Skocz do zawartości

Razlov

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Razlov

  • Urodziny 16 Października

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    [E91] 318I 2007r N46b20
    [E60] 520i 2003r M54b22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Razlov

  1. Ok, Dzięki za odpowiedź, jak wymienię dam znać czy coś to dało.
  2. Witam Czy mógłby ktoś mi doradzić czy te objawy wskazują na klemę IBS i czy warto wymienić klemę IBS ? Auto normalnie pali od strzała, jak był kupiony miał zepsuty czujnik położenia wałka i ciężej palił jednak po wymianie jest ok. Objawy, które zauważyłem to błąd modułu PDC brak zasilania, nawiew czasem działa tylko na przednią szybę. Nie działa podgrzewanie lusterek oraz szyby tylnej, jakby było mało to mimo, że diody się świecą i fotele nie dają błędów to podgrzewanie nie działa. Zdażyło się, że czytnik CD nie rozpoznawał płyt, albo się zawieszał, do tego na postoju i wyłączonym silniku nieraz słychać piszczenie z napędu. Radio to małe navi M-ASK Szyberdach normalnie się otwiera i zamyka. Ekran radia czasem również czasem ma dziwny kolor jakby lekko wpadający pod róż? Zdarza się również, że auto nie zamknie się za 1 razem. Często się również świeci błąd battery power managment lub low battery charging.W ukrytym menu napięcie jest ok, akumulator niedawno był ładowany. Czy te problemy mogą wynikać z Klemy IBS?Jeżeli tak, to jaką polecacie ? Słyszałem, że z e90 są trwalsze.
  3. Witam W moim bmw e60 z 2003r z silnikiem m54b22 2.2 po podpięciu Vgate ICar Pro z car scannerem pokazuje Błąd P0011 Camshaft position (CMP) intake/left front bank- 1 timing over-advanced/system performance. Nie mam obecnie jak sprawdzić INPĄ, bo 2 kable, które mam są chyba uszkodzone, bo świecą i gasną po paru sek nie pokazując nic w INPIE ;/ Ostatnio podczas jednej z napraw zostawiłem mechanika, który pracuje w zakładzie mojej rodziny na dosłownie 10minut samego, bo musiałem coś przynieść. Po tym odkryłem, że nie dość, ze urwał tarczę kotwiczną (bo wymienialiśmy odboje amortyzatora), to zauważyłem, Osłona wtryskiwaczy przy nastawniku Vanosa jest kawałek urwana. Maska była otwarta bo wcześniej wkładaliśmy amortyzator. Mechanikowi, który pracuje u rodziny samochód się podobał, i obawiam się, że z tej racji mógł coś zepsuć, gdyż jest typem ogromnego zazdrośnika, gdyż sam wydaje pieniądze na "głupoty" nie ciężko się domyślić jak to w Polsce na co ;/ a nigdy nie pałał do mnie jakąś większą sympatią, ale myślałem, że jesteśmy w relacji neutralnej. Oczywiście już swoje mu zrobiłem, za tarcze, lecz nie chce się przyznać, czy majstrował coś przy nastawniku Vanosa i oleju czy nie. Do tego mam wrażenie, że możliwe, że olej, który jest w silniku mimo, ze jest nowy (800km), to w porównaniu do nowego z opakowania jest jakby rozwodniony( na ręku trzyma się krócej niż z nowego opakowania a do tego jest jakby mniej gęsty. Co więcej po wymianie mam wrażenie, że samochód lekko dymi, co prawda jeżdżę małe odcinki ale pod korkiem pojawiło się minimalne masło( wiem, że w tej porze normalne, ale ostatnio starałem się przejechać dodatkowe 10-15km, aby zlikwidować). Czy możliwe, że rozcieńczył mi olej z jakąś wodą ? Wydaje mi się, że po tej akcji miałem oleju na Minimum, a jeszcze dwa dni wcześniej około połowę bagnetu. W Internecie są tematy, że na starym oleju pokazuje właśnie ten Błąd, i po wymianie znika. Proszę o pomoc, czy jest sens wymieniać olej, czy to normalne, że olej z butelki jest troche gęstszy, niż ten w samochodzie ? Co o tym myślicie ? Olej to Valvoline SynPower 5w40. Do tego 3 miesiące temu wymieniany był czujnik położenia wałka wydechowy ( dolotowy) na oryginał używany z gwarancją, gdyż wcześniejszy co był w aucie jak kupiłem był uszkodzony na zimnych lutach i samochód ciężko odpalał. PS Dym ma kolor lekko biały, ubytku Płynu chłodniczego nie zaobserwowałem, Odma wydaje się sprawna, dym ma zapach podchodzący bardziej pod pare wodną niż olej, do tego przed tą naprawą praktycznie nie dymił katalizatory były i są, mam wrażenie, że na rozgrzanym silniku jest go więcej niż na zimnym, ale pewności nie mam.
