Skocz do zawartości

mannz

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 e39 e28
  • Lokalizacja
    3 City

Osiągnięcia mannz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie pisałem nic o ASO :8) ale na podstawowy serwis też trzeba było się umówić wcześniej (skoro miało być auto nie wymagające wkładu w stanie idealnym, a m-pakiet miał być profesjonalnie zamontowany o co pytałem w pierwszej kolejności) podobnie z diagnostą od kompa. Gównie chodziło o czas i dojazd. Książka serwisowa jest, nie wiem czy wiarygodna, na pewno sprzedający w DE też o niej pisał (nie był to pierwszy właściciel), później był jeszcze jeden właściciel i następnie nasz obecny sprzedający (swoją drogą w ogłoszeniu jest napisane "1 właściciel"). Taka ciekawostka: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:0UdEFcA-aWIJ:suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-545i-m-packet-bremen/180821975.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
  2. Chciałem ostrzec przed zakupem auta z ogłoszenia: http://otomoto.pl/bmw-545-C30227025.html Jest to e60 545i WIN: WBANB31090B080819 (B080819) Sprzedający ukrywa znane mu uszkadzania m.i. silnika (część ujawnia dopiero przed wjechaniem na serwis). Całe malowane, po czołowym (naprawa przeprowadzona chyba w stodole), prawy bok wymienione drzwi przód/tył, m-pakiet jest przykręcony na wkręty do karoserii, zmienione same zderzaki - nadkola i inne elementy nie pasują do nich, brak wlotów itd. dziury załatane plastikiem i złapane wkrętami (pomalowanymi pędzelkiem), zabudowa dolna po prostu wisi wsunięta w zderzak. Progi trzymają się gównie na kit! który widać po otwarciu drzwi, wypadają już z nich wkręty. Silnik ma liczne wycieki i błędy, skrzynia również. Straciłem sporo na dojazd i sprawdzenie auta, więc ostrzegam innych. Pozdrawiam!
  3. Jak dojdę co jest przyczyną to dam znać, jak na razie sprawdziłem też całą wiązkę i wszystkie głośniki, do serwisu poszedł wzmacniacz dsp.. jak to nie on to chyba się poddam... :mad2:
  4. Dziękuje za odpowiedz, tak jak zaleciłeś, sprawdziłem tuner, to bm24, jednak po wpięciu głośniczka do jego gniazda słychać w nim dźwięk z radia. Doradź proszę co mogę jeszcze zrobić aby wyeliminować kolejne elementy ponieważ ani elektryk ani zakład car audio nie potrafi mi pomoc. Zastanawia mnie ten panel w tylnym podłokietniku ponieważ przestał działać wraz z zanikaniem dźwięku . http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/cars/1999744551_4.jpg
  5. Witam, po przeszukaniu internetu odnalazłem dwa podobne przypadki jeden w e39 m5 (z usa) i w e39 z pl, niestety nikt nie zdołał pomóc, dlatego postanowiłem założyć nowy temat: Posiadam e39 530d z 1999 roku, z fabryczną instalacją hi-fi z dsp, nawigacją (oczywiście małą) oraz zmieniarką cd. Niedawno kiedy odpaliłem rano auto, zanikł mi dźwięk bez żadnych dodatkowych oznak, co dziwne po ponownym włączeniu i wyłączeniu radia dźwięk pojawia się dokładnie na 40 sekund, po czym znów znika. Dźwięku nie ma w trybie radia, cd, navi, oraz TV (przełączając tryby jest ciągła cisza). Powraca na 40 sekund również po : uruchomieniu jakiejkolwiek komendy głosowej, uruchomieniu telefonu, zmiany cd na kolejne, ponownym odpaleniu silnika (czyli wszystkie czynności które wyciszają audio). Nie wiem czy ma to jakiś związek z problemem ale zauważyłem że przestał działać komputer w tylnym podłokietniku ( próbowałem już zupełnie go odłączyć - zero różnicy). Podłączałem auto pod komputer - brak błędów. Bardzo proszę o pomoc
  6. Powiem wam, że jest szansa na kupienie dobrego modelu w tej cenie, w zeszłym tygodniu pojechałem za nasza zachodnia granice i przywiozłem 523i w naprawdę rzadko spotykanym stanie, kosztowało mnie 4400 EURO (wystawione było za 5899), fakt ze trzeba mieć trochę szczęścia, czasu i obeznania w terenie, bo u turasów można dostać prawdziwe śmieci, dlatego warto szukać w małych lokalnych auto-haus'ach, tam udało mi się kupić model jeżdżony od fabryki przez starszego niemca, poprzednio miałem e39 z Polski.. nie ma co porównywać nawet komfortu jazdy autem w stanie idealnym, na dodatek autko wcale nie biedne. :wink:
  7. mam zaprzyjaźniony zakład lakierniczy ;) 80 zł za dobieranie lakieru
  8. heh, to nie jest foto moich listew, gdyby tak wyglądały było by idealnie i nie czepiał bym się ich , na taki kolor chce je polakierować. Tak jak mówisz, w E39 było drewno, czarne w shadowline lub metaliczne, ale były tez oryginalnie srebrne jak na fotce, wydaje mi się ze to w modelach po lifcie. Na allegro jest tylko drewno i niekompletne inne kolory, no ewentualnie czarne za 500 zl. :)
  9. Po kilkuletniej przygodzie z moim e28 :] postanowiłem dokupić nowszą piątkę do codziennego poruszania się :) . Niestety, poprzedni właściciel wpadł na wspaniały pomysł aby okleić wewnętrzne listwy folią chrom :/ po oderwaniu okazało się że wcześniej były dość nieudolnie malowane sprayem :/ są po prostu zniszczone. Chciał bym oddać listwy do lakiernika, jest tylko jeden zasadniczy problem, nie mogę znaleźć nigdzie numeru oryginalnego koloru takich listew : http://mannzer.home.pl/listwy.jpg Nie znam też nikogo kto ma takie wnętrze aby ściągnąć pomiar. Czy ktoś jest w stanie pomóc ? Z góry wielkie dzięki za zainteresowanie!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.