Skocz do zawartości

Jedrzej191

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Jedrzej191

  • Urodziny 19.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 525tdsA 1991r.
  • Lokalizacja
    Radomsko

Osiągnięcia Jedrzej191

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Prosze o rozkodowanie vinu: WBAHA01090BK40910 Dziekuje :)
  2. Moze zajrzyj do kompa moze sie woda do niego dostała. Z tym wtryskiem miałem podobnie ze jak sie zapalił to juz nie chciała odpalic trzeba było wysiasc zamknac samochod z pilota i po ponownym odpaleniu pochodził normalnie i po chwili gasł i nic. U mnie nie było tego ze sie dusił itp poprostu gasł i tyle. Wina był zalany komp. Wyciągnąłem wysuszyłem i smiga:)
  3. A wczesniej wszystko CI działało jak nalezy? Czy od kad ja masz cos jest nie tak? Zobacz tutaj moze cos znajdziesz:) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CE51&mospid=47460&btnr=65_1008&hg=65&fg=60
  4. Czujnik odpowiedzialny za odbieranie sygnału z pilota znajduje sie w lusterku wstecznym z tego co sie dowiedziałem na forum. Natomiast co do centralki to zobacz pod tylnia kanapa nie jestem pewien ale skoro go nie ma za schowkiem to moze tam jest. Pozdrawiam:)
  5. Witam ponownie problem został naprawiony i nie był to wcale Immo lecz woda ktora sie dostała do komputera sterujacego. Po wyjeciu komputera i jego osuszeniu wszystko wrociło do normy. Pozdrawiam:)
  6. No ja kupiłem za 90 zł i tez był w niej olej i kupujac podawałem ze to jest sedan 318tds wiec nie wiem o co tu chodzi :( Poprostu chyba te drozsze sa wykonane z lepszej jakosciowo gumy.
  7. Dokładnie to samo było u mnie i tez kupiłem poduszke niby do diesla ale pewnie jest od benzyny. Firma pewnie jakas smieszna bo płaciłem cos koło 90zł a były tez takie po 250zł wiec pewnie wina jest tego ze nie jest to jakas porządna poduszka, ale pokombinuje troszke z ta co mam moze uda mi sie jakos ja zmiekczyc(wiem ze to nie tak powinno byc ale moze cos pomoze:P) zeby nie przenosiła az tak tych drgan.
  8. Witam wszystkich mam taki problem prawdopodobnie z immobilaizerem. Sprawa wyglada tak: Schodze do samochodu otwieram go z pilota i wsiadam, zapalam i silnik odpala po czym po upływie ok 10 sek silnik gasnie i zaczyna swiecic sie kontrolka od wtrysku sterujacego. Po ponownym wyciagnieciu kluczyka i probie odpaleniu kontrolka sie swieci i silnik kreci lecz nie łapie:/ Dopiero po zamknieciu samochodu z pilota i załaczeniu alarmu przy ponownej probie odpalenia łapie i znowu gasnie. Probowałem resetowac komputer i to tez nic nie daje zapali pochodzi raz dłuzej raz krócej i gasnie i juz nie odpala. Co to moze byc. Dodam ze podczs cholowania samochodu przy probie odpalenia zapalił i chodził prawie minute czasu po czym zgasł. Poradzcie co to moze byc i czy jest mozliwosc zrobienia tego samemu czy tylko podpiecie pod kompa. Prosze o szybka pomoc. Dzieki i pozdrawiam:))
  9. Miałem podobie u siebie ale wruciłem do uszkodzonej bo na tej nowej sie nie dało jezdzic trzesło jak nie wiem szczegolnie na obrotach biegu jałowego bo w jezdzie było mniej odczuwalne. A wymieniałes jedna czy obie??
  10. Panowie podepne sie do tematu poniewaz mam pododby problem jak koledzy wyzej tylko ze u mnie wszystko działa otwiera i zamyka z pilota jest tylko problem z aktywacja kluczyka. Postepujac zgodnie z instrukcja po przycisnieciu 3-krotnym przycisku od zamykania nic sie nie dzieje. Probowałem kilka razy i nic. Moze to tez byc problem z modułem centralnego czy jakis inny problem.
  11. Według mnie to jest tylko atrapa bo orginalnie wyglada troszke inaczej. Ale niech sie wypowie jeszcze ktos inny bo ja moge sie mylic. Pozdrawiam:)
  12. Nie musisz wyciagac schowka da sie to wyciagnac bez jego wyciagania a bynajmniej tak jest u mnie tyle ze ja nie mam poduszki pasazeraz. Poprostu wystarcze tak jakby przesunac ten plastik w gore, doł lub na boki i powinien sie poruszyc wtedy wyciagasz go do siebie. Tylko nie wiem co tam moze za nim trzeszczec jak u mnie za nim jest poprosty płaska powierzchnia z plastiku i chyba 3 otwory na ktorych trzyma sie ten plastik :D A co do kratek to nie musisz ich wyciagac zeby odkrecic sruby tylko zablokuj sobie nawiewy zeby Ci srubki nie wpadły głebiej do naweiwow. Pozdrawiam:)
  13. Z tego co wiem to czujnik odpowiedzialny za wskazania predkosciomierza jest umieszczony w dyferencjale własnie wiec zmiana przełozenia nie powinna miec wpływu na przekłamywanie licznika.
  14. Mialem podobny problem przy wyjmowaniu pompy ze zbiornika. Po jej ponownym zamontowaniu wskaznik poziomu paliwa sie leciutko tylko unosil i swiecila sie rezerwa. Zresetowalem kompa i wszystko wrocilo do normy. Sprawdz to.
  15. No niby one tak wygladają ale ich srodkowa czesc (2) jest przymocowana do wozka a ta metalowa czesc otaczajaca (1) nie jest do niczego przymocowana. Mi sie wydaje ze ta czesc oznaczona 1 powinna byc przymocowana do podwozia jesli 2 jest przymocowana do wozka??? Jak to jest. Jesli zlapiemy reka za czesc nr 1 to mozna nie delikatnie poruszac. Na rysunku ponizej oznaczylem ktora to czesc nr 1 a ktora nr 2. aha i jeszcze jedno ktora to jest czesc na na bmwfans???? http://img262.imageshack.us/my.php?image=dsc00012we7hm8.jpg bmwfans----->http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318tds-M41/ECE/L/M/1996/06/mg-33/ill-33_0366/ tu inna fotka pokazujza gdzie jest przymocowana czesc nr 2 http://img409.imageshack.us/my.php?image=dsc000fgjg08qn5.jpg http://img219.imageshack.us/my.php?image=dsc00015xd0.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.