  4. A i przypomniało mi się, że jak potrzymam auto na zapłonie pokazuje informację battery charge low, ale mimo tego auto po kilku dniach stania ładnie pali, raczej trzyma napięcie itd. Bezpieczniki PDC i Grzania foteli też wymienione, styki również przeczyszczone i nic. Jest także błąd poduszek, 93FC
  5. Witam Ostatnio kupiłem BMW e60 z silnikiem m54b22, jednak okazało się, że auto ma problem z PDC oraz z podgrzewaniem siedzeń. PDC wywala błąd 9E3B. Wiąże się to zapewne z modułem, który jest w kole, czyściłem już styki nic to nie dało, więc obstawiam, że moduł do wymiany. Dodam, że w INPIE czasy czujników wynoszą 0, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Kolejnym Problemem jest podgrzewanie siedzeń, był upalny dzień i w ciągu dnia na czarnej skórze trudno było powiedzieć, czy podgrzewanie działa, czy nie, jednak w chłodniejsze dni zauważyłem, iż grzanie wcale nie działa zarówno ani pasażera jak i kierowcy, w Inpie błędów brak, a na konsoli przycisków wszystkie diody się świecą. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Nie mogłem nic w tym rodzaju znaleźć na forum, więc proszę o poradę. Spróbować czyścić styki w fotelach? Czy preparat do czyszczenia styków z Moje Auto da radę ? Czy do odpięcia foteli trzeba odłączać akusa ? W aso w niemczech w 2005r moduł PDC był wymieniany, tak samo ok 3k km od wyjechania z fabryki naprawiane było coś z grzaniem foteli, według historii z kluczyka. Czy auto może mieć jakąś wadę fabryczną albo coś w tym stylu? Jest to jeden z pierwszych modeli e60, które zjechało z lini produkcyjnej w czerwcu 03r.
  6. Cześć, w grudniu udało uzyskać mi się prawo jazdy, i chciałbym kupić swój pierwszy samochód(teoretycznie nawet mam), bo narazie jeżdzę nie swoim e91. I mam dylemat, czy lepiej sprzedać E46 i dołożyć i kupić serię 1 (bo pod kątem rdzy, jest małe prawdopodobieństwo wystąpienia w porównaniu do e46) w dieselu np M47 :D lub N47(z tego co słyszałem gorsza, ale chciałbym, także poznać o niej opinie), czy może ratować moje e46, z Niemiec, które nie jest w najlepszym stanie wizualnym i mechanicznym. Silnik jak wiadomo to N42b20 :shock: z powszechnie znanym Valvetronikiem. Najechane ma 257tysięcy z wizualnych wad to na błotniku przednim szaleje ruda, w jednym miejscu, również na dołach drzwi przednich, pod bagażnikiem( na łączeniu z zderzakiem) również duża narośl rudej oraz na tyniej prawej ćwiartce na nadkolu jest rdza (powoli zaczyna dziurawieć), coś tam też zaczyna być widoczne na progach (mała kropka), z tego co widziałem również dziura jest przy miejscu na akumulator(pod maską z przodu). Lampy przednie również są zaparowane. Z mechanicznych rzeczy auto przestało ostatnie 8miesięcy pod chmurką, nie jeżdżone, ostatnio udało namówić mi się ojca, aby je odpalić, jak wiadomo trudno odpaliło, na początku chodziło bardzo nie równo i prawie przerwało. Oprócz tego z silnika cieknie olej chyba z każdej możliwej uszczelki, dodatkowo tarcze bo takim postoju huczą bardzo głośno, oczywiście na desce jest też check engine. Dodatkowo samochód ma rzadkie półskórzane wnętrze Bianco-Nero (przykładowe zdj takiego wnętrza), trójramienną multifunkcyjną kierownicę, jakieś radio bluetooth oraz zawieszenie HR-Racing (niebieskie sprężyny), i kamera cofania lecz także nie w najlepszej kondycji, jeden amor tylni wylany. Czy według was jest sens inwestować kase w te E46, mimo ze silnik jak wiadomo nie jest zbyt dobry, a co więcej z tego nieźle cieknie, czy lepiej dołożyć i kupić coś, co przynajmniej nie będzie tak rdzewiało czyli np tą 1 :?: z M47 albo N47, ponieważ wcześniej, aż tyle rzeczy nie było w nim do roboty,ojciec obiecał mi, że mi zrobi, lecz ojcu(mechanikowi) szkoda było kasy na robienie czegokolwiek i przestał u niego 8 miesiecy, bez zrobienia czegokolwiek. Dodatkowo załączam poglądowe zdjęcia rudej:,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.