1) Jeżeli kryteriami są silnik benzynowy rok minimum 2012 i niski przebieg, to znajdziesz. Piszesz o leasingu więc ograniczasz się do samochodów na fv23%. To mocno ogranicza temat. Nic nie piszesz o wyposażeniu - raczej się nastawiaj na wersję "bida" 2) Wymiany oleju filtry zazwyczaj są gratis do 100 tys km lub 5 lat, zależy co wystąpi wcześniej. Reszta eksploatacji to w zależności gdzie serwisujesz. Jak ASO to wiadomo będzie drogo, jak masz jakiś zaufany warsztat to odpowiednio taniej. Ja za wymianę tarcz i klocków z przodu zapłaciłem 1000 zł(zamiast tarcz do 116i wstawiłem 118i - zmiany wymagały też zaciski nie ujęte w tym 1000 pln). Jeśli jesteś w stanie wyskrobać rocznie 2tyś zł na części i naprawy eksploatacyjne, to Cie ten samochód raczej nie zje. 3) Nie wiem, póki nic nie grzechocze to jeżdżę. 4) Od czasu do czasu wyłącza mi się radio. Chyba to raczej jednostkowy przypadek. 5) Tu znajdziesz sporo 1-ek, tylko są biednie wyposażone https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList?Category=16&cat=16&fc=13&search=&f0v0=&f1v0=&f2c=3&f3c=5&f3v0=&f3v1=&f4c=3&f5v0=&f6v0=&f7c=0&f7v0=&f7v1=&f8c=9&f8o0=1&f9c=0&f9v0=&f9v1=&f10c=0&f10v0=&f10v1=&f11c=23&sort=Title-asc&perPage=64&ListOrBoxView=0&perPage2=64 Od siebie dodam, że czterocylindrowe 116i posiada niezwykły potencjał do podniesienia mocy. Ze 136 koni da radę zrobić około 200-220 koni. Robi się wtedy mały drogowy zabijaka z napisem 116i na klapie ;-) Ps. Nie ma co się obrażać, że ktoś w ciągu jednego dnia nie odpisał, są też tacy co przeczytali i nic nie mają do powiedzenia na Twoje pytania...