Skocz do zawartości

Wojtek88Nysa

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0d 163P.S

Osiągnięcia Wojtek88Nysa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czyli co można przez to rozumieć? Ktoś ten DPF wyprał,wymienił czy tak jakby zresetował jego parametry?
  2. A ja mam inne pytanie. Czy "świerzak" to jakiś gatunek zierzaka? ;) A co to zierzak???
  3. 19:29 LTE Live data Komunikacja OK Napięcie akumulatora 14,9v Temp. chłod. 50°C Masa powietrza 336mg/stk Masa powietrza (kg/h) 34kg/h Doładowanie (bank 1) 997 hPa Temp. spalin (bank 1) 189°C Popiół 1,8g Sadza 17,19 Ciśn. paliwa 347 bar Temp. pow. otoczenia Temp. pow. dolot. 7,9-c 11°C 19:29 LTE Korekcje wtry... Komunikacja OK 50 °C Temp. chłod. Wtryskiwacz 1-0,51 mg/stk Wtryskiwacz 2+0,40 mg/stk Wtryskiwacz 3+0,65 mg/stk Wtryskiwacz 4-0,49 mg/stk
  4. 19:29 LTE Live data Komunikacja OK Napięcie akumulatora 14,9v Temp. chłod. 50°C Masa powietrza 336mg/stk Masa powietrza (kg/h) 34kg/h Doładowanie (bank 1) 997 hPa Temp. spalin (bank 1) 189°C Popiół 1,8g Sadza 17,19 Ciśn. paliwa 347 bar Temp. pow. otoczenia Temp. pow. dolot. 7,9-c 11°C
  5. Witam wszystkich,od 2 tygodni jestem posiadaczem BMW e91 z 2.0 m47 pod maską zakupiłem ostatnio modul vlink i zakupiłem apke bimmertool i załączam kilka zrzutów ekranu z parametrami pracy silnika i DPF . I mam pytanie czy na podstawie tych parametrów idzie dokładnie coś wyczytać w jakiej kondycji jest DPF jak i wtryski? Serdecznie z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.