Skocz do zawartości

brokat_

Zarejestrowani
  • Postów

    639
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brokat_

  • Urodziny 11.06.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 4.8i
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia brokat_

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Zamierzam w najbliższym czasie kupić swoje pierwsze BMW serii M wybór padł na X5M benzyna rocznik 2011-2013. Opiszcie mi dokładniej zalety i wady tego silnika: problem wadliwych wtrysków, zatarcia motoru itp. Na co zwrócić szczególną uwagę przed zakupem. Obecnie mam e70 4,8i, a wiem że M to całkiem inne auto. Czy BMW serii M nadaje się na codziennie użytkowanie, przebiegi dzienne od 50 do 350 km. Czy na forum ma ktoś do sprzedania takie auto? Albo poleca? znalazłem dwa interesujące mnie auta oba od Golden Cars z Nowego Sącza czy je znacie? Dziękuję i pozdrawiam
  2. Ale po co to ruszałeś? Fabrykę poprawiasz? Zrobisz dłuższą trasę i zwariujesz
  3. Jak ktoś umie liczyć to zakłada gaz. Dla mnie jak można zagazować auto to sie gazuje. Bez sensu wydawać kasę na PB
  4. Ja po kupnie wymieniłem cewki szt 8 bo falowała, świece oraz zrobiłem uszczelnienie pokryw od zaworów całość jakies 1500 PLN. Oleju i filtrów, opon itp nie liczę. Auto mam od marca leje paliwo i jeżdzę. W użytkowania jest tańsza niz e60 w 3 litrowym dieslu. Mniej usterkowy motor benzynowy niz dieslowski.
  5. Nikt nie regeneruje tych amortyzatorów, zamienniki dostępne będą dopiero od połowy przyszłego roku. Jakie zużycie mają Twoje amory?
  6. Nie masz racji z podstawową zasadą Xdrive, że muszą być takie same koła mam X5 przód felgi 10x20 w rozmiarze 275/40R20 tył felgi 11x20 w rozmiarze 315/35R20 wg zaleceń producenta :)
  7. brokat_

    świece do x5 4.8i

    I jak sprawuje się autko na nowych świecach ?? Nie to auto. Zero falowania. Lepiej reaguje na przyspieszanie
  8. brokat_

    świece do x5 4.8i

    Kupiłem takie, w poniedziałek robię ich wymianę. Powiem pózniej co i jak z motorem.
  9. Ciekawy kolor widziałem Cię parę razy w Tychach
  10. Panowie Mam e70 X5 4.8i - pali mi tyle ile wleję :)
  11. brokat_

    [e63] 645i Dymi

    :cool2: jeżeli coś działa w silniku i nie ma z tym problemów to po co to ruszać? Popraw mnie jeżeli się mylę. Wg mnie to bezsensowne wydawanie kasy na zapobieganie przyszłej awarii, jeżeli wogóle wystąpi. Jeżeli nie ma z tym problemu to nie ruszaj. Tak jest? Czy znowu się mylę? Może prościej byłoby kupić nowy silnik z 24 m-czną gwarancją? Jak inwestować to na bogato, żeby cieszyć się kilkunastoma miesiącami bez awarii i odwiedzaniem mechaników. Dokładanie do auta kilkunastu tysięcy pln na zapobieganie awarii to jakiś absurd.
  12. No właśnie? Oli pomału robisz straszną, przerośniętą rzeźbę. Było ze smakiem, teraz pomału robi się przerost formy nad treścią. Gwóźdź do trumny to ten napis na klapie wg mnie wieś śpiewa, wieś tańczy - nie obrażając nikogo mieszkajacego na wsi.
  13. Gratuluję prostych decyzji i wzajemnie życzę powodzenia w marzeniach. Rzeczywistość jest jednak inna. No widzisz też mam 6 ale nie mam takich problemów co Ty, w aucie wymieniłem płyny, świece, termostat, odmy i węże podciśnienia oraz olej w skrzyni- auto ma 11 lat i ma nalatane 200 tyś - samochód krajowy, żaden import. Nie miałem problemów z wyciekami, czujnikami parkowania,a u Ciebie szwankowały, nie bierze mi oleju i nie dymi. Więc nie ma reguły. Trup będzie trupem od samego początku, trafi się igła i nie dołożysz nic poza kosztami eksploatacji. Więc moja rzeczywistość jest ciut lepsza z 6 niż Twoja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.