystko przestaje dzialac. Nie sadze aby sie odlaczyl gdyz sa tam takie specjalne zabezpieczenia przed tym ale warto popatrzec. Znajduje sie podspodem za schowkiem w desce u pasazera w nogach. odkrec dwie srubki po prawej stronie i pociagnij do siebie oslonke a ujzysz go :) taki bialy z aluminiowym radiatorkiem. :):):) :D Pozdrawiam Ernest
  3. GAD666

    Nie działa turbina?

    Wprzypadku uszkodzonej przeplywki wskazania ladowania moga byc znacznie zanizone tak bylo w moim przypadku. wydawalo sie jakby turbo nie ladowalo i nawet nie za bardzo bylo je slychac. Masz racje najprostrzy sposob sprawdzenia przeplywomierza polega na jego odlaczeniu. Jezeli wroci sila to i odpowiedz na problem znajdzie sie sama :D Pozdrawiam Ernest
  4. GAD666

    Nie działa turbina?

    Kilka miesiecu temu bylem na tym foru i juz sie smialem z niektorych podpowiedzi :) teraz to konam jak to czytam :):):):) Posiadam swoje bmw 525tds i chyba mi sie juz wszystko co mozliwe w nim popsulo :( wiec poprzez wszelkie naprawy mam troche doswiadczenia :D Ostatni post jest jak najbardziej trafiony i uwazam ze to bedzie przeplywka i jakbys chcial to mam dostep do pewnej ilosci czesci. jezeli chcesz to moge ci nawet podpowiedziec jak to sprawdzic i nie musisz udawac sie do zadnego serwisu. Komputer moze nic nie pokazac i falszowac wyniki tak wlasnbie bylo u mnie. Jestes w stanie sam wszystko sobie sprawdzic w ciagu zaledwie kilku minut. Jak chcesz dwon 696-100-200 powiem ci gdzie znalesc przeplywke i jak przeprowadzic tescika. Pozdrawiam Ernest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.